HYUNDAI COUPE 2.0 rd 2 140KS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    HYUNDAI COUPE 2.0 rd 2 140KS

    Koji sistem, koliko daje, kolko je bezbedan po motor, cene ?
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    sistem daje onoliko koliko moze, a ti ga podesavas na onoliko koliko ti treba...

    ja sto sam pravio je bilo do 50% snage motora , i radi bez ikakvih problema i posledica po motor.

    a na pm dobijes cenu da se ne reklamiram javno

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #3
      Aj mi malo pojasni to stelovanje , to je ona fora sa shotovima?
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #4
        DA, to ti je prosto menjanje dizni, poprecni presek dizne za N2O odredjuje snagu kojom napadas motor...

        za tu N2O diznu se stavlja i odgovarajuca dizna za benzin, ako je potrebno malo se podesi smesa i to je to (kao karburator)

        znaci, sistem podrzava max. 150ks a ti mozes da teras i 30ks ako zelis
        ali ne mozes preko 150ks ili ides na veci kit.

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          #5
          tesko da ce mi na std motoru trebati vise od 50-70ks(koliko planiram), el bi dobio nesto dodatnim hladnjakom za ulje(mislim na trajnost motora) u tim extremnijim uslovima....
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #6
            da, pozeljno ga je posedovati, a po mogucstvu i hladiti klipove uljem odozdole, zbog povisene temperature sagorevanja...

            nista nije neophodno, ipak se nos ukljucuje samo povremeno i kratkotrajno

            Comment

            • Hic
              CBC Veteran
              • 17.11.2006
              • 185
              • Zagreb. Croatia

              #7
              Originally posted by Gumetina
              DA, to ti je prosto menjanje dizni, poprecni presek dizne za N2O odredjuje snagu kojom napadas motor...

              za tu N2O diznu se stavlja i odgovarajuca dizna za benzin, ako je potrebno malo se podesi smesa i to je to (kao karburator)

              znaci, sistem podrzava max. 150ks a ti mozes da teras i 30ks ako zelis
              ali ne mozes preko 150ks ili ides na veci kit.
              Gumetina....vecu glupost nisi mogao izvaliti.

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                Zasto zaboga ?

                Comment

                • Hic
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2006
                  • 185
                  • Zagreb. Croatia

                  #9
                  Ufff

                  nisam te mislio uvrijediti, nego upozoriti.

                  Uglavnom, presjek dizne je vazan, ali NIMALO vazniji od TLAKA u boci, PRITISKA benzina koji napaja drugi solenoid, protoka pumpe benzina.

                  Znaci. ja sam ugradjivao WON na taj isti hyundai coupe sa beta1 motorom i mogu ti samo reci da je shot od 50KS radio DRASTICNU RAZLIKU ako si ga koristio SA ILI BEZ GRIJACA BOCE koji odrzava KONSTANTAN tlak u boci.

                  Napominjem, razlika je DUPLO (sto znaci da DUPLO vise nitra prolazi kroz ISTI PRESJEK DIZNE) a to znaci da tvoja matematika koja koristi SAMO PRESJEK DIZNE ne valja. Ili bolje receno, valje kratkotrajno, ili kod jako malih snaga.

                  Osim toga, shvatio sam kako ti smjesu stelas ODOKATIVNO. Ja npr, koristim wideband sondu.

                  Eto zato sam napisao ono.

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #10
                    Nisam uvredjen bolje i ovako nego nekako drugacije

                    Elem, sto se pritiska benzina ticen, postoje formule za racunanje dizne, a ista se i proba na statickom testu, ako nesto nije uredu, koriguje se

                    Ja na zalost nemam jos uvek wideband sondu te ne mogu da je upotrebim za stelovanje smese. Zato uvek idem na zara bogatiju smesu kako bi izbegao eventualne probleme.

                    Sto se pritiska u boci tice, opet , nemamo grejace pa koristimo prost princip drzanja boce u putnickom prostoru koji moze da se greje , pa uvek zagrejem auto da ne bi pritisak bio premali.

                    Jos jedan vid zastite je onaj mali indikator smese sa narrow band lambda sonde, koji ako potone dole, gasi !!!

                    To su te proste stvari koje mogu da primenim, i do sada su se pokazale funkcionalno, sto kazes sa malim snagama...

                    Jos uvek nisam pravio neki veci sistem, ali kad budem sigurno cu se bolje pripremiti.

                    U svakom slucaju kritika je bila pozitivna

                    Budi pozdravljen

                    RAle

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      @hic koliko ks moze da izgura standardna pumpa za gorivo? kako se ponasa taj sistem koji si ugradio(grafik sa dyna bi me veoma zanimao) u kakvom je stanju taj motor usled visestrukog koriscenja nitra, ako znas bio bih ti zahvalan na odgovorima, i da multi ili singl port sistem ?
                      cuo sam da je ova pumpa extra za do nekih 300ks 400ks Walbro 255L GSS 342 ,
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • mirdza
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2005
                        • 2437
                        • Katowice (PL) / Banja Luka
                        • AGP / W126

                        #12
                        provjeri protok fabricke i eventualno montiraj drugu paralelno
                        walbro je OK ali je:
                        a) skupa
                        b) veoma glasna (bukvalno je cujes kako radi...)
                        c) koji ce ti?

                        EDIT
                        BOOST je negdje pisao da je potrban protok 40l/h na svakih 100KS
                        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                        Comment

                        • civi
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1492
                          • Pozarevac

                          #13
                          a)mogu da je nabavim za 100e
                          b)uopste mi nesmeta zvuk bar znam kad radi
                          c)mozda nekad padne i turbo
                          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                          - Kako to misliš, kočim?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            A predvece ce padati i samari
                            Sorry za off
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #15
                              @m nemam pojma na sta si mislio ajd objasni
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              Working...
                              X