Re: SUPSTANCE KOJE POVECAVAJU VREDNOST BENZINA
Mislim da je mnogo 18% ipak je jak dosta,mozda osteti creva i filtere,znaci sta bi moglo da se sipa da ne osteti gumena creva a da koliko toliko se dobije na snazi,neki kazu aceton hemijski za analizu do nekis 5 %,neko kaze etanol.Sta preporucujete za gradski auto kubikaze naprimer izmedju 1.6 i 2.0.
					Mislim da je mnogo 18% ipak je jak dosta,mozda osteti creva i filtere,znaci sta bi moglo da se sipa da ne osteti gumena creva a da koliko toliko se dobije na snazi,neki kazu aceton hemijski za analizu do nekis 5 %,neko kaze etanol.Sta preporucujete za gradski auto kubikaze naprimer izmedju 1.6 i 2.0.
 
							
						 
							
						 
	 
  , ko ga shisha ..da vidim el ima razlike..
 , ko ga shisha ..da vidim el ima razlike.. Ovo naročito važi kod modernih automobila sa preciznim, elektronski kontrolisanim ubrizgavanjem i diznama najnovijih generacija, ali se isto može reći i za bilo koje EFI motore sa naprednijom elektronikom i kontrolisanim procesom sagorevanja (recimo sve koji zadovoljavaju Euro 3 i mladje). Najmodernije motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva a naročito diesele sa piezzo brizgaljkama nema smisla ni dovoditi u istu rečenicu sa ovim. Moderna piezzo brizgaljka u pulsu od 0,2 milisekunde ubrizga u komori gorivo u tako fino atomizovanom stanju da je ono praktično u gasovitom a ne tečnom stanju. Veličina (ako se tako može reći) tih kapljica je toli(c)ka da se na jednom milimetru mogu poredjati 15000 tih kapljica. Odnosno, prečnik kapljice goriva tako ubrizgane u komoru iznosi 1/15000 mm. I sad će kao aceton, u tolickim "preporučenim" količinama, da "smanji površinski pritisak" tako praktično atomizovanih kapljica goriva. Genijalno, nema šta
 Ovo naročito važi kod modernih automobila sa preciznim, elektronski kontrolisanim ubrizgavanjem i diznama najnovijih generacija, ali se isto može reći i za bilo koje EFI motore sa naprednijom elektronikom i kontrolisanim procesom sagorevanja (recimo sve koji zadovoljavaju Euro 3 i mladje). Najmodernije motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva a naročito diesele sa piezzo brizgaljkama nema smisla ni dovoditi u istu rečenicu sa ovim. Moderna piezzo brizgaljka u pulsu od 0,2 milisekunde ubrizga u komori gorivo u tako fino atomizovanom stanju da je ono praktično u gasovitom a ne tečnom stanju. Veličina (ako se tako može reći) tih kapljica je toli(c)ka da se na jednom milimetru mogu poredjati 15000 tih kapljica. Odnosno, prečnik kapljice goriva tako ubrizgane u komoru iznosi 1/15000 mm. I sad će kao aceton, u tolickim "preporučenim" količinama, da "smanji površinski pritisak" tako praktično atomizovanih kapljica goriva. Genijalno, nema šta  
  
  
  ),neverujem da ću ponovo ikada da sipam.jer znam da ušteda od pola pa i celog litra goriva ili u prevodu 100 dinara,nije uopšte vredna rizika kvara ponajpre Bosch pumpe i ostalih delova npajanja i ubrizgavanja goriva.
 ),neverujem da ću ponovo ikada da sipam.jer znam da ušteda od pola pa i celog litra goriva ili u prevodu 100 dinara,nije uopšte vredna rizika kvara ponajpre Bosch pumpe i ostalih delova npajanja i ubrizgavanja goriva.
Comment