Pa ako ne zna onda ne treba da se upusta u to, i tacka. Ili ako sumnja, nek me pita kao drugo misljenje, ja nisam sujetan, pomoci cu mu, naravno.
Zato ljudi i PRODAJU ovakve sisteme i ne kostaju oni dzaba toliko, vec zato sto je dosta vremena, novca i mozga otislo na osmisljavanje sistema koji daje maksimalne performanse i sigurnost po vozaca i motor, u odnosu na ulozeni novac.
The difference between men and boys is the price of their toys
1. Koji je ugao postavljanja boce i gde se ona postavlja?
2. Koji pritisak i temperaturu boca i ostatak sistema moraju da trpe?
3. Koji je optimalni pritisak i temperatura na kojoj sistem optimalno radi?
4. Od cega se prave N2O vodovi, koliko treba da su dugacki, i gde ulaze pod haubu?
5. Gde se postavljaju solenoidi, i pod kojim uglom, odnosno gde treba da je ulaz a gde izlaz N2O u. i iz solenoida?
6. Koji je odnos dizni goriva i N2O i od cega on zavisi? Kako proveriti i odrediti taj odnos?
7. Koja je duzina vodova N2O od solenoida do razdelnika, a potom do mesta ubrizgavanja? A koja je duzina istih vodova za gorivo?
8. Gde se postavljaju injektori za mesavinu? Odnosno, na koji deo usisne grane, koliko daleko od ventila, pre ili posle injektora goriva, pod kojim uglom, i koja brizgaljka prva ulazi u usisnu granu - gorivo ili N2O?
9. Odakle vuces gorivo?
10. Pri kojim obrtajima se aktivira sistem i koliko dugo se koristi?
11. Na koji nacin treba podesiti paljenje na autu za koristenje N2O?
12. Sta se desava sa svecicama?
Pa nek mu kaze majstor, ako zna, to je poenta...Ako ne zna, ne treba da mu radi i gotovo. Mogu ja da mu kazem, majstor da kaze "da znao sam i ja isto to" i da mu za**** motor. I sta smo resili? Ako i DALJE covek bude hteo sam...e onda cu da mu kazem, nije problem.
The difference between men and boys is the price of their toys
Samo da dodam so na ranu koju je otvorio 206 svojim pravilnim prilazom problemu. Nije svaki N2O dovoljno dobar za tu namenu, obicno se prodaje "prljavi" tj. tehnicki koji ne vredi mnogo za sistem. Ako postoji mogucnost treba kupovati kod firmi koje snabdevaju bolnice- to je najcistiji moguci N2O i dace najbolje rezultate.
Ako postoji mogucnost treba kupovati kod firmi koje snabdevaju bolnice- to je najcistiji moguci N2O i dace najbolje rezultate.
Ovo bar sto se Srbije tice nema ama bas nikakve veze! Jedina firma koja proizvodi gasove je beogradski messer/tehnogas koji snabdeva i bolnice pa je to sve ista stvar !
A za odgovore, nemam nameru da se pravdam bilo kome da znam ili ne znam, a za ventile javicu vam se sa slikama, i detaljnijim opisom!
Nisam sujetan i ne volim turbo! Ako negde zapne naravno da cu se javiti!
Na kraju krajeva, svi u srbiji koji nemaju 2000e a voleli bi n2o mogu samo da se nadaju da ce da mi uspe.
Za sada samo mi je problem da nadjem lepu bocu....
Pozdrav,
RAle
P.S. Da li si ti na 206-ici pomerao paljenje, i kako! i da bas bi voleo da vidim sta ces da napravis sa tim diznama od 150ks!? na motoru od 165....?
Alo bre, ja pokusavam da ti POMOGNEM, a ti se ponasas kao tvrdoglavo magare...Radi sta hoces sto se mene tice, ja samo pokusavam da ti objasnim da to nije ni najmanje jednostavno uraditi sam jer ces da naletis na par problema koje NECES moci sam da resis tako lako kao sto si zamislio, a ti kako hoces. Samo napred.
Nisam pomerao paljenje, jer kompjuter sam pomera paljenje po potrebi jer ima knock senzor koji automatski pomera paljenje ako oseti detonacije. Znaci ako knock "cuje" detonacije --> paljenje unazad. Nema detonacija --> paljenje unapred. Moj auto to radi sam, a bas me interesuje kako ces to na Jugu da resis, osim ako, naravno, ne planiras da vozis pa paljenjem pomerenim unazad svo vreme!?
The difference between men and boys is the price of their toys
Nja... jesi li ikad imao kontakt sa razvoddnikom paljenja od TuRbo SAABa npr?
Da napomenem da svaki koji je vakumski upravljan moze uz pomoc jedne obicne turpije da radi isto
BTW: Nix babba , samo TuRbofarfar
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Nja... jesi li ikad imao kontakt sa razvoddnikom paljenja od TuRbo SAABa npr?
Da napomenem da svaki koji je vakumski upravljan moze uz pomoc jedne obicne turpije da radi isto
BTW: Nix babba , samo TuRbofarfar
Nisam, nisam nikad imao T-kola i samo sam nekoliko puta vozio 9000 od druga. To je svo iskustvo s' SAAB-om
Haha.. OK Vidi, stari SAABovi iz 80-ih do 88B godine su imali razvodnik paljenja. Posle je nestao kao da ga nikad nije ni bilo zahvaljujuci DI (Direct Ignition) , i ti razvodnici su bili isti kao na Injection modelima , samo sto je preradom vaccumske jedinice doveden na hod + preko tkz. 0 tacke.
Standard sa friziranjem SAABa iz tih godina jedizanje pritiska na TuRbini, i u razvodniku se STOP isturpijao. Dakle normalno je pod pritiskom bacao na 10 stepeni paljenje ali kad se meso u razvodniku koje sluci za stop dokle moze da ide, isturpija, onda se dobije veci opseg.
U normalnim uslovima je pokrivao 16-10 stepeni, od vaccuma do max loada, ali kad se stop "pomeri" dobijes ga da radi po zelji. Normalno bi odradili umesto 6 aktivnih stepeni da ide u opseg od 16 stepeni i to od 6 pa do 22 stepena, gde je 22 davalo poboljsanu ekonomiju u voznji a 6 je jedan optimum za paljenje prema pritisku vs. originalnim injektorima.
Kapras me?
Svaki vaccumski ima stop tacke za kretanje poluge vezane za membranu, te se da preraditi da odgovara
Eto, vidis da je dzabe
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment