HYUNDAI COUPE 2.0 rd 2 140KS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hic
    CBC Veteran
    • 17.11.2006
    • 185
    • Zagreb. Croatia

    #46
    Originally posted by Gumetina
    zvakacom nije "profesionalno"

    elem, elektromagnetni ventili imaju kotvu i oprugu, jedan sklop koji ne voli vibracije, pogotovo tako raznovrsne kao sto su na motoru

    elem, kad udje u rezonanciju, otvori se ventil sam od sebe, bez obzira koliko je jaka opruga...

    isto tako cesto pulsirajuci ventili treba da stoje vertikalno

    poz

    RAle
    eh kad koristis americko smece. Ovi moji mogu stajati bas kak got hoces Naime, nije uopce za uspredbu WON i ostatak kineskih solenoida, pa prodavali se oni pod imenom NOS, NX, Zex itd itd itd...svi su made in china, 100? za kontejner

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #47
      Guma koristi svoj solenoid
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #48
        Ne upirem ja u marku, vec u samu prirodu el. mag. ventila, svi pa i taj won su osetljivi na vibracije...

        to vazi za sve, ali bas sve solenoidne ventile...

        ja koristim ventil koji za mene pravi jedna firma po porudzbini, znaci nije kopija necega vec proracunat i konstruisan ventila za tu svrhu, firma postoji 40 godina i garantuju za svoj ventil...

        12v DC 35W namotaj
        max 1000 ciklusa po minuti = 16.6 Hz pulsiranje
        radna temperatura od -95 do + 105 stepeni
        sa rupom od 1.2mm
        sediste od teflona
        kuciste od ekstrudiranog mesinga

        umalo da zaboravim, 120e za ventil (komad)

        Comment

        • srdjan_p
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2004
          • 1915
          • ZR

          #49
          Da dodam, Guma pristupa tim stvarima sa inzenjerskog aspekta a ne budz majstorskog, zna covek sta radi...

          Comment

          • Hic
            CBC Veteran
            • 17.11.2006
            • 185
            • Zagreb. Croatia

            #50
            Nije sve u tome sto si napisao, barem sto se tice solenoida. JAKO je vazan unutarnji dizajn, a ne samo jel rade ili ne rade, kuzis?

            Predlazem da se registriras na forum na ovoj adresi www.forum.nitrous-advice.com i procitas malo o UNUTARNJEM DIZAJNU solenoida, pa ce ti PUNO stvari biti jasnije, koje se ticu same distribucije nitra, pa ces vidjeti da su tvoji solenoidi u stvari samo obicni KVALITETNI solenoidi, POPUNO NEPRIKLADNI ZA PERFORMANSE (barem kada govorimo o VRHUNSKIM performansama jednog nitro solenoida).

            A onda diskutiramo dalje, vidjet ces i sam koliko stvari ce ti se posloziti kada to procitas.

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #51
              Ljudi samo polako necu ja da guram 200ks u motor , samo ocu 50ak ks(100nm) onako cisto da bude kvalitetno SIGURNO i NE stetno po motor , tako da manite te price o EXTREEMNIM performansama....
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • RedboX
                CBC Senator XXL
                • 28.11.2006
                • 1537
                • Novi Beograd

                #52
                Ajde da ne otvaram novi topic za istu temu. Zanima me NOS varijanta za Mazdu 323 1324ccm 16v 53kw/75ks benzinac. Isto pitanje kao civi ne trazim da poletim na mesec nego da li moze na ovo moje stabilna varijanta do 50ks.Unapred hvala .
                I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #53
                  50ks je puno na 75ks, zahtevace retard paljenja a vrlo verovatno je da ce mu i izduvni sistem pocevsi od izduvnih ventila biti preopterecen...

                  stabilna ne previse komplikovana varijanta ti je do 50% snage, isprobano u praksi vise puta...

                  a to ti se verovatno daleko ne isplati

                  pozz

                  RAle

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #54
                    Jurimo ti onaj motor iz Japana, kazem ja, mada je i ovo bila dobra zamisao

                    Comment

                    • RedboX
                      CBC Senator XXL
                      • 28.11.2006
                      • 1537
                      • Novi Beograd

                      #55
                      hebiga vredelo je pitati.

                      Hvala na odgovorima.
                      I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                      Comment

                      • Hic
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2006
                        • 185
                        • Zagreb. Croatia

                        #56
                        Originally posted by Gumetina
                        50ks je puno na 75ks, zahtevace retard paljenja a vrlo verovatno je da ce mu i izduvni sistem pocevsi od izduvnih ventila biti preopterecen...

                        stabilna ne previse komplikovana varijanta ti je do 50% snage, isprobano u praksi vise puta...

                        a to ti se verovatno daleko ne isplati

                        pozz

                        RAle
                        Gumice


                        Ja trpam 110ks na 1.4 80ks Ibizu.....bez diranja paljenja ili bilo cega drugog....tajna je u kontroli!

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #57
                          Jesu to neki mali konji - poniji ?

                          Nemoj da me zezas, 80ks i 190ks ne gore istom brzinom u 1.4 l zapremine...

                          Comment

                          • Hic
                            CBC Veteran
                            • 17.11.2006
                            • 185
                            • Zagreb. Croatia

                            #58
                            Ne zezam te uopce. Dakle Ibiza 80ks, i WON sistem sa 110ks. Progresivni kontroler, OMV 100okt dostupan na svim OMV benzinskim pumpama u Hrvatskoj....i radi vec godinu dana i bezbroj boca.

                            Comment

                            • RedboX
                              CBC Senator XXL
                              • 28.11.2006
                              • 1537
                              • Novi Beograd

                              #59
                              @hic daj malo detalja, jel to moze malo slabije od 110ks , konkretno moj primer 1,3 75ks bey diranja sta bi moglo da ide a da nije 2-3 ks+ i koliko bi kostalo?
                              I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                              Comment

                              • civi
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1492
                                • Pozarevac

                                #60
                                kosta mnogo, multiport sistem + kontroler jednako mloogo
                                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                                - Kako to misliš, kočim?

                                Comment

                                Working...
                                X