Originally posted by Type_R
Vakumski korektor ugla pretpaljenja
Collapse
X
-
Ovo je megajolt lite , ubedljivo najeftinija programabilni kontroler . Radi samo sa EDIS4 , posto je kotrola edisa relativno prosta . E sada ne znam kako se pokazao edis modul , mislim na pouzdanost , ali sam video na netu da ljudi ovo dosta koriste , kada na neki 16 v montiraju karburatore .
Ja sam ga sklopio i spojio sam sa kontrolnim programom , ucitao mu neku baznu mapu ,probao da pravim vakum , i na ekranu se to normalno ocitalo.
Treba da napravim onaj nazubljeni tocak 36-1 , da napravim nosac senzora i da povezem sve to na motor .
...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
@M-power
Sorry, ako malo prekidam diskusiju, ali me interesuje
Originally posted by M-powerna mom motoru kome je znacajno povecana volumetrija i dignut kompresioni odnos
Comment
-
-
Originally posted by M-powerE da...sta cu jos da se igram u cilju smanjennja potrosnje.
Vakum crevce cu da sprovedem u kabinu i prikljucim manometar imam polutempomat, zakljucam gas, i pravim ustima vakum na crevcu....i onda ce tacno da se vidi iskoriscenje snage za istu kolicinu u****ne smese. Imam obrtku i kilometar sat da pratim povecanje ili smanjenjem brzine.
btw: Ovi sto pricaju software, me like this
A very powerful Sensor Fusion function enables the user to merge the signals from the throttle potentiometer and MAP sensor to create a load signalAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
keno...vazi za sve motore s tim sto je razlika u podesavanju prema jacini- opterecenju motora. Ja sam morao da premestim vakum jer imam kompresioni odnos 10,5:1 i kompresiju 15 pa cim ocepim gas iz niskih obrtaja i po**** dosta smese krene kliktanje te sam morao da ga podesim da tada ide na kasnije a kako povecava obrtaje vakum raste i paljenje opet tera ka napred.
Van zavrsi sve to pa da vidimo koja je cifra u pitanju konacna. Ja sam hteo da resim to bez kinte sto je bolje moguce, za te pare nije meni problem ni da predjem na digiplex od una.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ja sam mogao da stavim ubrizgavanje od siere sa sve ECU-om koji kontrolisa i paljenje za te pare . Ali sa ovim mozes da se igras i probavas razne konbinacije u toku voznje . Kad ugradim i proradi sve kako treba , javljam utiske...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
M-e ti si povecao mnogo kompresioni odnos pa kad nastelujes paljenje na leru u vecim obrtajima imas detonacije.
Pokusavas vakumom to da kompenzujes a on sluzi sasvim drugoj svrsi.
Ti moras da pojacas opruge na tegicima i eventualno skratis hod tegica na razvodniku.
Tako ces jedino resiti problem detonacija u vecim obrtajima pod jacim gasom.
Za vakum dima ti je lepo objarnio cemu sluzi. Pri vecim obrtajima a pri manjem gasu nema opasnosti od detonacija pa je pojacan vakum u usisnoj iskoriscen da se preko vakum pumpice pomeri paljenje na ranije zbog veceg iskoriscenja benzina i smanjene potrosnje.
Dodavanjem gasa smanjuje se vakum i ugao paljenja se vraca.
Da li shvatas sta si sada uradio?
Povezao si vakum na mesto gde je na leru veliki a na obrtajima manji.
Time samo anuliras dejstvo tegova i peglas mapu paljenja.
Comment
-
-
Nisi bas dobro skapirao....naravno da shvatam sta sam "sad" uradio...bas to sto opisujes a problem detonacija sam upravo resio na taj nacin.
Meni treba niska potrosnja i dobro iskoriscenje upravo pod vakumom (ler i niski obrtaji) kada ga stisnem nije me briga za potrosnuju vec me je briga da nemam detonacije. Izgleda nisi ispratio moj rad, ja nemam problem na vecim obrtajima kad je pod vakumom i tegicima, imam upravo na manjim i srednjim kada ocepim gas i vakum opadne, sa obrtajima mi ne smeta sto vakum vuce na ranije.izmestanjem vakuma sam upravo postigao ono sto sam zeleo. Osnovnu tacku sam pomerio ka napred i sada manje trosi i eksplozivniji je a ima zastitu od detonacija najvise u srednjem rezimu pod jakim opterecenjem.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
OK znaci ti si vakum na razvodniku iskoristio da smanjis dejstro tegova na srednjem broju obrtaja. Ali si izgubio njegovu osnovnu namenu.
Ja bi na tvom mestu ili stavio jace opruge na tegovima ili smanjio masu tegova a vakum bi vratio na njegovo mesto pa onda opet pomerio paljenje na ranije da dobijes normalan ler gas. Probaj ne kosta nista.
Comment
-
-
Ma sta me briga. Njegova osnovna namena je ista stim sto bezveze stoji pred leptirom i nema funkciju na malim obrtajima. Na velikim je isto kada otvoris leptir.
Dejstvo tegova nisam smanjio, ono je isto i ne radi se o dejstvu tegova on deluje sa obrtajima dok vakum sa opterecenjem. Dakle nema veze ni sa kakvim obrtajima vec opterecenjem i naglim prilivom obrtnog momenta. To moze biti i sa 1500 o/min a moze i sa 4000 o/min.
To sa tegovima nije da nista ne kosta...kosta dosta vremena, pa hiljadu X uzubljuj razvodnik, skidaj namestaj.
Nista nije iskljuceno da mora da se poradi i na njima, sa njima cu ce igrati bez vakumskog regulatora pa se i oni odradjuju prema broju obrtaja. Ali za oba slucaja treba da popisem i vidim sve vrednosti koje se javljaju pa onda igra bez granicaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Da...ler je i jaci znacajno sto sam upravo hteo i da postignem. Radi se o istoj kolicini u****ne smese i razlike u iskoriscenjima iste...otuda veci obrtaji na leru. Time je postignuto da sam uspeo da prigusim leptir gasa na srafu i da opet imam iste obrtaje kao sa kasnijim paljenjem, samo sa mnogo manjom potrosnjom (manja kolicina u****ne smese) i smanjenu potrosnju kroz krstarece brzine, kao i na svakom kocenju motorom, otpustanju gasa dok na primer idem nizbrdo ili promeni brzine jer je leptir mnogo zatvoreniji. Time sam najvise ubio potrosnju.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ali tako je. ako je vakum uzet pre leptira sa obrtajima tera paljenje na ranije. Tako je kod zastave.
Ako je uzet posle leptira sa obrtajima tera na kasnije
ostalo mi je sve jasno, ali imam samo jedno pitanje.
pre leptira, dakle pre venturija u karbu, kako uopste nastane vakum ?
zasto bi se uopste menjao pritisak (nastao vakum) PRE pre leptira kada je tu isti precnik celom duzinom, na tom mestu gde se uzima prikljucak vakuma.
posle leptira, jasno je da postoji potpritisak.
uvek sam tu vidjao da se uzima prikljucak za razvodnik, barem do sada.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Pa kad je pod gasom (otvoren leptir) vakum nastaje u celom difuzoru karburatora pa i tik ispred leptira gde je uzet vakum prvenstveno.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment