NOS - najcesca pitanja?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    U principu ima nesto vise efekta na turbo motorima zbog veceg efekta hladjenja, tacnije sam efekat hladjenja je potpuno isti ali je primetniji na turbo motorima jer po pravilu rade sa visim temperaturama u****nog vazduha.

    Nikakve posebne razlike u primeni i koristenju nema.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • GT
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2006
      • 337
      • Beograd

      #32
      Evo ovako ja imam par konkretnih pitanja, Alfa 146 Twin Spark 2.0 150 konja, znaci hteo bih ne vise od 50 ks dobitka, a ono sto me zanima je:

      1. Ovde je pitanje svecica malo komplikovano jer postoji tacno odredjeni tip koji mora da ide, plus sto ih ima 8 i nisu sve iste, kako bi se onda to resilo i sta u stvari znace 'hladnije' svecice?!
      2. Kolika bi bila okvirna cena proverenog uredjaja koji bi obezbedio dobitak 50 ks i koliki bi bio dobitak u obrtnom momentu?!
      3. Kad je u pitanju LPG jel vazi samo za sekvencijalne sisteme ili moze i venturi?!
      4. Gde puniti bocu i koliko to kosta?!
      5. Je li moguce samo na dugme aktivirati N2O a da se on ukljuci samo u kick down opciji, znaci aktiviramo uredjaj i stoji na stand by sve dok ne pritisnemo gas do kraja i isto tako kad pustimo gas on se iskljucuje i menjamo brzinu?!
      6. Recimo da sam odlucio i hocu 'sutra' da ugradim, kome da se obratim i gde da odem a da znam da nece da isfuserise i da ce sve biti odradjeno dobro?!
      7. Koliki je'vek trajanja' sistema i trazi li neko odrzavanje ili servisiranje i da li za 1500 eura dobijemo uredjaj koji moze da se skine i koristi posle na nekom drugom automobilu?!
      "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        1. Svaku od svecica zamenis hladnijom, postoje uporedne tabele po kojima se moze pronaci adekvatna oznaka hladnije ako znas oznaku fabricke
        2. Oko 1500, ali mnogo zavisi od opcija - direct ili single port, velicina boce i mnogo drugih stvari...za najjeftiniju varijantu mozda i malo manje, za top konfiguraciju i mnogo vise
        3. Ne razumem pitanje bas najbolje...
        4. Messer Tehnogas oko 500din po kg.
        5. Da
        6. Meni, za sisteme koji vaze za vrhunske. Postoje i jeftinije i homemade varijante ali to ne radim niti garantujem kako ce raditi...
        7. Glavni elementi sistema imaju dozivotnu garanciju, ne zahteva odrzavanje i prenosiv je sa auta na auto
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • GT
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2006
          • 337
          • Beograd

          #34
          1. NGK Laser Platinum, ne mogu trenutno da nadjem tacnu oznaku... A sta znace hladnije svecice i kako se one odrazavaju na normalnu, svakodnevnu exploataciju?!
          3. Pa sekvencijalni LPG uredjaj ima za svaki cilindar svoju brizgaljku dok venturi (kod mene) ima rasprsivac na usisnoj grani pa me interesuje je li to ima neke veze?!

          "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            1. Hladnije svecice rade u drugacijem temperaturnom opsegu, osnosno bolje podnose nesto povecane temperature sagorevanja kod koristenja N2O, a u normalnoj eksploaraciji tesko da ces primetiti razliku. Treba ti kompletan broj i oznaka svecice da odredis hladniju.
            2. Ne menja stvar
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • GT
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2006
              • 337
              • Beograd

              #36
              Samo jos jedna stvar molicu...

              Koja je optimalna velicina boce, to jest koliko kilograma i koliko dugo moze da traje dok se ne isprazni?! Kako se to meri, u sekundama?! Eto recimo koliko traje jedan kilogram?!
              "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Zavisi od snage koju koristis, velicine motora, itd...

                Ali otprilike, za 50-ak KS na motoru od 2000ccm boca od 2kg traje oko 2 minuta, kako kad, zavisi i od temperature same boce ponekad, pritiska pod kojim je punjena itd...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • markokg1982
                  CBC Senator XXL
                  • 19.05.2007
                  • 409
                  • Kg-Bg

                  #38
                  prilikom ugradjivanja NOS-a u VTEC motore..
                  s obzirom da se VTEC aktivira na nekih 5500rpm, kako se to uskladjuje sa NOS-om? ako je motor VTEC, znaci da on mora da se aktivira na tim obrtajima pa sta se onda desava sa NOS koji se podesi da se aktivira na 4000rpm?
                  http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #39
                    Ne menja stvar, niti se uskladjuje na neki poseban nacin. N2O se aktivira na obrtajima gde postoji dovoljno velika brzina klipa da istrpi povecanje snage. 3000 je neka donja granica.

                    Motor radi kako radi, sa smesom vazduha i goriva koju odredjuje ECU. N2O sistem pravi svoju smesu N2O i goriva, koja ne utice na osnovnu smesu - tako da momenat kada se VTEC pali nema apsolutno nikakve veze sa podesavanjem sistema niti sa nacinom njegovog koristenja.

                    I opet, nije NOS, nego N2O sistem - NoS je jedan od proizvodjaca nitrous sistema, i to jedan od losijih, tako da je NoS pogresno koristen termin za opis N2O sistema
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • markokg1982
                      CBC Senator XXL
                      • 19.05.2007
                      • 409
                      • Kg-Bg

                      #40
                      znaci ako imamo dva motora iste kubikaze 1.6 jedan sa VTEC-om a drugi bez, i ako ugradimo identican sistem N2O u oba motora koji se pali na oko 4000rpm, dobice se ista snaga (ako vec N2O pravi svoju smesu a zapremina je ista a VTEC nije imao vremena da ucini svoje tj da dodje do neke prednosti jer se aktivira tek na 5500-6000rpm )? onda bi ovaj motor bez VTEC-a bio brzi s obzirom da postoji razlika u tezini?
                      (primer CRX b16a8 850-900kg a b16a1 VTEC 1100kg)
                      http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #41
                        To ne mogu da tvrdim, jer dva razlicita motora uvek razlicito reaguju na N2O sisteme, cak i sa istom kombinacijom dizni, odnosno dodate snage. Ali vrlo verovatno da bi bilo tako.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          #42
                          Ta dva motora nemaju u startu istu snagu, pa naravno da ce i sa N2O imati razlicitu.
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #43
                            Kubikaza je faktor koji maltene ne utice na snagu koju motor dobija N2O sistemom. Ono sto stvarno odredjuje kolicinu snage koju ce motor dobiti kombinacijom dizni za gorivo i N2O je volumetrijska efikasnost, odnosno faktor koji uporedjuje teoretsku sa prakticnom mogucnoscu motora da napuni cilindar vazduhom, odnosno gorivom smesom. Za cilindar od 500ccm sa VE od 0.9, usisni takt uvuce 450ccm vazduha. Ako neki drugi motor sa identicnom statickom zapreminom cilindra ima VE od 0.99, on u usisnom taktu uvuce 495ccm vazduha, sto mu omogucava da uzme i vise goriva i time ostvari vecu snagu. Dakle vise je stvar koliko smese N2O i goriva motor u jedinici vremena moze da uvuce i efikasno iskoristi, nego kubikaze. Ovo navedeno vazi za atmosferce koji nemaju VE veci od 1 (osim ako ne postoji neki ram-air efekat), dok turbo motori u fazi nadpunjenja imaju VE veci nego 1 - u cilindar od 500ccm napune, recimo 650ccm smese pod pritiskom, odnosno VE od 1.3, i vise.

                            Samim tim je i logicno da ce ista kombinacija dizni na motorima sa razlicitom volumetrijskom efikasnoscu, dati razlicitu snagu. drugim recima, kombinacija dizni koja na motoru sa VE 0.8 na odredjenim obrtajima i opterecenju daje 50KS, na motoru sa VE od 0.96 na istim obrtajima i opterecenju dace 20% vise, odnosno 60KS.

                            Dakle ako 1.6 bez VTEC-a i 1.6 sa VTEC-om imaju istu VE na istim obrtajima i tackama opterecenja, efekat koji ce N2O proizvesti bice isti kod oba motora. Ako je VE na uporedivim tackama razlicit, i dobijena snaga bice razlicita.

                            Eto, zato kazem da ne mogu da tvrdim niti mogu da znam sta ce da se desi dok se ne proba.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • markokg1982
                              CBC Senator XXL
                              • 19.05.2007
                              • 409
                              • Kg-Bg

                              #44
                              Originally posted by *Egon*
                              Ta dva motora nemaju u startu istu snagu, pa naravno da ce i sa N2O imati razlicitu.
                              znam da ta dva motora nisu ista ali s obzirom da VTEC prilicno mirno radi dok ne dodje "njegovo vreme" sto se vidi po podatcima tj na kojim obrtajima mu je izmerena snaga tj VTEC mu nabija snagu
                              primer za CRX 1.6 VT b16a1
                              Max. output
                              (DIN)
                              152.1 PS (150.0 bhp) (111.9 kW)
                              @7600 rpm

                              Max. torque
                              (DIN)
                              144.0 Nm (106 lbft) (14.7 kgm)
                              @7100 rpm

                              zato sam pomislio da u startu imaju istu smesu tj VE a da razlika nastaje kada dodje do varijabilnosti kretanja ventila ali ja sam jos uvek pocetnik sto se znanja tice pa zato iscitavam i ucim i pitam.
                              predpostavljam da kada bi se izmerila snaga na DINO-u pri istim obrtajima oko 3000-4000rpm tu bi se videlo da li postoji razlika u smesi ili da se jednostavnije nadje podatak za razliku u VE izmedju ova dva motora
                              hvala na odgovoru
                              http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                              Comment

                              • Zeljoni
                                CBC Senator
                                • 04.05.2007
                                • 200
                                • Beograd, Vračar

                                #45
                                N20 i automatski menjachi

                                Kako se N20 ponasa sa automatskim menjachima (zbog same tehnike doziranja N20) naime, znamo svi za micro prekidac ispod papuchice gasa i efekat kick down tj kada se pritisne papuchica gasa do kraja menjac ide za stepen ili dva nize a posledica je toga odmah skok obrtaja na 4800 ili chak 5200 pa ako se u tom trenutku se doda i N20 sta ce se desiti.....?
                                Jel ima montiranih sistema a da je automatski menjac?

                                Ako je pitanje vec bilo samo postavite link, hvala.

                                Pozdrav Zeljko

                                Comment

                                Working...
                                X