Jos jedan post za kraj.
Kad bi ja imao nov auto zaista bi mi bilo zao da sipam ulje 10Wxx za voznju na temperaturama ispod -10°C kakve su sasvim normalne zimske u Srbiji i Vojvodini. Proizvodjaci automobila slobodno neka pisu sta im je volja. Sada koristim 0W40 spremio sam 5W40 oba (full synth) za zamenu a najgusce i najgore koje sam ikada koristio ovde (nema jakih zima) je bilo 10W40 polusintetika i to bas slucajno Q8 i to desetak takvih zamena sigurno na razlicitim autima.
Viskozitet potrebnog ulja za jedan motor mnogo toga kazuje o samom motoru a to je ujedno moj kriterijum za izbor dok jos ima starih dobrih konstrukcija u zivotu.
Nije problem u sirokim gradacijama sam po sebi nego u stabilnosti. Onih 50 ili 60 MORA da ima ulje i u trenutku bacanja. Da li je to bas tako posle predjenih 10k ili jos vise? Na kantici moze da pise bilo sta a nama ostaje samo da verujemo da nismo dali visak novca ni za sta. Na kraju ko bas ne veruje moze da poslusa Boost-a pa da menja na 5k i bude siguran a sto je ustvari DUPLA cena od normalne. Sve i uvek zavisi od stila voznje. Da nije tako 95% ulja bi pravila probleme. Treba imati i gde ali i cime sagoreti ulje
Neka mi kaze neko koliko kosta litar ulja Castrol SLX LongLife III 5W30
za to vreme udahnite duboko dok cekate da vam ja to kazem jer sam ga skoro bas kupio pa slucajno znam. Ne za auto, neeeee....
Kad bi ja imao nov auto zaista bi mi bilo zao da sipam ulje 10Wxx za voznju na temperaturama ispod -10°C kakve su sasvim normalne zimske u Srbiji i Vojvodini. Proizvodjaci automobila slobodno neka pisu sta im je volja. Sada koristim 0W40 spremio sam 5W40 oba (full synth) za zamenu a najgusce i najgore koje sam ikada koristio ovde (nema jakih zima) je bilo 10W40 polusintetika i to bas slucajno Q8 i to desetak takvih zamena sigurno na razlicitim autima.
Viskozitet potrebnog ulja za jedan motor mnogo toga kazuje o samom motoru a to je ujedno moj kriterijum za izbor dok jos ima starih dobrih konstrukcija u zivotu.

Nije problem u sirokim gradacijama sam po sebi nego u stabilnosti. Onih 50 ili 60 MORA da ima ulje i u trenutku bacanja. Da li je to bas tako posle predjenih 10k ili jos vise? Na kantici moze da pise bilo sta a nama ostaje samo da verujemo da nismo dali visak novca ni za sta. Na kraju ko bas ne veruje moze da poslusa Boost-a pa da menja na 5k i bude siguran a sto je ustvari DUPLA cena od normalne. Sve i uvek zavisi od stila voznje. Da nije tako 95% ulja bi pravila probleme. Treba imati i gde ali i cime sagoreti ulje

Neka mi kaze neko koliko kosta litar ulja Castrol SLX LongLife III 5W30
za to vreme udahnite duboko dok cekate da vam ja to kazem jer sam ga skoro bas kupio pa slucajno znam. Ne za auto, neeeee....

Comment