E ovako stoje stvari>
Povezao sam apc, ali nesto ne radi kako je zamisljeno.
Naime pritisak raste i vise od 1.2bara (ne staje na 0.9), sto znaci da vazduh ne dolazi na WG. Pomislio sam prvo da se WG nije zaglavio i ostao u zatvorenom polozaju, pa sam direktno crevo sa kompresora povezao na WG i ustanovio da ipak otvara tacno na 0.4-0.45bara(osnovni pritisak). Znaci nije zaglavljen.
Onda sam iskljucio prikljucak sa elektromagnetnog (kako bi ostao stalno otvoren) i ponovo probao- i naravno imao sam osnovni pritisak. To je ukazivalo na to da su creva i elektromagnetni do sada u redu. Izmario sam i otpor elektromahnetnog i on je 27 Ohma (procitao u onim tekstovima za koje si mi dao link, a gde se pise do detalja o tome kako radi apc). Onda sam dao kontakt i prvo skinuo pa vratio prikljucak na elektromagnetni da vidim da li se cuje "klik". Sve je to ukazivalo da elektromagnetni ostaje zatvoren svo vreme (pri cemu vazduh ne prolazi od C ka WG, vec izlazi kroz Retur na elektromagnetnom).
E sad pomislio sam da ukoliko elektromagnetni ostaje zatvoren cak i na 4000-5000 RPM(a kod mene bi trebao vec na oko 3000 RPM da spusti na 0.6bara,jer tako? ) da onda apc ne zna koliki su obrtaji (tj. mozda nisam odabrao dobru zicu za obrtaje).
E ali onda mi druga stvar nije jasna: Sto nije skidao pritisak (tj.otvarao elektromagnetni) kad je knock sensor registrovao detonacije????
Napominjem da nisam povezao belu zicu za stop svetlo jer pretpostavljam da nije neophodno za testiranje sistema, ili gresim?
Nadam se da cu preboleti ove decije bolesti
E ovako stoje stvari>
Povezao sam apc, ali nesto ne radi kako je zamisljeno.
Naime pritisak raste i vise od 1.2bara (ne staje na 0.9), sto znaci da vazduh ne dolazi na WG.
e ja nisam uspeo...ja bi pevao...ali dobro, ti nisi to zeleo...
e ja nisam uspeo...ja bi pevao...ali dobro, ti nisi to zeleo...
_________________
Mislis voleo bi 1.2bara Ma nije problem meni da ga namestim ni na 1.5 i vise, ali nije to poenta barem kod mene.
MV krece tacno da pulsira bas tu negde bas izmedju 2800-3000 RPM . Cak sam i otkacio zicu (radi dodatne provere) za RPM i onda nije pulsirao ni na 5000, sto znaci da sam izgleda ipak odabrao pravu zicu za RPM.
Takodje sam raskacinjao knock sensor i onda nije prelazio osnovni pritisak. Znaci imamo dobar signal za RPM (nadam se)
Da.. imamo, sad bi mozda trebao da se poigras sa K potom, obrati paznju da je osetljiv.
Malo po malo i probaj
To sto te vuche na 1,2Bara, je moguce da ga je neko vec navrteo na veci pritisak, ili da nemas informaciju pritiska, dakle da sa MAP nesto nije kako treba.
Elektrokinekcija ili vazdusna .. prekontrolisi
Ako deluje da je sve OK sa MAPa , onda idi na POT, ustvari , odradi prvo sa K da ga dobijes da reaguje na KNOCK
Znas da mozes da dodas jednu LE diodu da VIDIS da li APC registruje KNOCKning
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Za led diodu sam procitao, samo treba diodu da nadjem (inace ja se nikad nisam igrao sa tim zicicama dok nisam krenuo kola da cackam).Ako neko ima diode...
Elektrokinekcija Mislis konekcija. Kako da prekontrolisem (jer ono klasika, da vidim s voltmetrom da li je u spoju sa APC)?
Inace taj MAP mi deluje cudnovato, taj pipak gde dolazi vazduh mi je delovao zapuseno(nesto je crno tvrdo u toj rupi, ali rekoh sebi mozda to tako treba, mozda je to neka specijalna masa , mislim ne znam jer taj pipak na MAP-u treba da bude toliko supalj da mozes gurnuti iglu(posto kroz ovaj ne moze), a logicni mi je da tu treba da prodje vazduh to samog sredista MAP-a.
A kada budem dosao do K-pota, koja strana ce sta znaciti. Recimo pomeram ga u levo- da li to znaci da smanjujem ili povecavam osetljivost na knock?Kapiram da meni treba povecanje osetljivosti. Za koliko da ga srafim/odsrafim, u kolikim inkrementima, 1/4 ; 1/8 kruga...
Inace ne verujem da je neko navrteo pritisak jer su mi oni potovi delovali fabricki zaliveni, kada sam ga otvarao (jos kada sam dobio APC od tebe).
MAP mozes da proveris sa voltmetrom stavis sistem na kontakt a na niplu stavi crevo i i****j ustima vazduh iz njega.
Rupica jeste mala iz razloga prigusenja pulseva da nebi sarao kako turbina pumpa, jer pumpa sa pulsevima, posebno osetljivo u nizim obrtajima.
Kontrolisi napon na izlazu , ili jednostavno skini ga skroz i prikljuci OHM-metar i posmatraj sta se desava sa otporom kad crevo postavis na vakum , ili dunes u njega da nabijes malo pritiska. Treba da reaguje.
Signal pod naponom je reda milivolti tako da nebi sad da te muchim na drugi nachin, ovo je najlakse.
Elektrokonekcija sam mislio, naravno.
K pot, ima promenljive "mape" dakle nema direktno logike sa osetljivosti, moras malo ovde da eksperimentisese
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Za led diodu sam procitao, samo treba diodu da nadjem (inace ja se nikad nisam igrao sa tim zicicama dok nisam krenuo kola da cackam).Ako neko ima diode...
Light Emitting Diode => hocu reci LED ....ima JA ima JEP(plava 45 din ) ...ima KANIBAL...
koji ?mm? 3? 5? plava? crvena? naramdzarasta?
MAP je bio zabetoniran, ocistio sam ga i sve je radilo kako treba(dodam gas, dodje do 0.9 onda ga postepeno smanjuje na oko 0.4-0.6).
E sad 0.6 bi bilo u slucaju da nema detonacija pod uslovom da radi knock kako treba, a osnovni u slucaju detonacija bi trebao biti 0.4, medjutim dok sam ja zijao u instrumente, i divljao po auto putu......
OPET MI JE RIKNUO DIHTUNG ILI GLAVA ILI OBE STVARI
Toliko truda i nista....barem imam vec spremnu napakovanu glavu i novi dihtung, ali dokle vise??????????????
To je To!
Preci cu na M5 motor, sve je lakse 1000puta kod njega.
Comment