Paljenje auta sa ili bez pritisnutog kvacila?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeronimo
    CBC Senator XXL
    • 27.10.2005
    • 390
    • beograd
    • ваз 21214-20

    #31
    sad jest da je off, ali boost je pomenuo omegu neki post iznad pa da kazem :ruski univerzalni modifikator kosta oko 2100 dinara u zastupnistvu u lominoj ulici i ima vise funkcija.pod jedan formira film koji oblaze sve metalne povrsine i onemogucava kontakt metal -metal,pod dva poboljsava prenos toplote i omogucava lakse odrzavanje idealne temp. motora,tri na film koji formira ulje se dodatno"lepi" i onemogucava suvi start motora,cetiri u slucaju pucanja kartera ili gubitka ulja moguce je nastaviti voznju bez ulja u trajanju od 70 km. postoje dve varijante stara(vojna koja je cinila ulje dosta redjim ) i civilna koja cuva viskozitet ulja.
    prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #32
      Originally posted by BOOST
      Omega 909 je jedini lek za bregaste i hidropotiskivache na BMW motorima, dokazano.
      Mada je malo van topica...

      Za koje generalno serije motora je potvrdjen problem sa bregastim vratilima i hidro-potiskivachima?! Jeli bilo priznanja proizvodjacha i recall-a? Kako se problem manifestovao, i nakon koje prosechne kilometrazhe?

      PS. I gde/ko je dokazao da je Omega 909 "jedini lek" za ovaj problem?

      Samo da ne budem pogreshno shvacen, ove info me zaista interesuju, sa (ako je moguce) malo detaljnjim obrazlozhenjem.

      Tak
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        overspeed

        Manje vishe svi BMWi sa Vanosom imaju problema sa hidraulichnim potiskivachima. Konstrukciono mali dijametar istih i odatle problemi zbog povecanog radnog pritiska (interno)

        Koliko si puta chuo tihog BMWa iz glave a koliko puta stekericu?

        Kod mene je raspodela oko 50/50

        AutoPower Forum - Ett diskussionsforum för dig som är bilintresserad i allmänhet och BMW-intresserad i synnerhet


        Znash ko su i sta rade.. moze drugi topic ako je interesantno.
        Generalno sam protiv dodataka uljima no ovo se kroz praksu na severu pokazalo kao funkcionalno i bez nus pojava.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #34
          OK, ako je pojava "manje vishe" opshta kod Vanosa, pomislih da je u pitanje specifichna serija/serije motora, konkretne izvedbe.

          Samo sam skeptichan kad su generalizacije u pitanju, to je sve

          Imao bih josh par pitanja iz chistog interesovanja ovim povodom ali je i ovo otishlo "u stranu" od teme...

          PS. I hvala na pojashnjenju u vezi "za i protiv" startovanja motora sa pritisnutim kvachilom
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            boost- ?

            gde je problem u citatu, ili sta je trebalo citirati ?

            da poboljsam koncentraciju
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #36
              I kako mi sada trebamo da startujemo motor?
              Konkretno, sa ili bez kvacila?

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #37
                Pa zavisi, od viskoznosti menjackog ulja, spoljnih trenutnih uticaja, dobre volje vlasnika, crne magije i filmskih trikova.....

                Pokusavam da kazem da ne postoji jedinstven odgovor.
                Uglavnom, neces pogresiti ukoliko startujes s pritisnutim kvacilom na hladnijim temperaturama, oko +5 ili nize, drzis ga par sekundi dok se ne podmaze motor (promulja ulje), pogotovo axijalni lezajevi, a onda mozes i da ga pustis da se zavrti i menjac kako bi se razbucalo i menjacko ulje koje je dosta gusce od motornog a na hladnijim temperaturama bude i mnooogo gusto. Uostalom, znas koliko je menjac "tezi i tvrdji" zimi "dok se ne ugreje motor". To nema veze s grejanjem motora vec s grejanjem ulja u menjacu. Ide jedno s drugim, ali posredno, preko kvacila.
                Vid', postadoh znalac
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #38
                  Zapravo sam samo procitao sta su drugi napisali

                  Mislim da je brick sve pojasnio...
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • Sasa Petkovic
                    CBC Član
                    • 14.10.2006
                    • 11
                    • Krusevac

                    #39
                    Pozdrav svima

                    Hjundai Pony 1.5 '90god, ne moze zaverglati dok se ne stisne kvacilo, auto je od mog drugara, koji je i prvi vlasnik, inace nije nista prepravljano nego je tako fabricki, ja licno imam naviku da stisnem kvacilo obavezno pre verglanja.

                    Comment

                    • Darth Nihilus
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 417
                      • Srbija, Paracin

                      #40
                      Boost, a koji je hemiski sastav tog Omega 909?
                      Do not underestimate the power of the Dark Side

                      Comment

                      • Kanarinac
                        CBC Senator XXL
                        • 08.10.2004
                        • 2870
                        • BG,Weedikovac

                        #41
                        Uff ja pokushavao da palim bez kvachila al navikao sam da ga stisnem pa to ti je.
                        Ali mi sad nije nishta jasno.Jel da palim sa kvachilom ili zavisi od prilika vremenskih??Znachi sa ili bez???

                        I love my

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #42
                          Ja se malo salim. Kod mene je retko ulje u menjacu a i nikad nije takva zima. Razlike u opterecenju anlasera uvek ima. Jasno je kako se startuje kad ne moze drugacije nego da se stisne kvacilo. Sta kad moze da se bira? Ako bi rekao za sebe zaista nema pravila. Kako kad. U svakom slucaju za vreme parkiranja menjac stoji u rikvercu. Znaci, ako ga vec moram vratiti u neutralni polozaj pa tek da krenem napred svejedno mi je kako startujem. Inace se trudim da nista ne radim po automatizmu zarad minimalnog treninga mozga. Da nije tako mnogo bi se uspavao.

                          Comment

                          • Anjamen
                            CBC Član
                            • 30.11.2005
                            • 29
                            • Beograd

                            #43
                            Srećom nemam ovu dilemu... imam senzor i uputstvo koje kaže mora da se pritisne.

                            Comment

                            • mirko
                              CBC Senator
                              • 18.05.2006
                              • 202
                              • Prokuplje

                              #44
                              Definitivno ako imate ulja u menjaču, ili je novijeg datuma obavezno (bar pri prvom paljenju u hladnim danima) stiskajte to kvačilo. Meni letos popucale manžetne, iscurelo ulje i ja to sve zamenio, sipao novo neznam koje zaboravio sam.
                              E sad svrha ovog pričanja: pre neki dan baš bilo hladno, upalim ujutru izbacim menjač iz brzine i pustim kvačilo(ručna spuštena) i auto kreće polako(na ravnom parkingu).
                              Hoću samo da vam kažem koliki otpor stvara ulje i to baš kod onog prvog paljenja kad najviše snage treba iz akumulatora
                              'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                              Comment

                              • Bane
                                CBC Senator XXL
                                • 30.05.2006
                                • 344
                                • Konjarnik Bg

                                #45
                                gde je sad Boost??
                                ocu da upalim auto a nisam siguran sta sa kvacilom???

                                Comment

                                Working...
                                X