Paljenje auta sa ili bez pritisnutog kvacila?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ĆOMI
    CBC Senator XXL
    • 31.08.2006
    • 1705
    • Braće Jerković,Vozd
    • Stilo JTD 16V

    #61
    Ja imam automatik,i uvek,ali bas uvek ga palim u "P" polozaju (parking).
    Da li je to ispravno,ili ne ,ne znam...
    OPEL CLUB SERBIA

    Comment

    • Rendjo
      CBC Senator XXL
      • 26.06.2006
      • 340
      • Zadar HR

      #62
      Pa piše u uputstvu da treba tako.Evo danas sam probao i u neutral brzini upaliti i ista stvar kao i u parking modu.Mrvicu ko da hoće cukne naprijed(u parking modu ko da škljocne ručica i nakon stotinke sekunde kao da se otpusti mijenjač..i to samo kad je ulje u mjenjaču hladno) i pusti ga u ler.To je ustvari isto što i neutral samo osigurava vozilo od pokretanja blokadom mjenjača.Kao da si zaključao pogonsku osovinu..da karikiram.

      Comment

      • Rendjo
        CBC Senator XXL
        • 26.06.2006
        • 340
        • Zadar HR

        #63
        Da napomenem da je tako oduvjek radio tako da to ponašanje mjenjača smatram u redu jer mijenja bestrzajno i tečno kao i prvog dana..

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #64
          Nikad nisam imao ovu dilemu.
          Naravno da svaki put startujem auto sa stisnutim kvačilom!
          Ovo je pogotovo važno kod motocikla od kojih neki neće ni da startuju ako nije pritisnuta poluga kvačila!
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • Smederevac
            CBC Član
            • 26.10.2006
            • 33
            • Smederevo

            #65
            Originally posted by Comi_Z.J.
            Ja imam automatik,i uvek,ali bas uvek ga palim u "P" polozaju (parking).
            Da li je to ispravno,ili ne ,ne znam...
            To je sasvim ispravno comi,nemoj da se brines zbog toga.
            MERCEDES NIJE NAJLEPSI AUTO,MERCEDES NIJE NAJBRZI AUTO ALI MERCEDES JE MERCEDES.

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #66
              Koliko znam, neki automati, pogotovo noviji, nece ni da upale ako nisu u P. Prema tome, Comi, opusteno...
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Skroz normalno ponasanje. Mehanicka blokada u P se cuje pri paljenju posto "kvacilo" nije skroz odvojeno.
                Po samom startu obrtaji idu malo preko lera te malo zategne i cuje se klik.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Laki GSi
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2006
                  • 2426
                  • Beograd-Vozdovac

                  #68
                  Ja inace oduvek palim auto sa pritisnutim kvacilom(nebitna marka to mi je navika) ali jedino kod keca mi se desi kada je hladno da pustim kvacilo i auto cimne napred! Naravno u leru je ali zbog gustine ulja jednostavno vozilo hoce svaki put kad je mrtav hladan da cimne.
                  Bas sam pre neki dan kupio bergoline 80-90w pa cu ga sutra zameniti sa ovim domacim jer ne mogu vise da se vozim na leru ,nema smisla !
                  Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                  Comment

                  • RedboX
                    CBC Senator XXL
                    • 28.11.2006
                    • 1537
                    • Novi Beograd

                    #69
                    Kod mazde 323 BJ i pise u upustvu da treba paliti sa pritisnutim kvacilom i kocnicom. Ima nesto i o tome da se promesaju brzine od 1 do rikverca ali je na nemackom pa nisam siguran dok ne nadjem prevod.
                    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #70
                      Svako malo neka ****** koja pali auto mi zamalo polomi noge jer je auto u brzini a nije stisnuo kvačilo ili proverio da li je u brzini. Dok sam radio u servisu bilo je par lupanja kola i par oštećenih nogu tako da imam uslovljen refleks da stisnem kvačilo prilikom paljenja auta...

                      A ležaj da se haba, pa nek se haba i treba da se haba...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #71
                        Da treba nesto da se pritisne treba, i ja uvek biram kocnicu, noznu, a rucna je inace sategnuta uvek

                        BTW:
                        Jedno novo iskustvo sa Exide akumulatorima.

                        Dok verglam negasi se CD , samo tera kao da se nista nedesava.
                        Ovo je prvi put da mi elektronika nezamre pri paljenju i rebootuje se
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Miljan
                          CBC Senator XXL
                          • 18.01.2006
                          • 459
                          • Nis

                          #72
                          Originally posted by Laki 55
                          Ja inace oduvek palim auto sa pritisnutim kvacilom(nebitna marka to mi je navika) ali jedino kod keca mi se desi kada je hladno da pustim kvacilo i auto cimne napred! Naravno u leru je ali zbog gustine ulja jednostavno vozilo hoce svaki put kad je mrtav hladan da cimne.
                          Bas sam pre neki dan kupio bergoline 80-90w pa cu ga sutra zameniti sa ovim domacim jer ne mogu vise da se vozim na leru ,nema smisla !
                          I ja isto uvek palim sa pritisnutim kvacilom, ali i kad pustim kvacilo u leru, nikad mi se to nije desilo.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #73
                            Znate, ovaj topic pokazuje jasno jednu stvar , psiholoshkog je karaktera
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #74
                              Sve u vezi automobila (u ovoj zemlji) je psiholoskog karaktera...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • maxbax
                                CBC Član
                                • 06.10.2006
                                • 61
                                • Novi Sad

                                #75
                                @ Boost:

                                Evo zasto je bolje paliti auto sa stisnutim kvacilom nego bez:

                                U pokretu noge koji je neophodan za stiskanje kvacila ucestvuje grupa misica prednjeg dela potkolenice:m.tibialis anterior,m.extensor digitorum longus,m.peroneus longus et brevis,.m. triceps surae...da ne nabrajam dalje....

                                Njihovom aktivacijom tj kontrakcijom a uz pomoc misica natkolenice i buta dolazi do akta stiskanja kvacila u vozilu,taj rad je nekad lagan a nekad i zahteva vecu snagu u zavisnosti od vrste vozila i konstrukcije same spojnice...

                                Visegodisnjom voznjom,jednim vidom fizicke neaktivnosti,i uz moguce faktore nasledja ili loseg zivota,nekima se moze desiti da obole od prosirenih vena na nogama,i do njihove upale,koja se ogleda smanjenim protokom krvi kroz vene....i drugim nelagodnostima koje imaju sirok dijapazon simptoma...a nelecena tromboza moze da vodi i u smrt...

                                elem,da ne off-ujem vise stiskanje kvacila(visegodisnje) dok je auto hladan i drzanje misica u kontrakciji pomaze odvodjenju krvi iz venskih sudova noge prema srcu sto predstavlja jedan vid mini treninga,koji kad se uzme decenijsko rastojanje i stiskanje, nije zanemarljiv!

                                Ne stedite lezajeve i kvacilo,jacajte misice!

                                Comment

                                Working...
                                X