Iridijum svecice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    ispricao sa pricu kao primer da i kada sve izgleda kako treba na autu i spoljno opazanje majstora kaze da je sve ok moze da se pokaze merenjem da bas i nije tako jednostavno na prvi pogled.
    ja sa starim kablovima nisam imao bas nikakav problem u voznji osim malo brundavog ponasanja na leru a sto je i inace osobina te familije Volvo motora vec iz fabrike. kablovi su potpuno ok izgledali osim sto su bili malo kruci na savijanje, nikakav drugi vidljivi znak i pri tome su samo 2 kabla pri tacno odredjenom uglu savijanja imali povecani otpor.

    tu razliku ne bi primetilo verujem 99% vlasnika i nastavilo bi da vozi bez problema.

    inace VOlvo predlaze konstrolu VN kablova i ostaloga u paljenju tih svakih 160.000km i zamenu po potrebi a ne kao neku obavezu.

    i dalje ne znam zasto VN kablovi manjeg ili veceg otpora od ovih konkretnih Buogicord prave drugacije sagorevanje, mislim na mehanizam zasto.

    znam samo da je Volvo u N familiji motora od 1990. godine izbacio VN kablove i uveo sistem svaki cilindar zasebna bobina direktno na svecici.

    kako god, miran sam za narednih bar 100.000km sto se tice paljenja ao onih 80tak evra za 4 VN kabla mi se vec vratilo kroz ustedjenu potrosnju goriva
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #47
      Xe xe,
      Pa mora se nesto uloziti da bi se vratilo. Ima mnogo razloga da se koriste ovlasceni servisi i da se prati knjizica odrzavanja. Ne kazem da je to uvek najmudrije jer kosta nenormalno mnogo. U slucaju da se auto odrzava po sistemu uradi sam potreban je poseban oprez, znanje i naravno internet Sve sto vise znas, vise se i sekiras. Nema potrebe paniciti za svaku sitnicu ali se ne kaze dzabe da je opreznost majka mudrosti.Kod tehnike je najveca greska zaboraviti se a jos se i nadati da ce sve biti super. Cesto solidne konstrukcije i izdrze raznorazne torture i nemar svojih vlasnika ali svemu ima granice. Pozdrav drustvu

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #48
        Originally posted by dranix
        . U slucaju da se auto odrzava po sistemu uradi sam potreban je poseban oprez, znanje i naravno internet Sve sto vise znas, vise se i sekiras.
        Ovo si rekao nikad bolje.
        Kad nisam znao mnogo mislio sam da sve znam i svaka opravka je delovala lako.
        A kako su se teme rasirile i ide se do detalja, a sad sto vise znam sve vise pocinjem da mrzim automobile kad vidis na sta sve moras da obratis paznju
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #49
          Originally posted by M-power
          Originally posted by dranix
          . U slucaju da se auto odrzava po sistemu uradi sam potreban je poseban oprez, znanje i naravno internet Sve sto vise znas, vise se i sekiras.
          Ovo si rekao nikad bolje.
          Kad nisam znao mnogo mislio sam da sve znam i svaka opravka je delovala lako.
          A kako su se teme rasirile i ide se do detalja, a sad sto vise znam sve vise pocinjem da mrzim automobile kad vidis na sta sve moras da obratis paznju
          Zvuchi poznato

          Uvek sam govorio : Blago onima sto nista neznaju ziva istina
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #50

            m power
            To si potpuno upravu radim oko BMW-ovih automobila i to je neverovatno kako ne podnose nijedan drugi kabl sem originalnih


            Imam musteriju koja vozi BMW 730 iz 88-89 god i jos pre ugradnje autogasa je konstatovano da kablovi "probijaju". Vlasniku auta je receno da obavezno zameni sve delove koji uticu na varnicu, sto je on i uradio. Svi zamenjeni delovi su bili originalni osim kablova (namontirani LIKA promet!?????). Naravno Likini kablovi to nisu izdrzali, a od 6 komada 3 su u potpunosti izgorela za manje od 20km.
            Trosak je bio dupli. Vlasnik auta je na kraju ipak kupio originalne (doduse dosta skuplje) BMW-ove kablove!
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              Dranix >> SAAB nije produzio patent na Jonizaciju, i prvi aftermarket ECU se pojavio vec na trzistu

              Sa svim komponentama adaptiviteta uracunato i za prilagodjavanje havanja svecica.
              Bas kao "digitalne schasije" na TV aparatima, radi dok radi, i kad izadje iz marginala sa komponentom...paff
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                M Power >>> Kad se BMW oslobodio kablova? Sa dolaskom Vanosa, ili sa prelazom na 4V tehniku?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  Originally posted by BOOST

                  Zvuchi poznato

                  Uvek sam govorio : Blago onima sto nista neznaju ziva istina

                  Da, da pa im ceo zivot prodje u radosti i veselju
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #54
                    Originally posted by BOOST
                    M Power >>> Kad se BMW oslobodio kablova? Sa dolaskom Vanosa, ili sa prelazom na 4V tehniku?
                    Sa vanosom su pocele bobine.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      Originally posted by IvanT
                      [i][b]m power

                      Trosak je bio dupli. Vlasnik auta je na kraju ipak kupio originalne (doduse dosta skuplje) BMW-ove kablove!
                      Pa da original kablovi su udaranje po usima a eto zasto
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        #56
                        Originally posted by Dora
                        Moja iskustva isto tako govore da je Bosch svećica koja može da se kupi kod nas teško djubre. Na svakom šestaku bar jedna nije radila odmah kako treba.
                        Zavisi gde se kupuje. Na Buvljaku su npr. neke svećice koje nijednom nisam imao prilike da vidim u radnji koja prodaje Bosch program svećica. Recimo da su na Buvljaku sa zelenim a u radnji crnim prugama po keramici.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • Heinz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 1027
                          • Beograd, Voždovac
                          • Avensis 2.0 D4D

                          #57
                          Originally posted by Dora
                          U vezi potrošnje, svi servisi prilikom ugradnje gasa preporučuju zamenu komplet elektro instalacije (Vn kablovi, kapa, rotor) jer to nije večita stvar. Svećica treba da puno puta u sekundi opali prilkom većih obrtaja , ako propusti posao 10% eto belaja.
                          Po tvojoj proceni, na koliko km bi trebalo promeniti kapu i rotor sumnjivog kvaliteta?
                          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #58
                            heinz
                            Po tvojoj proceni, na koliko km bi trebalo promeniti kapu i rotor sumnjivog kvaliteta?

                            sumnjivog kvaliteta ODMAH!!!!
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #59
                              To jedino ako neko zna koliko smeju da budu potroseni kontakti i grafit. Mozda nije ista kilometraza za razlicit kvalitet delova. Majstori bi trebali da znaju. Ne nalazim podatak za kapu a kablovi na 100k. Mozda neko zna za neki drugi auto.

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #60
                                Na sta se misli pod sumljiv kvalitet? Na kvalitet kad je novo ili na istrosenost. Sta znaci recimo los kvalitet kod jedne kape kad tu nema nista. Sistem je sam po sebi ocajan. Tu ne pomaze cini mi se nista. Onaj beli oksid se cisti a hvata se uvek i na svaki kontakt. A grafit kao grafit.

                                Comment

                                Working...
                                X