Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    Pa verovatno taj podatak mozes da dobijes od proizvodjaca klipnjace
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Probaj...

      Mislio sam da li neko od rezidentnih masinaca mozda zna, ako su eventualno radili neke slicne testove, ili mozda negde postoji nekakva referentna, uopstena vrednost, ili sta slicno...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        Ali mislim da moras da im das podatak o materijalu
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          4340 celik.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Hic
            CBC Veteran
            • 17.11.2006
            • 185
            • Zagreb. Croatia

            ali je vjerojatno billet steel...pa jemalo tvrdji ako je kovan...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Pricao sa Fredrikom, pitace Verdija, u toku dana odgovor.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Fully Machined Forged Steel
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • miloica
                  CBC Član
                  • 14.08.2006
                  • 52
                  • N>BGD

                  C.4340 - Legirani celik za cementaciju.
                  Ovi celici su niskolegirani sa hromom, manganom, niklom, molidbenom, sa sadrzajem ugljenika 0.18-0.24%. Upotrebljavaju se za izradu delova vecih dimenzija, jace optrecenih i odgovornih, od kojih se zahteva visoka tvrdoca i zilavost povrsinskog sloja.
                  Legirajuci elementi.
                  Cr(Hrom) Smanjuje kriticnu brzinu hladjenja, povecava prokaljivost. Povecava otrpornost na koroziju, habanje i cvrstocu na visokim temperaturama.
                  Mn(Mangan) Utice na zateznu cvrstocu, povecava tvrdocu i zilavost, smanjuje svojstva deformacije(izduzenje i suzenje).
                  Kosta

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    A istezanje ?
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • miloica
                      CBC Član
                      • 14.08.2006
                      • 52
                      • N>BGD

                      Kakvo istezanje
                      Zatezna cvrstoca, ako si na to mislio se meri na masini kidalici, i za to se koristi epruveta izradjena od tog materijala. Drugo uslovi ispitivanja(opterecenja) na masini su jedni, a u motoru drugi?
                      To vec ne znam.
                      Kosta

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        Ok, nisam masinac.... "Izduzenje" klipnjace pod opterecenjem u zavisnosti od broja obrtaja ? A, 206? To ?
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • Laki GSi
                          CBC Senator XXL
                          • 15.10.2006
                          • 2426
                          • Beograd-Vozdovac

                          @206
                          Pitaj burazera on to sigurno zna ,mada sam i ja zavrsio za teh.prerade metala ali je Conja ipak bio bolji !
                          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Originally posted by prolupator
                            Ok, nisam masinac.... "Izduzenje" klipnjace pod opterecenjem u zavisnosti od broja obrtaja ? A, 206? To ?
                            Da, to.

                            Sad, da zrtvujem klipnjacu da je ispitam na kidalici, i necu znati nista vise nego pre, jer ne interesuje me staticko naprezanje, vec dinamicko.

                            I ne mora 100% specifican podatak za OVU klipnjacu, postoji valjda makar neka opsta vodilja za ovaj TIP materijala i vrstu dela.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              'Ajd', naci ce se neko pametan i da to kaze, a ti nam reci zasto te to interesuje ? Sad i mene zanima...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Pa prosto, vrh klipa u GMT je od ravni bloka udaljen 0.7mm. Debljina dihtunga je takodje 0.7mm. E sad, ako se klipnjaca isteze 0.1mm na svakih 1000 obrtaja, to dodje 0.8mm na nekih 8500 koliko se vrti moj motor - dakle vrh klipa maltene izadje izvan ravni bloka tako da je udaljenost cela klipa i ravni glave manje od debljine dihtunga, odnoso manje od 0.7mm. Jako malo za moj ukus...

                                A posto sam razmisljao da kompresiju dizem obradom bloka, umesto glave, jasno je da je tu sve to toliko tesno da ne znam koliko ce prostora biti za tako nesto...

                                Mislim, sve je ovo vise hipoteticko pitanje, jer i fabricka udaljenost je bila malo veca nego toliko, ali opet, razmatram i gledam kakve sve opcije imam...Uvek postoji i brusenje glave, ali onda opet ukopavati klipove zbog vential, itd...
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X