JUGO IN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #61
    koje sam srece riknuce mi nesto 10m od zbornog mesta, ma necu da idem dok sistem ne stavim na noge i udarim po glavi pa ga opet digne i tako dalje....

    A za lonce i poklopce, sve ti je jedno da li je prednji ili zadnji lonac skinut, smanjivas otpor na izpuhu i time - spaljivas ventilje.... e doqrtza...

    ma ne vredi, cekam "sportski zastavin cip a u medjuvremenu doterivam ostalo....

    Pozdrav,

    RAle

    P.S. I stekam pare za kawasaki kr-1s pa da zujim bar ko cevek.....to je dvotaktno i nema ventile.... xexexexe

    Comment

    • Darko_NS
      CBC Senator XXL
      • 02.12.2004
      • 557
      • Srpska Atina

      #62
      Originally posted by Gumetina
      koje sam srece riknuce mi nesto 10m od zbornog mesta, ma necu da idem dok sistem ne stavim na noge i udarim po glavi pa ga opet digne i tako dalje....

      A za lonce i poklopce, sve ti je jedno da li je prednji ili zadnji lonac skinut, smanjivas otpor na izpuhu i time - spaljivas ventilje.... e doqrtza...

      ma ne vredi, cekam "sportski zastavin cip a u medjuvremenu doterivam ostalo....

      Pozdrav,

      RAle

      P.S. I stekam pare za kawasaki kr-1s pa da zujim bar ko cevek.....to je dvotaktno i nema ventile.... xexexexe
      kako to ... zar nije to cilj protocnih lonaca da lakse izlazi... mozda
      gresim (soory na neznanju)
      stavlja to jedan decko iz bg.... pa cemo videti kako funkcionise... itd


      p.s. ja sanjam da uzmem jednog dana rs apriliu 125

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #63
        Promene na izduvu u mom svet znace izmenu maoe za gorivo. Posto ja prvenstveno radim sa TuRbo motorima, kod mene je smanjenje protivpritiska iza TuRba deo koji smanjuje temperaturu na TuRbu te omogucava podizanje radnog pritiska na istom. Fulflow je prvenstveno napravljen za TuRbo motore ali se eto nasao i na atmosferskim koji da bi sa njima korektno funkcionisali ipak traze MAPING .
        Sto je nazalost vrlo retko i pokazuje nivo profesionalnosti nista drugo.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #64
          Map senzor nije protokomer zar ne? ne meri protok vazduha?
          protokomer se koristio 60tih i 70tih godina, od 1982. Bos je presao na AMM u svojim sistemima ubrizgavanja- strogo gledano tacno prema oznaci.

          protokomer je deo mehanickog sistema ubrizgavanja, recimo K Jet kod Bosa.
          MAP senzor je deo motronic elektronskog sistema ubrizgavanja.

          AMM je deo LufgHeizdraht elektronskog sistema ubrizgavanja.

          ali zajednicko za sve je neki nacin merenja kolicine kiseonika koji ulazi u motor prema realnom stanju u kome se auto trenutno nalazi (okruzenje) i pri tome prenos te informacije do ECU (ili mehanicke pumpe pritiska) da bi se ubrizgala adekvatna kolicina goriva za pravilno sagorevanje.
          naravno ima tu i drugih senzora i elektricnih informacija, da ne sirimo temu.

          Jugo ima hidraulicen ventile u onom motoru koji je prezentovan na jsatu DMB od 1372 kubika. da li je taj motor u tvom autu ne znam, ali ocito takav motor kod Zastave u nekim modelima postoji.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #65
            ko je otpor manji i gasovi brze prolaze, zasto je onda temperatura na ventilima veca? Zar ne bi trbalo da bude obrnuto, ako gasovi sporo prolaze imace vece sanse da prenesu temperaturu na okolinu a ako prolete brze, imace manje vremena za istu operaciju? Odakle ta obrnuta proporcionalnost?
            zakoni termodinamike i zakoni fluida- za sada nauka kaze da su cinjenice koje se ne dovode u pitanje.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              Toliko sma se razocarao u Juga da ne mogu da vam opisem.....
              nemoj, isti su zakonji rada SUS motora nezavisno od proizvodjaca i marke.
              i zaista to jeste nauka, nema mesta probama i pokusajima napamet, osim ako se ima jako dubok dzep za eventualnosti
              pozdrav

              p.s. u ovoj temi se ipak dosta naucilo, na osnovu dobrih pitanja. boost profesor, tnx
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Ko pita neskita
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                Working...
                X