SUPSTANCE KOJE POVECAVAJU VREDNOST BENZINA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tenzo RS
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2004
    • 309
    • Krusevac
    • Saab 9-3 TiD

    #46
    ...evo jednog zanimljivog linka...

    8 i 300...u firungu !!!

    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #47
      Malo me zagolicao ovaj thread... Koliko bi pametno/korisno/stetno bilo s vremena na vreme koristiti trkacki benzin u normalnom autu? Ili cak, cisto price radi, da se stalno vozi na njega (za trenutak izuzimajuci faktor cene)?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        #48
        Originally posted by 206
        Malo me zagolicao ovaj thread... Koliko bi pametno/korisno/stetno bilo s vremena na vreme koristiti trkacki benzin u normalnom autu? Ili cak, cisto price radi, da se stalno vozi na njega (za trenutak izuzimajuci faktor cene)?
        Pa verovatno sa umerenim dodavanjem nitrometana bi se dobili interesantni rezultati.
        Ja se nadam da cemo da izvrsimo skoro ispitivanje na jednom yugu na dynojet-u.
        Imamo mali problem, samo jos da nadjemo nitrometan !
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • tenzo RS
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2004
          • 309
          • Krusevac
          • Saab 9-3 TiD

          #49
          Originally posted by 206
          Malo me zagolicao ovaj thread... Koliko bi pametno/korisno/stetno bilo s vremena na vreme koristiti trkacki benzin u normalnom autu? Ili cak, cisto price radi, da se stalno vozi na njega (za trenutak izuzimajuci faktor cene)?
          ...pa sto se tice tvog auta verovatno ne bi dobio nista posebno povremenim koriscenjem jer zahteva korigovanje mape paljenja i ubrizgavanja...pogotovo ako se koristi nitrometan...a ako mislis za stalno da ga koristis javljaju se ogromni problemi sa nabavkom uz cenu od oko 3 eura po litru...
          8 i 300...u firungu !!!

          trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

          Comment


          • #50
            знате шта, ја само молим Бога да у новинама не нађем текст типа:
            ''Drag race ентузијасти нађени мртви после покушаја да од нервног отрова направе гориво за аутомобил''
            чим чујем ''отровно''
            мантие се '''ћорава'' посла

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              http://www.skanehobby.se/product_info.p ... 0a7c116b46
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                200 KVM FYSISKBUTIK I SKÅNE 1-3 DAGARSLEVERANSTID ENDAST 79 KRFRAKT FRAKTFRITTÖVER 1500 KR! Nedsatta artiklar Passa på medan de finns kvar! Populära Produkter Handla online eller i fysiska butiken Skåne Hobby är en RC hobbybutik […]
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #53
                  Hmmm, pa vidi, sto se tice paljenja mislim da tu ne bih imao problema, jer glavni problem nastaje kada imas lose gorivo, a paljenje previse rano, ali sa varijantom sa trkackim benzinom i ranim paljenjem mislim da bi trebalo da osetim i neko poboljsanje.

                  Mislio sam pre sa stanovista raspolozivosti trkackog goriva, kao i eventualne njegove korozivnosti (da mi ne pojede kakav gumeni vod za gorivo?). Inace, prvenstveno sam mislio da ga koristim samo na dragovima, ako ih bude u skorije vreme....

                  Sto se tice nitrometana...hmmm, suzavac, u moj motor? Lepa ideja, ali ipak cu ja da vidim kako to kod vas funkcionise, pa onda da razmatramo
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #54
                    Originally posted by egon
                    Imamo mali problem, samo jos da nadjemo nitrometan !
                    ja bi ti predlozio da stupis u kontakt sa nekim beogradskim laboratorijama...mislim da bi mogli da ti to smuckaju uz odgovarajucu nadoknadu...
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • tenzo RS
                      CBC Senator XXL
                      • 01.11.2004
                      • 309
                      • Krusevac
                      • Saab 9-3 TiD

                      #55
                      Originally posted by 206
                      Hmmm, pa vidi, sto se tice paljenja mislim da tu ne bih imao problema, jer glavni problem nastaje kada imas lose gorivo, a paljenje previse rano, ali sa varijantom sa trkackim benzinom i ranim paljenjem mislim da bi trebalo da osetim i neko poboljsanje.

                      Mislio sam pre sa stanovista raspolozivosti trkackog goriva, kao i eventualne njegove korozivnosti (da mi ne pojede kakav gumeni vod za gorivo?). Inace, prvenstveno sam mislio da ga koristim samo na dragovima, ako ih bude u skorije vreme....

                      Sto se tice nitrometana...hmmm, suzavac, u moj motor? Lepa ideja, ali ipak cu ja da vidim kako to kod vas funkcionise, pa onda da razmatramo
                      ...uhhhh...toliko sam stvari procitao ovih par dana na netu tako da mi se sve pomutilo... ...mislim da trkacko gorivo ima veci broj oksidanata (oxigen) oko 3.5% dok je za svakodnevnu upotrebu dozvoljeno 2.9...znaci moguce je da ce da ti smanji radni vek motoru...
                      8 i 300...u firungu !!!

                      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                      Comment

                      • duxducis
                        CBC Senator
                        • 19.10.2004
                        • 207
                        • Beograd

                        #56
                        Ajde kad vec razmatrate ovu temu napisite da li znate koliko gorivo gubi vrednost dok stoji, koji su najbilji uslovi za cuvanje (izmedju ostalog da li je bolja metalna ili plasticna kanta, koja temperatura...), da li ste culi za neke dobbre kondicionere goriva, dali je neko cuo za Fuel Set i sta misli o njemu, kako mozemo proveriti oktansku vrednost(jer postoji neka spravica)...?
                        Res non verba!

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #57
                          Sve sto ja znam o toj temi je da gorivo ne bi smelo da se pretace u dodiru sa vazduhom, jer se tada gubi na oktanskoj vrednosti. E sad, kako ga cuvati...Pretpostavljam metalne kante, posto su rezervoari u rafinerijama/pumpama, metalni. Mada, sta ja znam...
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #58
                            Originally posted by duxducis
                            Ajde kad vec razmatrate ovu temu napisite da li znate koliko gorivo gubi vrednost dok stoji, koji su najbilji uslovi za cuvanje (izmedju ostalog da li je bolja metalna ili plasticna kanta, koja temperatura...), da li ste culi za neke dobbre kondicionere goriva, dali je neko cuo za Fuel Set i sta misli o njemu, kako mozemo proveriti oktansku vrednost(jer postoji neka spravica)...?
                            Koliko ja znam pri pretakanju imamo gubitke na kolicini (evaporacija) i ona se meri u promilima, ali to je gubitak kolicine, a za gubitak oktana, ne znam.
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • duxducis
                              CBC Senator
                              • 19.10.2004
                              • 207
                              • Beograd

                              #59
                              Za cuvanje pitam jer mi je Efi sa Fandjo foruma nabavio avio benzin od 130 oktana pre 15 dana. Kada sam ga pomirisao tada imao je izuzetno ostar miris(osecao se na metar od kante kada je otvoris, a danas mi je ili zapusen nos ili nije to vise to..., u pitanju je plasticna kanta- kad me je mrzelo da prespem u metalnu ). Naravno mesao bi ga sa obicnim maximalno 1:1, ali cu verovatno i 1:2 u korist regularnog.
                              Cilj- pomeriti granicu detonacije.
                              Res non verba!

                              Comment

                              • *Egon*
                                CBC Senator XXL
                                • 31.12.2004
                                • 1232
                                • Beograd, Dorcol, N 44

                                #60
                                Originally posted by duxducis
                                Za cuvanje pitam jer mi je Efi sa Fandjo foruma nabavio avio benzin od 130 oktana pre 15 dana. Kada sam ga pomirisao tada imao je izuzetno ostar miris(osecao se na metar od kante kada je otvoris, a danas mi je ili zapusen nos ili nije to vise to..., u pitanju je plasticna kanta- kad me je mrzelo da prespem u metalnu ). Naravno mesao bi ga sa obicnim maximalno 1:1, ali cu verovatno i 1:2 u korist regularnog.
                                Cilj- pomeriti granicu detonacije.
                                Iskljucivo metalne kante i to dobro da dihtuju.
                                Mi smo pre 5-6 godina u firmi pronasli kantu koja je stajala uz neke rezervne delove od nekog kamiona ruskog, koga nije bilo u firmi 30 godina. Simali smo to gorivo u Ladu i navozali se.
                                Garaza
                                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                                Comment

                                Working...
                                X