Za neke protocne filtere ti se kupuju i dva spreja, reda velicine zajedno oko 20 eura. Jedan sprej za ciscenje, drugi za zamascivanje. A opet ti je ciscenje neophodno redovno kao i menjanje papirnog filtera. A 20 eura ti traje oko 3-4 ciscenja. Dodje ti i skuplje po meni!!!!
Iskustva sa K&N filterima za vazduh?
Collapse
X
-
Ne samo ulje nego i sredstvo za pranje filtera.
Posao je isto veoma grozan. Radio sam, pa znam. Nikad ne bi stavio KN ili slicno da nije "moralo".
Ako hoces drugaciji zvuk menjaj zadnji lonac. To ti je najbolje resenje.
Potrazi po forumu. Valent je pisao i postavio tabelu sa testa nekih filtera.
Comment
-
-
E hvala puno momci, sad su mi mnoge stvar jasnije.
Inace, nisam uopste hteo da stavljam zbog boljeg zvuka, nego sam mislio da je to pametna kupovina s obzirom koliko traje, da motor bolje radi sa njim, da daje lepsi zvuk, a nisam uopste znao i cuo za drugu stranu price..LFS - sheer driving pleasure
Comment
-
-
Ma nema sta da se zahvaljujes, zato smo ovde da Vas "nalupamo" sto je bolje po Vas nego da se posle sami udarate po glavi
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
"i zapamti jednu ?injenicu na atmo motoru- filter NIJE limiter KS niti protoka vazduha.
limit je na sasvim drugom mestu i zove se leptir u****"
o ovome bi se dale knjige napisati, uz ono da je KN neka od nn firmi koja nije ni bolja ni losija od ostalih firmi.
ali u najboljem slucaju je neistina.
Comment
-
-
@brick : Ako motor ima Bosch Digifant onda ima i protokomer ?
jeste malo off ali moram da pitam - kod mene u ibizi je motor 1.8 sa 16V (oznaka ADL - 95KW) i taj digifant Bosch, imam u cijevi iza filtera nekakav senzor i na njemu konektor dvije zice. Filter vazduha je pecurka HP Raid. Zamijeniti za obican ili ne ? Skoro sam radio diagnostiku i nije bilo greske nikakve ...
Comment
-
-
Ne znam ,Borise, odakle ti ideja da se klasičan filter menja na svakih 5-6000 km?Možda voziš po nekakvoj ekstremnoj prašini?U normalnim uslovima eksploatacije savršeno je dovoljno da filter vazduha menjaš na svakom drugom menjanju ulja, znači na 20000 km.Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Ma lupio sam za broj predjenih kilometara..Originally posted by TETAKNe znam ,Borise, odakle ti ideja da se klasičan filter menja na svakih 5-6000 km?Možda voziš po nekakvoj ekstremnoj prašini?U normalnim uslovima eksploatacije savršeno je dovoljno da filter vazduha menjaš na svakom drugom menjanju ulja, znači na 20000 km.
U svakom slucaju, ustedeli ste mi 60, 70 evra
, jer sam mislio da K&N filteri nemaju manu, i stvarno mi je bilo "too good to be true".
LFS - sheer driving pleasure
Comment
-
-
Ostavi obican filter, najbolje ti je to resenje. Ja sam pre mesec dana stavio KN i razlike nikakve nema osim u zvuku, mozda cak i malo loshije ide sa njim...
@ Tetak
Ja ga menjam na 10-12k km...i taman je spreman za zamenu...Power of dreams !!!
Comment
-
-
Honda, brate, meni je 20000 km prava mera jer Škodilaka vozim samo kada su uslovi eksploatacije savršeni!Čak i nakon tog perioda komotno mogu nekom da poklonim filter jer je potpuno čist!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Pa filtere treba sve menjati na menjanje ulja...
A da drzis filter 20 000 km!!? Ne vidim razlog da se auto muci onda ga vozis iskljucivo u nekim dvoranama
shala
Nije auto i filter kupili tebe tebe nego ti njih
)
Dobro je to sto cuvas auto ali redovno menjanje filtera ti pomaze autu da lakse dishe.Opel kadet GSI 8v 95kW 20SEH
Dobra vila mi je ispunila dve zelje... treci put nisam mogo
Comment
-
Comment