Originally posted by Heinz
Iridijum svecice
Collapse
X
-
-
-
Heinz,
Evo sad sam bas gledao Bosch Super Plus su sa crnim prugama. Ja sam ih zamenio za NGK V. Razliku ne primecujem. Ne vredi da lazem ni sebe ni vas. Originalni zazor treba da je 1,1 Bosch-ove su bile na 0,8 a ove NGK V su sada na 0,9mm i meni se cini da je isto. Ne bi da se zezam i stavljam na 1,1 posto vozim na LPG a paljenje je obicno samo sto nema klasicne platine. Da je nesto bolje malo bi eksperimentisao ovako mislim da nema neke svrhe da dovodim ceo sistem do rizicne granice kad bi verovatno poceo da promasuje varnicu. Ko ce se jos zezati sa tim. Ipak je bolje i manji zazor a da sigurno krese nego veci pa da promasuje.
Comment
-
-
Originally posted by HeinzOriginally posted by DoraU vezi potrošnje, svi servisi prilikom ugradnje gasa preporučuju zamenu komplet elektro instalacije (Vn kablovi, kapa, rotor) jer to nije večita stvar. Svećica treba da puno puta u sekundi opali prilkom većih obrtaja , ako propusti posao 10% eto belaja.
Takodje je postojao jedan aparat gde se pod pritiskom od bar 200 bara ispitivala svećica sa normalnim ili povećanim naponom. Bilo je jedno prozorče gde si moga da gledaš efekat rada svećice. Takodje bi svaka dilema bila momentalno rešena.
Danas postoje mnoge šlajzvrcne i gumipufne u vezi dijagnostike motora ali nema majstora koji to znaju da koriste (generalno ima ali ih je teško naći).
Inflacijom kvaliteta i srozavanjem cena sve je otišlo u Honduras pa i jasna predstava o tome šta je kvalitet, šta je rok za promenu dela, šta je ovlašćeni servis, šta je majstor.
Lambda sonda košta tepsiju ribe kako neko reče, kablovi oko pola ribe a svećice 180 DINARA. Pa ko ih je samo doneo dovde iz tamo negde za 180 DINARA.
Zato mi je teško da ti precizno odgovorim na to pitanje. Ako ti kažem da poslušaš uputstvo i promeniš kako fabriak zapoveda dovešću te u dilemu da li si kupio original deo (znam da voziš Golfa) po normalnoj ceni ili si preplatio kineski Honduras u radnji a mogao si to isto da kupiš na pijaci za pola do tepsije ribe.
Ali ipak, preporuka, to je danas toliko jeftino da nema dileme, bacaj i stavi novo. Razlika je drastična.
Kapa se nakupi grafita i bakarnih opiljaka pa varnica preskače kako i gde hoće, pod lupom vidiš sve lepote mesečevog lica. Jeste izolator ali nije titanijum.
Kablovi izigravaju božićno drvce kad ih pogledaš u mrklom mraku, sve ti je jasno.
Rotor takodje oksidira a onaj otpornik se sirotan dovoljno puta oladio i opržio da mu je malko teško.
Auto troši fabrički 10 litara (ajde da im poverujemo mada nisam naivna devojčica) ali pod pretpostavkom da to sve radi kako treba. 0d 100 varnica 10 manje znači 10 cilindarskih punjenja izletelo veselo kroz auspuh. U litrama svi znate da izračunate.
Eto ukratko, šta bi bilo da sam odužio
Comment
-
-
Uh.. nemogu da se setim ali je dok su karburatori bili aktuelni, postojao je na trzistu aparat (pazi sad i ovo aparat uzmi sa rezervacijom) dakle, adapter od stakla???? koji se uvrtao umesto svecice a svecica u njega.
Obicno je koriscen od strane race team-ova za stelovanje optimalne smese i tacke paljenja prema boji plamena sagorevanja. Lako se dalo ustanoviti , da li tacka paljenja odgovara ili smesa bezi van opsega, jer plamen lako menja boju.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Merenje temperature uporedjenjem boje je poznata stvar u industriji. Sad se verovatno koriste laseri za to. Naravno, kad je otvoreni plamen u pitanju. Za motore ne vredi nista bez tog stakla. Nikada nisam cuo za to ali je ideja sjajna. Uvek sam se pitao kako se to radi i da li je moguce da neko "zna" sta se desava u cilindru.
Comment
-
-
Originally posted by BOOSThttp://www.morrowmarsh.ca/concours/techpages/colortune.htm
http://www.morrowmarsh.ca/concours/tech ... ecarbs.htm
Na istom sajtu rešenje za sve koji pitaju kako se podešavaju 2,3,4,5,6, karburatora na jednom motoru
Comment
-
-
A jeste brzi : Ko sundjeri ste
Mislim da ovo ima da se kupi jos po prodavnicama malo bolje sortiranim i cena je stvarno pristupacna, za radionice koje rade sa gasom mislim da je od velike pomoci za dijagnosticiranjeAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTA jeste brzi : Ko sundjeri ste
Mislim da ovo ima da se kupi jos po prodavnicama malo bolje sortiranim i cena je stvarno pristupacna, za radionice koje rade sa gasom mislim da je od velike pomoci za dijagnosticiranjeJa sam to video davno pre dosta godina kod jednog tipa i bilo je " uuuuu on ima vakumetre" . Znaš kad će to biti ovde nikad a možda i malo kasnije.
Idem stalno po ovim prodavnicama alata, sad ih ima sve više i sve bolje firme ali je krajnji domet ručni alat, mislim ono vilasti okasti svih boja. Neka specijalna klješta treba pola sata da objašnjavam koja su i čemu služe. Tuga još uvek.
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTDora >>> Par ovakvih od 8? komad rade svoj posao dobro
Comment
-
Comment