NOS da ili ne??????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #16
    pa ja rece u jednoj temi...moramo da vidimo sta cemo sa tim copyrigt-om...
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #17
      samo ja ga nisam drasticno prekrsio

      Comment


      • #18
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
        provaljen sam!!!!!!!!!!

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Ako ako, ko priznaje...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment


          • #20
            ja sam spreman da obrisem temu
            ako necete da je brisemo onda da je bar potpisem u ime "Novosti"
            J**i ga kakav bi to ja bio patriota ako nisam posten????
            ja cu je za sada potpisati a neka ostatak foruma izglasa da li da maknemo temu ili je zadrzimo, ja mislim da je posteno
            @206 kako zuji peugeot????
            kad sam citao taj txt pitao sam se koji li to srecnik vozi tog pezoa?
            kad ono mi o vuku.....
            Stvarno mi se svidja pezo, mrak je.........
            P.S. jesil' ga josh budzio od tog intervjua ili je isti kao na slici????Pozdrav

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Ama sta da je brises, ne menjaj nista, ne luduj, nije bitno uopste

              A Pezo zuji li zuji, sad malo manje posto je malo klizavo napolju za njega pa se voze druga auta. Skupljam neke delove za njega pa cu da ga rasturam u skorije vreme, pravim malo drugaciju zverku.

              A sto se tice nekog drugog spoljasnjeg budzenja, ne, isti je kao sto je i bio, takav i ostaje. Eeeeeventualno neke felne, kasnije, ako ostane para, ali videcemo, ne volim da preterujem sa nekim sminkanjem.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                A Pezo zuji li zuji, sad malo manje posto je malo klizavo napolju za njega
                stali ce biti kada stvarno postane klizavo i padne sneg recimo
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #23
                  Pa sneg po Bosni pada odavno, zato ga i ne vozim
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    ah, a gde si lociran ?

                    mislim, zar je toliko snega palo da ne moze Pezo 206 da se izbori sa tim. zbunjen pomalo ?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      Pa uglavnom spartam BiH-Bg, ali uglavnom sam u Bg. Pezou ne treba vise od 1cm snega na putu da ne moze NA RAVNOM da krene...Em ne stavljam zimske gume, em malo siroke za mali auto i tu nema pomoci...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        ouch. mislio sam da do 20cm snega lava ne zaustavljaju sitnice s obzirom na prednji pogon i godiste modela.
                        sada mi je jasnije iz opisa da je auto za leto. bas sam se iznenadio ali uvek se nesto novo nauci
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #27
                          Koliko sam skontao da je 206-ica jedini auto u nas sa ugradjenim n2o sistemom?

                          - brate, gde ga punis?

                          Ozbiljno sam usao u taj projekat i pored crkavanja racunara.... (zbog cega se nisam javljao dugo) pa ne bi da se zamaram sa stvarima tipa ugradio sam sve a ne mogu da probam!

                          Usput ako neko zeli da ga ugradi u svoj auto po DRASTICNO nizoj ceni od 2000e nek mi se javi na private!

                          Angazovao sam strucnjaka i nabavio delove.....

                          Pozdrav,

                          RAle

                          P.S. Jugo sa n2o xexexexe.....

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Pa sretno ti bilo, samo jedna stvar: ne bi bio prvi kojeg sam video sa razvaljenim motorom zbog tih sistema "drasticno" jeftinijih od neke realne cifre Pazi sta radis, i koliko ti se "strucnjak" razume u to sto radi.

                            Usput, taj osnovni sistem ne kosta 2000E, nego dosta manje, MOJ sistem kosta toliko zato sto je DALEKO od osnovnog.

                            Sretno i samo napred, u svakom slucaju, ako ti treba pomoc ili savet, vici
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #29
                              Pa pitao sam gde ga punis? tj gde kod nas legalno moze da se sipa n2o ?
                              i za koje pare?

                              Inace sistem nije uopste komplikovan pa i taj tvoj ultra napredni.... samo ljudi imaju averziju!

                              I nema opravdanja za cenu od 2k e . . .
                              Koliko konja tvoj sistem dodaje i da li imas ecu tj regulator za snagu ?
                              Koje je marke? Kolika je boca? Da li imas turbo? Na koliko tacaka je ubrizgavanje? i na kraju koliko ti auto ima konja bez n2o?

                              A za moju instalaciju se ne brini ni jedna se nece kotrljati po ulici bez atesta i odgovarajucih zastita! Dakle sigurnost vise ni nije u mojim rukama vec u rukama onoga ko ga vozi!!!

                              Pozdrav,

                              RAle

                              P.S. Mir boziji, Hristos se rodi...

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #30
                                Vaistinu!

                                Evo ovako, redom.

                                N2O se puni u Tehnogasu (odnosno punionicama Tehnogasa, ako imaju samo zamene boca, to ne valja, jer naravno zelis da ti vrate tvoju). Oni N2O nazivaju azot-suboksid. Punjenje ti kosta, u Bg, 276,oo Din po KG.

                                Sistem NIJE komplikovan, naravno, to sam vise puta rekao, ali ono sto sistem jeste, odnosno MORA da bude je vrlo kvalitetan, odnosno srce sistema - pulsoidi, moraju da bude ne dobri, nego MAKSIMALNO dobro napravljeni. Sta, na primer, da ti otkaze solenoid za gorivo usred korsitenja sistema (a desava se sa slabokvalitetnom robom, tu racunam NoX, Zex i NOS)? To je najcesci razlog crkavanja celog sistema, a naravno to kada se desi - ode motor.

                                Sto se tice opravdanja za cenu, evo ti racunica:

                                1. Osnovni sistem, sa direct port ubrizgavanjem (za svaki cilindar posebno) sa parom solenoida dovoljnim za 100KS, moze da se unapredi do 150KS, bocom od 2 KG (nedovoljno...) i potrebnom instalacijom, kao i probnim diznama od 25KS - 585,oo GBP
                                2. slabiji progresivni nitro kontroler za regulisanje nivoa snage - 259,oo GBP

                                Uzmimo samo ove dve stavke, za pocetak. To ti je ukupno oko 840 GBP, sto je oko 1450 EUR. Na njih ide 1% carine, pa na sve to 20% porez (sada 18% PDV), to je vec oko 1700 EUR. Na to dodaj oko 100 EUR za slanje, pa onda troskove spedicije oko 50 EUR - to je cca. 1850 EUR. Ja na sve ovo imam i gomilu dodatnih dizni i jos jednu bocu od 6 KG, kao i manometar pritiska u boci.

                                Istini za volju, jedino od svega ovoga sto (uz dosta srece i truda) ne mozes da nadjes sam su solenoidi, koji su oko 260 GBP plus pomenuti troskovi. Ja ne znam kakve ces solenoide da koristis, ali ako razmisljas o nekoj varijanti elektromagnetnih ventila koje mozes da nadjes kod nas, a da NISU pravljeni za ovu aplikaciju...sretno, sta da ti kazem, ko ti je to savetovao neka se sada obaveze da ce da ti plati razvaljeni motor kada ti takav ventil otkaze posle 5 upotreba (a otkazati HOCE, veruj mi...).

                                Sistem koji ja imam je Highpower Nitrous Systems-ov, raspitaj se malo po N2O forumima i celoj zajednici firmi i ljudi koji se OZBILJNO time bave - oni su broj 1. http://www.noswizard.com

                                Sistem koji trenutno imam je podesen na 50KS, medjutim na ovako hladnom vremenu ima manje od toga (jer mi treba manji fuel jet), realno sad ima oko 30KS. Medjutim imam dizne koje dodaju do 150KS, tako da je to stvar zamene dizni, nista vise. Boce koje imam su velicine 2,2KG i 6KG. Turbo nemam, ne volim ga preterano Ubrizgavanje je na 4 tacke, a auto ima oko 165KS bez N2O.

                                Ja se za tvoju instalaciju ni najmanje ne brinem, naprotiv bilo bi mi drago da uspes da napravis ovakav sistem sam, ja cu rado da ti pomognem. Ali evo ti par pitanja pa postavi ista osobi koja ti to pravi. Sva su VRLO bitna za ukupno funkcionisanje sistema, i odgovori na neka od njih mogu da naprave razliku od apsolutnog nefunkcionisanja, do fenomenalnog rada, znaci ne lupam tek tako - niti zelim da te odvratim, nipodistavam ili nista slicno, samo zelim da znas u sta se upustas:

                                1. Koji je ugao postavljanja boce i gde se ona postavlja?
                                2. Koji pritisak i temperaturu boca i ostatak sistema moraju da trpe?
                                3. Koji je optimalni pritisak i temperatura na kojoj sistem optimalno radi?
                                4. Od cega se prave N2O vodovi, koliko treba da su dugacki, i gde ulaze pod haubu?
                                5. Gde se postavljaju solenoidi, i pod kojim uglom, odnosno gde treba da je ulaz a gde izlaz N2O u. i iz solenoida?
                                6. Koji je odnos dizni goriva i N2O i od cega on zavisi? Kako proveriti i odrediti taj odnos?
                                7. Koja je duzina vodova N2O od solenoida do razdelnika, a potom do mesta ubrizgavanja? A koja je duzina istih vodova za gorivo?
                                8. Gde se postavljaju injektori za mesavinu? Odnosno, na koji deo usisne grane, koliko daleko od ventila, pre ili posle injektora goriva, pod kojim uglom, i koja brizgaljka prva ulazi u usisnu granu - gorivo ili N2O?
                                9. Odakle vuces gorivo?
                                10. Pri kojim obrtajima se aktivira sistem i koliko dugo se koristi?
                                11. Na koji nacin treba podesiti paljenje na autu za koristenje N2O?
                                12. Sta se desava sa svecicama?

                                Eto ti par smernica na koje bi strucni savetnik morao znati odgovor. Ako ne zna...sretno

                                Opet kazem, rado cu ti pomoci ako treba ako ti je takva pomoc potrebna
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X