APC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    #16
    Jer ovako?
    14 WG
    15 return
    16 kompresor
    Res non verba!

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #18
        a kakve veze ima sediste sa ovim, u opste mi nije jasno...
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          BOX #4 se na modelima 89 godine >
          Nalazi ispod vozackog sedista.
          Na ranijim modelima pored osovine volana
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #20
            E ovako stoje stvari>
            Povezao sam apc, ali nesto ne radi kako je zamisljeno.
            Naime pritisak raste i vise od 1.2bara (ne staje na 0.9), sto znaci da vazduh ne dolazi na WG. Pomislio sam prvo da se WG nije zaglavio i ostao u zatvorenom polozaju, pa sam direktno crevo sa kompresora povezao na WG i ustanovio da ipak otvara tacno na 0.4-0.45bara(osnovni pritisak). Znaci nije zaglavljen.
            Onda sam iskljucio prikljucak sa elektromagnetnog (kako bi ostao stalno otvoren) i ponovo probao- i naravno imao sam osnovni pritisak. To je ukazivalo na to da su creva i elektromagnetni do sada u redu. Izmario sam i otpor elektromahnetnog i on je 27 Ohma (procitao u onim tekstovima za koje si mi dao link, a gde se pise do detalja o tome kako radi apc). Onda sam dao kontakt i prvo skinuo pa vratio prikljucak na elektromagnetni da vidim da li se cuje "klik". Sve je to ukazivalo da elektromagnetni ostaje zatvoren svo vreme (pri cemu vazduh ne prolazi od C ka WG, vec izlazi kroz Retur na elektromagnetnom).
            E sad pomislio sam da ukoliko elektromagnetni ostaje zatvoren cak i na 4000-5000 RPM(a kod mene bi trebao vec na oko 3000 RPM da spusti na 0.6bara,jer tako? ) da onda apc ne zna koliki su obrtaji (tj. mozda nisam odabrao dobru zicu za obrtaje).
            E ali onda mi druga stvar nije jasna: Sto nije skidao pritisak (tj.otvarao elektromagnetni) kad je knock sensor registrovao detonacije????

            Napominjem da nisam povezao belu zicu za stop svetlo jer pretpostavljam da nije neophodno za testiranje sistema, ili gresim?
            Nadam se da cu preboleti ove decije bolesti
            Res non verba!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Nema veze nemora da se prikljucuje.

              Sta se desava sa MV kad proturiras motor, da li osecas pod rukom na MV da pocinje da pulsira oko 2800-3000 RPM?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Da bi proverio da li imas RPM signal , iskljuci knacksensor i proveri da li motor ide na bazni pritisak preko 2000+ rpm?

                Ako ima RPM signala, neces preci osnovni pritisak , funkcija je tu da zastiti, ako slucajno knacksensor crkne da nebi razbio motor .

                Ako i dalje bezi sa pritiskom kad odes u obrtaje onda nemas RPM signala. Bar ne korektnog.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Sto se tiche osetljivosti K potenciometra morace da se steluje da se uskladi sa tvojim blokom motora i njegovom rezonantnom frekvencijom.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #24
                    Originally posted by duxducis
                    E ovako stoje stvari>
                    Povezao sam apc, ali nesto ne radi kako je zamisljeno.
                    Naime pritisak raste i vise od 1.2bara (ne staje na 0.9), sto znaci da vazduh ne dolazi na WG.

                    e ja nisam uspeo...ja bi pevao...ali dobro, ti nisi to zeleo...
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • duxducis
                      CBC Senator
                      • 19.10.2004
                      • 207
                      • Beograd

                      #25
                      e ja nisam uspeo...ja bi pevao...ali dobro, ti nisi to zeleo...
                      _________________
                      Mislis voleo bi 1.2bara Ma nije problem meni da ga namestim ni na 1.5 i vise, ali nije to poenta barem kod mene.

                      MV krece tacno da pulsira bas tu negde bas izmedju 2800-3000 RPM . Cak sam i otkacio zicu (radi dodatne provere) za RPM i onda nije pulsirao ni na 5000, sto znaci da sam izgleda ipak odabrao pravu zicu za RPM.
                      Takodje sam raskacinjao knock sensor i onda nije prelazio osnovni pritisak. Znaci imamo dobar signal za RPM (nadam se)
                      Res non verba!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Da.. imamo, sad bi mozda trebao da se poigras sa K potom, obrati paznju da je osetljiv.

                        Malo po malo i probaj

                        To sto te vuche na 1,2Bara, je moguce da ga je neko vec navrteo na veci pritisak, ili da nemas informaciju pritiska, dakle da sa MAP nesto nije kako treba.

                        Elektrokinekcija ili vazdusna .. prekontrolisi
                        Ako deluje da je sve OK sa MAPa , onda idi na POT, ustvari , odradi prvo sa K da ga dobijes da reaguje na KNOCK
                        Znas da mozes da dodas jednu LE diodu da VIDIS da li APC registruje KNOCKning
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • duxducis
                          CBC Senator
                          • 19.10.2004
                          • 207
                          • Beograd

                          #27
                          Za led diodu sam procitao, samo treba diodu da nadjem (inace ja se nikad nisam igrao sa tim zicicama dok nisam krenuo kola da cackam).Ako neko ima diode...
                          Elektrokinekcija Mislis konekcija. Kako da prekontrolisem (jer ono klasika, da vidim s voltmetrom da li je u spoju sa APC)?
                          Inace taj MAP mi deluje cudnovato, taj pipak gde dolazi vazduh mi je delovao zapuseno(nesto je crno tvrdo u toj rupi, ali rekoh sebi mozda to tako treba, mozda je to neka specijalna masa , mislim ne znam jer taj pipak na MAP-u treba da bude toliko supalj da mozes gurnuti iglu(posto kroz ovaj ne moze), a logicni mi je da tu treba da prodje vazduh to samog sredista MAP-a.
                          A kada budem dosao do K-pota, koja strana ce sta znaciti. Recimo pomeram ga u levo- da li to znaci da smanjujem ili povecavam osetljivost na knock?Kapiram da meni treba povecanje osetljivosti. Za koliko da ga srafim/odsrafim, u kolikim inkrementima, 1/4 ; 1/8 kruga...
                          Inace ne verujem da je neko navrteo pritisak jer su mi oni potovi delovali fabricki zaliveni, kada sam ga otvarao (jos kada sam dobio APC od tebe).
                          Res non verba!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            MAP mozes da proveris sa voltmetrom stavis sistem na kontakt a na niplu stavi crevo i i****j ustima vazduh iz njega.
                            Rupica jeste mala iz razloga prigusenja pulseva da nebi sarao kako turbina pumpa, jer pumpa sa pulsevima, posebno osetljivo u nizim obrtajima.
                            Kontrolisi napon na izlazu , ili jednostavno skini ga skroz i prikljuci OHM-metar i posmatraj sta se desava sa otporom kad crevo postavis na vakum , ili dunes u njega da nabijes malo pritiska. Treba da reaguje.
                            Signal pod naponom je reda milivolti tako da nebi sad da te muchim na drugi nachin, ovo je najlakse.

                            Elektrokonekcija sam mislio, naravno.

                            K pot, ima promenljive "mape" dakle nema direktno logike sa osetljivosti, moras malo ovde da eksperimentisese
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              #29
                              Originally posted by duxducis
                              Za led diodu sam procitao, samo treba diodu da nadjem (inace ja se nikad nisam igrao sa tim zicicama dok nisam krenuo kola da cackam).Ako neko ima diode...
                              Light Emitting Diode => hocu reci LED ....ima JA ima JEP(plava 45 din ) ...ima KANIBAL...
                              koji ?mm? 3? 5? plava? crvena? naramdzarasta?
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              • duxducis
                                CBC Senator
                                • 19.10.2004
                                • 207
                                • Beograd

                                #30
                                Pri tim ubrzanjima muka pripadne. 100-180km/h 8s

                                MAP je bio zabetoniran, ocistio sam ga i sve je radilo kako treba(dodam gas, dodje do 0.9 onda ga postepeno smanjuje na oko 0.4-0.6).

                                E sad 0.6 bi bilo u slucaju da nema detonacija pod uslovom da radi knock kako treba, a osnovni u slucaju detonacija bi trebao biti 0.4, medjutim dok sam ja zijao u instrumente, i divljao po auto putu......
                                OPET MI JE RIKNUO DIHTUNG ILI GLAVA ILI OBE STVARI
                                Toliko truda i nista....barem imam vec spremnu napakovanu glavu i novi dihtung, ali dokle vise??????????????
                                To je To!
                                Preci cu na M5 motor, sve je lakse 1000puta kod njega.
                                Res non verba!

                                Comment

                                Working...
                                X