Pa verovatno taj podatak mozes da dobijes od proizvodjaca klipnjace
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
Comment
-
-
C.4340 - Legirani celik za cementaciju.
Ovi celici su niskolegirani sa hromom, manganom, niklom, molidbenom, sa sadrzajem ugljenika 0.18-0.24%. Upotrebljavaju se za izradu delova vecih dimenzija, jace optrecenih i odgovornih, od kojih se zahteva visoka tvrdoca i zilavost povrsinskog sloja.
Legirajuci elementi.
Cr(Hrom) Smanjuje kriticnu brzinu hladjenja, povecava prokaljivost. Povecava otrpornost na koroziju, habanje i cvrstocu na visokim temperaturama.
Mn(Mangan) Utice na zateznu cvrstocu, povecava tvrdocu i zilavost, smanjuje svojstva deformacije(izduzenje i suzenje).
Comment
-
-
Originally posted by prolupatorOk, nisam masinac.... "Izduzenje" klipnjace pod opterecenjem u zavisnosti od broja obrtaja ? A, 206? To ?
Sad, da zrtvujem klipnjacu da je ispitam na kidalici, i necu znati nista vise nego pre, jer ne interesuje me staticko naprezanje, vec dinamicko.
I ne mora 100% specifican podatak za OVU klipnjacu, postoji valjda makar neka opsta vodilja za ovaj TIP materijala i vrstu dela.
Comment
-
-
Pa prosto, vrh klipa u GMT je od ravni bloka udaljen 0.7mm. Debljina dihtunga je takodje 0.7mm. E sad, ako se klipnjaca isteze 0.1mm na svakih 1000 obrtaja, to dodje 0.8mm na nekih 8500 koliko se vrti moj motor - dakle vrh klipa maltene izadje izvan ravni bloka tako da je udaljenost cela klipa i ravni glave manje od debljine dihtunga, odnoso manje od 0.7mm. Jako malo za moj ukus...
A posto sam razmisljao da kompresiju dizem obradom bloka, umesto glave, jasno je da je tu sve to toliko tesno da ne znam koliko ce prostora biti za tako nesto...
Mislim, sve je ovo vise hipoteticko pitanje, jer i fabricka udaljenost je bila malo veca nego toliko, ali opet, razmatram i gledam kakve sve opcije imam...Uvek postoji i brusenje glave, ali onda opet ukopavati klipove zbog vential, itd...
Comment
-
Comment