NOS - najcesca pitanja?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    A: Ne moze. Sve i da nadjes nacin da resis sekundardne probleme, to NIKAKO ne bi smeo da radis, zbog primarnog problema koji je jako prost: N2O u dodiru sa organskim jedinjenjima kao sto su masti ili ugljovodonici (dakle benzin) - eksplodira, odnosno pravi jako reaktivnu i nestabilnu smesu. Isto kao sto se mora voditi racuna da se ventili na kiseonickoj instalaciji koji su u neposrednom dodiru sa samim kiseonikom, nikako ne smeju drzati zamasceni jer kiseonik reaguje sa mastima, isto vazi i za N2O. Dakle osim ako ne zelis da ti autogasna instalacija eksplodira, nemoj to da radis

    Ionako postoje i sekundarni problemi kao sto je radni pritisak sistema koji trpi gasna instalacija, mnogo nize operativne temperature solenoida (odnosno sequent brizgaljki) pri radu sa N2O nego sa gasom pa postoji opasnost da se zalede i ostanu otvorene, itd...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • achilles
      CBC Član
      • 23.01.2005
      • 50
      • Novi Sad

      #17
      imam Polo 1.6 75ks i glava mu je odradjena, pa me neki tripuju da zato ne moze NOS! jel to istina?

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #18
        Ako pod "odradjena" ne podrazumevas pukotinu preko cele glave, debelu 2mm, nije! Moze i na traktor ako treba


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • superhik
          CBC Član
          • 18.10.2005
          • 38
          • Varaždin

          #19
          Kakav tip NOS-a je za preporučiti za alfa romeo 156 t.s. 2.0 sa 155 ks?
          Ne traži se veliko povećanje snage.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Pa u principu manje povecanje moze se dobiti i sa direct port i single point sistemima, ali ako se ne ide na veliko povecanje snage, mogao bi da ide sistem sa 1 diznom nakacenom ispred leptira, naravno, sa 2 solenoida za gorivo i NoS.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #21
              Originally posted by 206
              ...N2O u dodiru sa organskim jedinjenjima kao sto su masti ili ugljovodonici (dakle benzin) - eksplodira, odnosno pravi jako reaktivnu i nestabilnu smesu....
              dakle, moje pitanje se odnosi na WET sisteme:...kako dolazi do mesanja goriva i NO2, kada dolazi do explozije...(ili samo do jako nestabilne smese)

              drugo pitanje je: sta se desava sa tom jako nestabilnom smesom na jeko velikim kompresijama (ako ne dolazi do samodetonacije)?

              koje su temperature izduvnih gasova u trenucima koristenja NO2?
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Nece doci do eksplozije u bukvalnom smislu, ali je smesa jako nestabilna i reaktivna.

                Smesa nece detonirati nista pre, odnosno nece izazivati samodetonacije, jer nema ni razloga da ih izazove. Detonacije nastaju nekontrolisanim sagorevanjem, obicno kao posledica loseg goriva. Posto se kod WET sistema ubrizgava mesavina goriva koje se i inace ubrizgava, i N2O, i to u stohiometrijskom (ili mnogo ceste nesto "bogatijem") razmeru, nema razloga da dolazi do detonacija. Jos jedan jak razlog zasto do njih ne dolazi je azot prisutan u N2O koji ima funkciju "upijaca" viska toplote i regulatora detonacija.

                E sad, teorija na stranu Do detonacija ipak moze da dodje ako se ubrizgavaju velike kolicine na nepripremljen motor, na primer ubrizgavate +100 KS na motor koji ima standardnu kompresiju 11 (ne drzite me za rec za konkretne cifre, varira od motora do motora, nekome bude mnogo +20, nekome ni +200 ne pravi probleme) - verovatno cete imati nekih problema. Naravno, ubrizgavanjem vece kolicine smese za sagorevanje, dolazi do povecanja pritiska u cilindru, te naravno imate i veci rizik od detonacija. Medjutim motor sa N2O moze da istrpi veca povecanja snage, odnosno veci kompresioni pritisak upravo zbog gore navedenog azota koji kontrolise temperaturu i detonantnost smese.

                Temperature izduvnih gasova rastu, medjutim i to zavisi od konstrukcije i tipa motora, kolicine N2O, i pre svega, duzine trajanja aktivacije sistema. Obicno povecanje temperature nije faktor jer se jako retko desava da na dobro podesenoj smesi ikad dodje do dovoljnog povecanja temperature koja bi prouzrokovala probleme. Cak stavise, do povecanja ne bi uopste trebalo da dolazi jer se nesto bogatija smesa i koristi upravo i radi kontrolisanja temperature, pored vec pominjanog azota. Ja konkretno nikad nisam imao problema sa time, ali cuo sam za slucajeve da je temperatura rasla i za po 100c u ekstremnih slucajevima, ali to ne bi trebalo da pretstavlja preteran problem.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #23
                  Sta znaci nestabilna smesa u slucaju LPG-N2O mesavine?

                  Video sam po netu da se prodaju lpg/nos kitovi, a isto tako i po nekim ozbiljnijim "nos" forumima... Opet na nekim mestima sam nailazio na informacije tipa, "to je nemoguce"....

                  Sta je istina? Moze li se? Da li je otpornije ili podloznije na detonacije? Da li je bolje single ili direct sistem u bas ovom slucaju?

                  Poz

                  RAle

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Nije nista nestabilnija nego benzin/N2O. I ne vidim zasto bi bilo nemoguce? Naravno da je moguce, jedino sto se menja je odnos dizni i to je sve, sve ostalo sto vazi za benzin vazi i za LPG.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #25
                      Ta me informacija strasno raduje?

                      A detonacije? vise oktana u plinu?

                      Jos jedno da, Sta je bolje, LPG u gasovitom ili tecnom stanju?

                      Odoh da rostiljam

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Pa sto se detonacija tice, zaista ne znam 100%, ali ne vidim razlog zasto bi bilo drugacije?

                        Tecan ili gasovit - tecan naravno, iz istih razloga zasto se i N2O ubrizgava tecan.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          LPG roshtilj?

                          Salu na stranu, ideja je dobra, efekat hladjenja da se smrznes u technom stanju je preporuka, samo jedna stvar postaje malo ozbiljna u tm slucaju ako bi se islo sa tecnim. Pad temperature sa isparemnjem tecnog LPGa i paralelnim ubacivanjem NOSa bi lako mogao da izazove stvaranje zgushnjavanja smeshe i stvaranja chepa u liniji u****. Specifichan fenomen, koji bi mogao dati problema sa u****vanjem.
                          Chak i na overload motorima se u slucaju prevelikog hladjenja registruje problematika i reshava se sa vrlo prosirenim kanalima u**** ili pak smanjenjem hladjenja.

                          Reko da napomenem na jedan od problema koji moze da se izrodi jer se javljao vec u kombinaciji ETANOL + NOS sto se opet svodi na liniju paralele razmishljanja.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #28
                            sreo sam se tvrdnjom da platinaste svjecice ne mogu da se koriste pri nitro instalaciji? cuo sam to sa raznih strana i svi govore da ne moze ali zanima me zasto (to mi niko nije odgovorio)...
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Mogu.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Lanee
                                CBC Senator XXL
                                • 30.11.2006
                                • 488
                                • Beograd

                                #30
                                a implementacija NOS-a na turbo motor ?? da li je bolje iskorishcenje N2O na atmo ili turbo motorima ??

                                konkretno lancia kappa 2.0 20v turbo... da li se razlikuje instalacija (osim u brizgaljkama) i ima li razlike u upotrebi zbog turbine?
                                Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                                To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                                Comment

                                Working...
                                X