ispricao sa pricu kao primer da i kada sve izgleda kako treba na autu i spoljno opazanje majstora kaze da je sve ok moze da se pokaze merenjem da bas i nije tako jednostavno na prvi pogled.
ja sa starim kablovima nisam imao bas nikakav problem u voznji osim malo brundavog ponasanja na leru a sto je i inace osobina te familije Volvo motora vec iz fabrike. kablovi su potpuno ok izgledali osim sto su bili malo kruci na savijanje, nikakav drugi vidljivi znak i pri tome su samo 2 kabla pri tacno odredjenom uglu savijanja imali povecani otpor.
tu razliku ne bi primetilo verujem 99% vlasnika i nastavilo bi da vozi bez problema.
inace VOlvo predlaze konstrolu VN kablova i ostaloga u paljenju tih svakih 160.000km i zamenu po potrebi a ne kao neku obavezu.
i dalje ne znam zasto VN kablovi manjeg ili veceg otpora od ovih konkretnih Buogicord prave drugacije sagorevanje, mislim na mehanizam zasto.
znam samo da je Volvo u N familiji motora od 1990. godine izbacio VN kablove i uveo sistem svaki cilindar zasebna bobina direktno na svecici.
kako god, miran sam za narednih bar 100.000km sto se tice paljenja ao onih 80tak evra za 4 VN kabla mi se vec vratilo kroz ustedjenu potrosnju goriva
ja sa starim kablovima nisam imao bas nikakav problem u voznji osim malo brundavog ponasanja na leru a sto je i inace osobina te familije Volvo motora vec iz fabrike. kablovi su potpuno ok izgledali osim sto su bili malo kruci na savijanje, nikakav drugi vidljivi znak i pri tome su samo 2 kabla pri tacno odredjenom uglu savijanja imali povecani otpor.
tu razliku ne bi primetilo verujem 99% vlasnika i nastavilo bi da vozi bez problema.
inace VOlvo predlaze konstrolu VN kablova i ostaloga u paljenju tih svakih 160.000km i zamenu po potrebi a ne kao neku obavezu.
i dalje ne znam zasto VN kablovi manjeg ili veceg otpora od ovih konkretnih Buogicord prave drugacije sagorevanje, mislim na mehanizam zasto.
znam samo da je Volvo u N familiji motora od 1990. godine izbacio VN kablove i uveo sistem svaki cilindar zasebna bobina direktno na svecici.
kako god, miran sam za narednih bar 100.000km sto se tice paljenja ao onih 80tak evra za 4 VN kabla mi se vec vratilo kroz ustedjenu potrosnju goriva

Comment