NOS - najcesca pitanja?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dario opel kadett
    CBC Senator XXL
    • 22.09.2008
    • 373
    • ljeskovica

    #61
    evo ajde recimo uzet cemo opel kadett 1.3 60ks.ja ti ga dovezem s extra motrom i transmisijom i zelim da mi ugradis nitro do max koliko ovo auto moze podnjeti.sta bi sve trebalu promjenit,ugradit i koliko bi kostalo.vjerujem da ce i drugima biti korisno
    Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #62
      Ne kapirate neke stvari, izgleda...ja NE ZNAM niti mogu da znam koliko N2O taj ili bilo koji drugi motor moze podneti. Ne zelim da dajem procene koliko povecanje motor maksimalno moze podneti, ja to ne mogu da znam niti zelim da se upustam u to. Samo vlasnik auta moze da napravi takvu proceni i, na kraju, da odluci koliko povecanje hoce, na sopstvenu odgovornost. Kako ja da znam fabricke tolerancije i snagu konstrukcije svakog pojedinacnog motora koji dodje na ugradnju?

      Ono sto ja mogu da dam kao savet je uopstena i generalizovana procena o tome koliki to nivo povecanja snage obicno ne pravi probleme na velikoj vecini motora.

      A da li ce motor da izdrzi 10, 30, 50 ili 150% povecanja snage ili koliko maksimalno moze da izdrzi, ja NE ZNAM niti mogu da znam. Procenat povecanja snage bira iskljucivo vlasnik vozila. Sve sto JA mogu da uradim je da odradim instalaciju sistema koji moze da podigne snagu za odredjenu vrednost. Koliko ce vlasnik da odabere ja mogu da ga savetujem, ali je izbor iskljucivo njegov.

      Jako cesto mi postave ovakvo pitanje, jer niko ne zna koliko odredjeni motor snage moze podneti, zele da izvuku maksimum, ali opet ne bi sami da naprave odluku KOLIKO je to tacno, pa traze od nekog drugog da napravi odluku umesto njih, nadajuci se da ce biti dobra, i da ce u slucaju neke havarije imati koga da uhvate za vrat. E upravo zato ja mogu da dam samo uopsteni SAVET koliko je generalno bezbedno, ali nemojte od mene traziti da vam sa sigurnoscu tvrdim koliko Vas motor moze izdrzati, pa ako i pukne ja da budem kriv jer sam rekao toliko, a on izdrzao manje...To je vasa stvar.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #63
        ajd da ja postavim jedno pitanje mozda je i bilo a ja nisam pazio na chasu pa nemojte odmah po tabanima da bijete :
        sta regulise ubrizgavanje N2o i dodatnog goriva,ili on ubrizgava non stop,a potrebna kolichina se ubacuje po otvaranju usisnih ventila?nadam se da se razumemo?
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #64
          Radi non-stop, jos uvek ne postoji sistem vezan za fazu otvaranja usisnih ventila, ili striktno RPM-baziran sistem koji nije regulisan preko PWM-a na obicnom elektroventilu.

          WoN radi na takvom sistemu, pod imenom ReVo, trenutno se testira.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #65
            znachi ipak nisam omasio sa pitanjem
            da li creva od N2o od boce do motornog prostora moraju da se provlache kroz kabinu ili mogu i van auta ako za to vec postoji mogucnost i predvidjeno mesto koje nije direktno izlozeno ostecenjima mehanicke prirode?
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Svejedno, dok god su zasticene od mehanickih i toplotnih uticaja, a po pravilu provlacenje kroz kabinu je bolje po oba pitanja umesto ispod auta.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #67
                On to pita zbog žene... Ako je ispod auta ne može da vidi i da mu zvoca
                Još će da stavi TORO bocu za plin, da i kada otvori gepek, gospođa, ne vidi razliku

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #68
                  pa ako vec zvocas,kada budem radio,verovatno ce se raditi kod 206-ce,i morace da se uradi tako da se NE VIDI!!!!
                  jos uvek je ovde zakon toliko jak i na tehnickom se svasta gleda,ok boca se demontira,ali sva creva se moraju nekako "maskirati"..
                  a gospodja je mirna dok sve ostalo funkcionise
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #69
                    Instalacija se moze uraditi da se apsolutno ne vidi. Naravno, malo toga se moze sakriti pod haubom, ali sigurno moze da se uradi tako da ne bode oci...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • nikolicji
                      CBC Veteran
                      • 26.06.2007
                      • 133
                      • Beograd

                      #70
                      Re:

                      Originally posted by 206
                      Onda koristis ovako nesto:



                      ...s tim sto bi koristio ulaz samo na 1. grlo, ili opet, koristis Direct Port sistem. Ako se ko seca sivog Yuga sa poslednje Batajnice - vozio je WoN Direct Port, iako ima dvogrli karb.

                      Dakle karb, efi, ili nesto trece - ne pravi razliku, direct port uvek moze ici.
                      Ako sam dobro razumeo ovo je neki raspršivač za karburatorske sisteme. Ima li neki poseban razlog zašto ima 4 mlaznice. Osim puta koji treba da pređe do cilindara da li ima nekih ozbiljnih problema po pitanju onog zgušnjavanjanja ili izdvajanja goriva, na recimo manjim aplikacijama, do 30KS.

                      Za ovo ću biti banovan . Video sam snimak gde dodaju N2O iz boce direktno na usis kola, znam slaba smeša ali
                      Lud za Prelude

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #71
                        Re: NOS - najcesca pitanja?

                        Au, kakav flashback na temu...

                        Veliki karburator, verovatno zato. Ne razumem ovo za 30ks...na kakve probleme tu mislis?

                        A ovo za crevo sa boce u usis, po istom principu bi moglo i gorivo direktno iz kakve kante na ventile da se sipa, Cemu uopste sluzi usisna grana i karburator, ili injektori?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • nikolicji
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2007
                          • 133
                          • Beograd

                          #72
                          Re: NOS - najcesca pitanja?

                          Ako sam dobro sakpirao ovo čudo se postavlja na carb, zar to nije onda gasna faza pa onda i problemi gasne vaze. Ili je i to ipak tečna faza (kad bolje razmislim i nema razloga da bude gasna). Zanimljivo deluje cela priča ja teram dva dvogrla CV carba na preludi matoroj. Nemam para za ovaj sport ali sam jako radoznao.

                          Ono je bila šala, stvarno sam gledao klip na kome to rade, nema smisla nikakvog.
                          Lud za Prelude

                          Comment

                          • Scirocco
                            CBC Senator XXL
                            • 28.01.2008
                            • 345
                            • Beograd

                            #73
                            Odg: NOS - najcesca pitanja?

                            Evo i ja par pitanja da postavim...
                            Jel je moguce nitro da se stavi na motor sa K-glavom? Konkretno motor iz mog scirocca 1800, 8v, 70kw...
                            Ako moze jel je princip stavljanja isti kao i za ostale motore ili je drugacije nesto?
                            Ko drugom jamu kopa, taj sigurno i trecom potpisuje...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #74
                              Odg: NOS - najcesca pitanja?

                              Ista stvar, samo je preduslov, kao i svuda, da ta K glava bude ispravna, sto je kod nas prilicno retko.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • transmrtni
                                CBC Početnik
                                • 11.08.2012
                                • 1
                                • Beograd

                                #75
                                Odg: NOS - najcesca pitanja?

                                Pitanje vezano za jedno eventualno sekundarno ali korisno dejstvo N2O na motor.
                                Interesuje me da li bi ugradnja/upotreba pomenutog sistema pozitivno uticala na sprecavanje stvaranja karbonskih naslaga u motoru? Logika nalaze da bi, pa me interesuje da li neko ima iskustvo po ovom pitanju, sve iz razloga sto T/FSI motori Audi/VW grupacije (a i brojni drugi) sa ubrizgavanjem direktno u komoru imaju ozbiljan problem sa depozitima u usisnoj grani, glavi, ventilima itd., a proizvodjaci nisu dali adekvatna tehnicka uputstva za resavanje ili predupredjivanje ovog problema.
                                Takodje me interesuje da li bi za taj kolateralni efekat dali prednost direct/single/dry/wet sistemu? Pozzz

                                Comment

                                Working...
                                X