Posto imam...malih problema sa mojim nesretnim motorom, odlucio sam da nabavim novi blok, klipove, radilicu, i set za bregastu za vecim liftom.
Posto ne zelim da napravim NIJEDNU od gresaka (kojih je bilo par) kao sa "proslim" motorom, prihvatam svaki vid sugestije sta kako gde i kada raditi da to sve prodje kako treba. Planira se sledece:
Blok: nabalja se standardan blok, nov, sa radilicom, i svim lezajevima. Podsecam da je blok aluminijumski, sa upresovanim celicnim lajnerima.
Oil catch tank: odnosno rezervoar za reciklazu uljnih para. Montira se naravno na glavu, ima odusak u atmosferu (umesto u usisnu granu kao do sada) i povrat u blok. Busi se rupa za povrat u bloku, ovo bi trebalo da odradi tuner koji i dobavlja blok - koji je u garanciji, sa busenjem koje montaza oil catch-a zahteva)

Glava: ostaje moja sa postojeceg motora, ventili isti, menjane vodjice (usisne bronzane, izduvne gusane).
Bregasta: menja se, ide se na profil sa +3.3mm dodatnog lifta i 280 deg. trajanjem, predvidjena za rad sa mehanickim potiskivacima, tako da hidropotiskivaci i opruge lete napolje, stavljaju se jace opruge, "buckets" ( pretpostavljam da su to one metalne kapice u koje lupa bregasta
), i "shims" (sta god to bilo...) takodje idu unutra, prilagodjeni mehanickom potisku ventila. Ventili ostaju, nema potrebe dirati ih jer nema mesta u glavi za stavljanje novih, vecih.
Klipnjace: ostaju ove koje sada koristim, znaci kovane
Klipovi: zadrzava se STD kompresija, klipovi su kovani, na meri za blok koji nabavljam, sa upustenim sicevima za ventile, i izgledaju ovako:

To je za sada to.
Sugestije, predlozi, uputstva...ovaj put, da uradim sve kako treba.
Posto ne zelim da napravim NIJEDNU od gresaka (kojih je bilo par) kao sa "proslim" motorom, prihvatam svaki vid sugestije sta kako gde i kada raditi da to sve prodje kako treba. Planira se sledece:
Blok: nabalja se standardan blok, nov, sa radilicom, i svim lezajevima. Podsecam da je blok aluminijumski, sa upresovanim celicnim lajnerima.
Oil catch tank: odnosno rezervoar za reciklazu uljnih para. Montira se naravno na glavu, ima odusak u atmosferu (umesto u usisnu granu kao do sada) i povrat u blok. Busi se rupa za povrat u bloku, ovo bi trebalo da odradi tuner koji i dobavlja blok - koji je u garanciji, sa busenjem koje montaza oil catch-a zahteva)

Glava: ostaje moja sa postojeceg motora, ventili isti, menjane vodjice (usisne bronzane, izduvne gusane).
Bregasta: menja se, ide se na profil sa +3.3mm dodatnog lifta i 280 deg. trajanjem, predvidjena za rad sa mehanickim potiskivacima, tako da hidropotiskivaci i opruge lete napolje, stavljaju se jace opruge, "buckets" ( pretpostavljam da su to one metalne kapice u koje lupa bregasta

Klipnjace: ostaju ove koje sada koristim, znaci kovane
Klipovi: zadrzava se STD kompresija, klipovi su kovani, na meri za blok koji nabavljam, sa upustenim sicevima za ventile, i izgledaju ovako:

To je za sada to.
Sugestije, predlozi, uputstva...ovaj put, da uradim sve kako treba.
Comment