Turbokompresor i pritisak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #46
    Niji jasno kako ce motor duze trajati ako ima nizi boost od fabrickog. Znaci fabrika nije uzela u obzir zivotni vek motora kada je odlucivala o parametrima motora? Mislim da majstor ima neki drugi razlog zbog koga nece da sve vrati u fabricke okvire.
    Ako imate VIN od auta, preko njega mozete da saznate sve o godistu i opremi automobila - onako kako je izasao iz fabrike.
    Ja sam mislio da su I4 turbo zamenili na I5 1998, a ispada da se I4 pravio i 1999..
    Boost or bust...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #47
      Nenade, na to sam mislio pisajuci da sistem ide u detonacije ramisljajuci na nacin kao i ti. Rekoh Srbija ali neprolazi mi da ukazem na mogucnost da je motor u osnovi NA motor sa prevelikom kompresijom i da ide u zid zbog toga.

      Dzabe da napisem tehnicki sta mislim, moram da napisem na prostom srpskom da sumnjam da je motor u njemu za overload vec se sada tera kao LPT da bi prikrili nemogucnosti motora da savlada nadpunjenje.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #48
        Meni tvoje objashnjenje izgleda sasvim logicno u odnosu na podatke koje za sada imamo na stolu.
        Boost or bust...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #49
          Fabricki motor , fabricki injektori , samo auspuh odmeren za veci protok, pritisak turbine 1,8 Bara overloada (u 5 brzini posto prve 3 imaju restrikciju pritiska u software da sacuvaju menjach).




          Stanje na satu je korektno i vezano za fabricki neotvaran motor.

          Elem, nema se razloga smanjivati pritisak sem ako hardware i software nisu jedno za drugo.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          Working...
          X