Iridijum svecice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #61
    Originally posted by Heinz
    Originally posted by Dora
    Moja iskustva isto tako govore da je Bosch svećica koja može da se kupi kod nas teško djubre. Na svakom šestaku bar jedna nije radila odmah kako treba.
    Zavisi gde se kupuje. Na Buvljaku su npr. neke svećice koje nijednom nisam imao prilike da vidim u radnji koja prodaje Bosch program svećica. Recimo da su na Buvljaku sa zelenim a u radnji crnim prugama po keramici.
    Ja uvek kupujem svećice u radnji, NGK kod Cubike a mušterija koje donese te stavim ako odgovaraju, ako ne rade kako treba zamenim odmah. Pola radnji kupuje svećice sa istog izvora kao i buvljak.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #62
      Heinz,
      Evo sad sam bas gledao Bosch Super Plus su sa crnim prugama. Ja sam ih zamenio za NGK V. Razliku ne primecujem. Ne vredi da lazem ni sebe ni vas. Originalni zazor treba da je 1,1 Bosch-ove su bile na 0,8 a ove NGK V su sada na 0,9mm i meni se cini da je isto. Ne bi da se zezam i stavljam na 1,1 posto vozim na LPG a paljenje je obicno samo sto nema klasicne platine. Da je nesto bolje malo bi eksperimentisao ovako mislim da nema neke svrhe da dovodim ceo sistem do rizicne granice kad bi verovatno poceo da promasuje varnicu. Ko ce se jos zezati sa tim. Ipak je bolje i manji zazor a da sigurno krese nego veci pa da promasuje.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Originally posted by Heinz
        Originally posted by Dora
        U vezi potrošnje, svi servisi prilikom ugradnje gasa preporučuju zamenu komplet elektro instalacije (Vn kablovi, kapa, rotor) jer to nije večita stvar. Svećica treba da puno puta u sekundi opali prilkom većih obrtaja , ako propusti posao 10% eto belaja.
        Po tvojoj proceni, na koliko km bi trebalo promeniti kapu i rotor sumnjivog kvaliteta?
        Nekad davno u zemlji seljaka dok sam radio u Autovojvodini postojao je jedan aparat koji se zvao Kripton (preteča današnjih test aparata). Pored ostalih mogućnosti imaoje jednu da pusti 50K volti u kablove na kratko vreme. Svaka dilema oko ispravnosti kablova i prateće opreme je odmah bila rešena.

        Takodje je postojao jedan aparat gde se pod pritiskom od bar 200 bara ispitivala svećica sa normalnim ili povećanim naponom. Bilo je jedno prozorče gde si moga da gledaš efekat rada svećice. Takodje bi svaka dilema bila momentalno rešena.

        Danas postoje mnoge šlajzvrcne i gumipufne u vezi dijagnostike motora ali nema majstora koji to znaju da koriste (generalno ima ali ih je teško naći).

        Inflacijom kvaliteta i srozavanjem cena sve je otišlo u Honduras pa i jasna predstava o tome šta je kvalitet, šta je rok za promenu dela, šta je ovlašćeni servis, šta je majstor.

        Lambda sonda košta tepsiju ribe kako neko reče, kablovi oko pola ribe a svećice 180 DINARA. Pa ko ih je samo doneo dovde iz tamo negde za 180 DINARA.

        Zato mi je teško da ti precizno odgovorim na to pitanje. Ako ti kažem da poslušaš uputstvo i promeniš kako fabriak zapoveda dovešću te u dilemu da li si kupio original deo (znam da voziš Golfa) po normalnoj ceni ili si preplatio kineski Honduras u radnji a mogao si to isto da kupiš na pijaci za pola do tepsije ribe.

        Ali ipak, preporuka, to je danas toliko jeftino da nema dileme, bacaj i stavi novo. Razlika je drastična.

        Kapa se nakupi grafita i bakarnih opiljaka pa varnica preskače kako i gde hoće, pod lupom vidiš sve lepote mesečevog lica. Jeste izolator ali nije titanijum.

        Kablovi izigravaju božićno drvce kad ih pogledaš u mrklom mraku, sve ti je jasno.

        Rotor takodje oksidira a onaj otpornik se sirotan dovoljno puta oladio i opržio da mu je malko teško.

        Auto troši fabrički 10 litara (ajde da im poverujemo mada nisam naivna devojčica) ali pod pretpostavkom da to sve radi kako treba. 0d 100 varnica 10 manje znači 10 cilindarskih punjenja izletelo veselo kroz auspuh. U litrama svi znate da izračunate.

        Eto ukratko, šta bi bilo da sam odužio
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          Uh.. nemogu da se setim ali je dok su karburatori bili aktuelni, postojao je na trzistu aparat (pazi sad i ovo aparat uzmi sa rezervacijom) dakle, adapter od stakla???? koji se uvrtao umesto svecice a svecica u njega.
          Obicno je koriscen od strane race team-ova za stelovanje optimalne smese i tacke paljenja prema boji plamena sagorevanja. Lako se dalo ustanoviti , da li tacka paljenja odgovara ili smesa bezi van opsega, jer plamen lako menja boju.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #65
            Uh.. evo pade mi na pamet da pogledam po Google, zecam se da je bilo nesto kao Color Tune .. pa nalazim ovo:





            Verujem da ista pravila vaze i za Autogas , da boja plamena sve govori
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #66
              Bas tako Doro. Sto se te opreme tice sto kazes, to je pravi posao. Stvarno bi bilo interesantno onako iz zeznja testirati neke proizvode dok su potpuno novi. Verujem da bi smo imali sta da vidimo.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                http://www.morrowmarsh.ca/concours/tech ... ortune.htm
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #68
                  Merenje temperature uporedjenjem boje je poznata stvar u industriji. Sad se verovatno koriste laseri za to. Naravno, kad je otvoreni plamen u pitanju. Za motore ne vredi nista bez tog stakla. Nikada nisam cuo za to ali je ideja sjajna. Uvek sam se pitao kako se to radi i da li je moguce da neko "zna" sta se desava u cilindru.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #69
                    Originally posted by BOOST
                    http://www.morrowmarsh.ca/concours/techpages/colortune.htm

                    http://www.morrowmarsh.ca/concours/tech ... ecarbs.htm

                    Na istom sajtu rešenje za sve koji pitaju kako se podešavaju 2,3,4,5,6, karburatora na jednom motoru
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      A jeste brzi : Ko sundjeri ste

                      Mislim da ovo ima da se kupi jos po prodavnicama malo bolje sortiranim i cena je stvarno pristupacna, za radionice koje rade sa gasom mislim da je od velike pomoci za dijagnosticiranje
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #71
                        Dora >>> Par ovakvih od 8? komad rade svoj posao dobro



                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #72
                          Originally posted by BOOST
                          A jeste brzi : Ko sundjeri ste

                          Mislim da ovo ima da se kupi jos po prodavnicama malo bolje sortiranim i cena je stvarno pristupacna, za radionice koje rade sa gasom mislim da je od velike pomoci za dijagnosticiranje
                          Čuj malo bolje sortiranim Ja sam to video davno pre dosta godina kod jednog tipa i bilo je " uuuuu on ima vakumetre" . Znaš kad će to biti ovde nikad a možda i malo kasnije.

                          Idem stalno po ovim prodavnicama alata, sad ih ima sve više i sve bolje firme ali je krajnji domet ručni alat, mislim ono vilasti okasti svih boja. Neka specijalna klješta treba pola sata da objašnjavam koja su i čemu služe. Tuga još uvek.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #73
                            Ma preziveli bi smo i da su 9e/kom ali ja to nisam video u bg-u


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #74
                              Originally posted by BOOST
                              Dora >>> Par ovakvih od 8? komad rade svoj posao dobro

                              Ma ok je to, snadjem se ja, napravim sa sve nastavcima ali bih voleo da doživim kao nekad u Nemačkoj da malo blenem u alate i ja se pitam čemu služe a ne da objašnjavam prodavcu šta mi treba pa on će možda da naruči pa mi takvu spravu za proveru pritiska u gumama proda kao specijalni alat.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #75
                                Suck... huh.. joj.. sorry
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X