JUGO IN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    JUGO IN

    Pozdrav dobri ljudi,
    Danas sam bio na Miseluku i cuo za ovaj forum , bilo mi je prijatno druzenje (osim hladnoce) i sve u svemu resio sam da Vam se obratim , posto nesto kontam da ste skroz ok...

    Radi se o YUGU IN sa zastavinom mashinerijom pd 1.1L sa BOSH MOTRONIC ECU . . . i pratecom opremom... kaze da ima 62ks a ja bi da ga ubedim da kaze drugacije....

    Zanima me da li se moze nesto raditi kao kod kulturnih automobila CHIP tjuningom ili glava i blok ipak moraju na glodalicu?

    Pozdrav svima,

    RAle
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Hm.. nesiguran ko na podrucju SCG radi taj sistem. U pitanju je monotronic sa centralnim injektorom ako se dobro secam. Mislim da je UNO koristio isti krajem 80-ih.

    Ako je taj imas jedan otpornik snage koji je vezan redno sa strujnim kolom injektora.
    Poznaces ga po porculanskom telu , negde pri motoru ?

    Smanjenjem vrednosti istog se moze pomeriti peak-ans-hold vreme na injektoru, iz izvesno grejanje istog.
    Na taj nacin moze da se omoguci brzi rad injektora i bolje otvaranje istog u vecim obrtajima i istovremeno vise goriva u vecim obrtajima.
    Savet ako je korektna verzija je da postavis prekidac kad das pun gas i da preko njega vezes preko relea postojeci otpornik sa jos jednim u paralelu.
    Secam li se dobro da je otpornik bio 3,2 OHMa , i da mozes da stavis jedan otpornik znage od 10ak OHMa u paralelu sa njim.

    Ali samo pod uslovom da pricamo o istom sistemu koji je fiat terao.
    Nemas sliku ili link sa description sistema?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3
      slika will follow samo da istrcim na hladnocu i uslikam azdaju.... inace koliko sam video nema protokomer pa nema smisla traziti otpornik (ptc ili ntc) koji daje temperaturu vazduha..... ili mozda ipak ima....

      sto se tice prekidaca i punog gasa, da li je pametno ne stavljati ga na kraj gasa nego rucno da ga palim, posto nikada ne idem na kickdown, mashina se ugushi...

      ... da i kako skarabudziti limitator....?

      Pozdrav,

      RAle

      P.S. potrazicu otpornik....

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Hmm.. nisi me citao pazljivo, probaj opet..
        Otpornik snage je vezan redno sa anjektorom i ogranicuje struju na istom.

        Nikakav merni deo dakle.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Darko_NS
          CBC Senator XXL
          • 02.12.2004
          • 557
          • Srpska Atina

          #5
          i ja imam isti motor kao i gumetina pa me interesuje

          jedini link za taj sistem ...ali ne pise bog zna sta http://www.zpk.co.yu/karakteristike_files/BOSCH.HTM

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            OK.. nije taj koji sam mislio ovaj radi sa MPI principom, takozvani sekvencionalni i ima 4 injektora.
            Koristi MAP senzor u usisnoj grani kao senzor apsolutnog pritiska za navodjenje mase goriva.

            Malo cu da prosaram da vidim sta je ovo..
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Darko_NS
              CBC Senator XXL
              • 02.12.2004
              • 557
              • Srpska Atina

              #7
              ovo je malo stariji jugo1.3i mada mislim da je isto
              mislim da su neke zice , instalacije na drugacijim mestima ali to je to..

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                Moja vesh meshina izgleda ovako, tj isto ko i ovaj gore ...

                Jedino sto ja necu tako ruzno da nabudzim filter...posto ona rebrasta guma nije za uvlacenje nego za obuhvatanje..... pa mi je to malo "budz"...







                valda nije mnogo...

                Pa sta bi moglo ovde da se uradi... da nije radikalno?

                Pozdrav,

                RAle

                Comment

                • Darko_NS
                  CBC Senator XXL
                  • 02.12.2004
                  • 557
                  • Srpska Atina

                  #9
                  e sve isto ko kod mene ..samo ja nisam slikao motor
                  znam imam isti problem auto lepo ide i sve uz to... ali fali mu
                  nekih 5-6 ks da bi bilo ekstra jel tako?

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #10
                    Ja bih najradije skinuo limitator obrtaja, ... za smesu bi vec kasnije nekako smislili nacina... a u medjuvremenu filter i katalisator/off...

                    medjutim, primetio sam da imam sitniju knedlicu pri manjem gasu oko 2500-3000 rpm.... ne znam sta je... probacu sutra paljenje sa saby-em da pomerimo malo....


                    Pozdrav,

                    RAle

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Hm.. na koji nacin mislis da pomeris paljenje. Nije li isti senzor , sto ga koristi EFI sistem ?

                      Kako izgleda sa strane senzora na radilici ili na bregastoj.
                      Daj mi tu sliku!
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        koliko se secam iz gledanja odranije EFI Yugo ima Motronic 3.1, koji je vrlo dobar. senzor polozaja je boost, cini mi se, na zvonu/radilici a paljenje je integrisano digitalno sa knock senzorom tako da nema nikakvog podesavanja.

                        me znam da li sam pomogao ali eto..valjda nije stetilo.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Pa ako se slusa, ustedelo je bacanje vremena tako da je koristilo

                          Na kojim je obrtajima blokada. iI sta blokira, dovod goriva pumpom, dovod goriva gasenjem svakog drugog injektora, dovod goriva gasenjem injektora, sistem za paljenje gasenjem izlaznog stepena trigera , jednog ili obadva?
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #14
                            Danas su mi spominjali neki box koji dodaje "20ks" sto je meni nerealno... ja sam spreman istog minuta da dam novce kad cujem da postoji....

                            inace, danas nismo stigli nista da rovarimo, ali sutra cupamo ecu i citamo eprom...

                            videcemo sta ce se zbiti...

                            nadam se da nije 3.1 kao sto brick kaze, ali opet...

                            Javicu se sutra i sa slikama...

                            Pozdrav,

                            RAle

                            P.S. Jos kad bi neko mogao da mi kaze koji eprom ide u ove ecu-ove, pa da vidim da li moze u moj programator da ne moram da idem da davim coveka sutra....

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Ovo kod tebe bas ide brzo: Eprom programator i seci po bin filu?
                              Nesto mi zvuci kao tuner?
                              Znas li kako naci adrese , sta je koja mapa? Hmm
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X