DA dodam jos jednu cinjenicu zasto se vakum skida neposredno pre leptira . Taj " vakum " ne pravi , podpritisak motora , neko strujanje fluida ( vazduha ) preko otvora za pravljenje vakuma . Slucaj prvi: leptir je zatvoren , nema strujanja vazduha-pod pritiska (vakuma ) . Slucaj drugi : Delimicno otvoren leptir , vazduh se trudi da prodje izmedju leptira i zida na kome je otvor za vakum . Brzina strujanja vazduha preko otvora je velika i na otvoru se javlja podpritisak . Ovaj efekat treba da izazove pomeranje ugla paljenja na napred u zoni od 1500 -2500 rpm . Slucaj treci , leptir gasa je otvoren skroz , protok se javalja duz celog preseka , manja kolicina vazduha ide neposredno pored otvora za vakum ( posto je rasporedjena preko celog preseka usisnog grla ) , vakum skoro da nema , ugao predpaljenja se vraca na korekciju putem tegova .
Jos jedna cinjenica koju sam procitao , a M je to empiriski utvrdio . Modifikovani motori imaju tendenciju da vole vece predpaljenje do 3000 rpm i ukasnjeno 3-4 stepena maksimalno predpaljenje na visokim obrtajima . Ovo je samo generalizacija ...
Jos jedna cinjenica koju sam procitao , a M je to empiriski utvrdio . Modifikovani motori imaju tendenciju da vole vece predpaljenje do 3000 rpm i ukasnjeno 3-4 stepena maksimalno predpaljenje na visokim obrtajima . Ovo je samo generalizacija ...
Comment