Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Ni napred ni nazad, ostaju iste. Znaci da su realni stepeni ako razumem dobro posto imas podatak da je na 116 stepeni tako da verujem da je tako i zadato u DTA softu.

    Ovo sa 1000 rpm, dakle da imas konstantnu brzinu par sekundi na svakih 1000 rpm.

    To naravno radis posebno posle FT ubrzanja i kocenja.

    Za kocenje zelim da znam donju tachku vaccuma , dakle ispod vaccuma lera zbog cutofa.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Okej, znaci 1 log sa ubrzanjem sa punim gasom, od 2000 do 8500. 2 log sa drzanjem konstantne brzine par sekundi na svakih 1000 obrtaja, od 2000 do 8500. OK, uradicemo i to

      Donja tacka vacuuma mislim da je oko 55Kpa, izmericu i to.

      Anything else?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Da, jedno kocenje motorom , tj. pusti gas
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Pa sta tu ima interesantno?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Jos jedan podatak, vezano za FlexHone i Total Seal Gapless karike - motor je sklopljen maltene nov, nov i sveze honovan blok, nove karike - dakle po svim pravilima trebalo bi da prodje neko vreme da karike legnu na hilzne, malo uklizaju sebi put da bi sve to dobro zaptivalo...Jok

            Provereno je curenje pored karika, leakdown testerom - posle ne vise od 50km predjenih po sklapanju motora, leakdown je potpuno jednak na sva 4 cilindra, na hladno i na toplo, i iznosi celih 2.5%

            Rezultat sam po sebi vise nego odlican - a pogotovo imajuci u vidu da motor ima kovane klipove. Potpuno hladan motor, sa klipovima sa 0.1mm luftom, a curenje 2.5% - sta ces bolje od toga?

            Dakle, FlexHone + Total Seal - neprejebiva kombinacija
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • FiatGroup
              CBC Senator
              • 11.06.2005
              • 228
              • Rijeka

              Totalno MRAK
              *************************************
              The best is the enemy of the good
              The proof of the pudding is in the eating
              *************************************

              Comment

              • 24v
                CBC Senator XXL
                • 11.12.2004
                • 479
                • Beograd, Karaburma

                Znaci moze pun gas odmah
                I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Pa sve i da ne moze, ima da moze
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    Manje pisi vise cekicaj, treba da se ozenim dok zavrsis, a veruj mi mnogo sam mlad za to

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Misli, sta reci...

                      Evo isecka loga da se vidi na sta u stvari mislim kod ovih spajkova A/F-a kad je acc.enrich ukljucen. Dakle, pri ubrzanju momentalno osiromasi, onda krene da obogacuje, pa opet siromasan "spajk" pa opet radi kako treba...kao da ciklicno obogacuje i osiromasuje smesu. Kod iskljucenog enrichmenta, ovih spajkova nema, prati se target lambda mapa...EGT, obratiti paznju, sve ispod 800c, ili u prevodu i dalje je preliven gorivom. OK, to znam, ali evo danas bi trebalo da idem opet malo da se vozikam pa cemo i to popeglati malo bolje.



                      Auto, pa recimo da relativno lepo radi, ima dosta rupetina i knedli, na malim obrtajima ima problema sa primanjem svega sto nije pun gas, ali sredicemo valjda i to...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Zasto nemamo TPS u logu ?
                        Dosta je konfuzno gledati po MAPu.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Zato sto sam nesto ekstra tupav danas



                          Imas mail i sa onim 2-8000 max. TPS i MAP, sa pustanjem gasa logom.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Gledao LOG i nista nestima.

                            Poz 1 , u situaciji do 70% izmene trotela se nedesava nista na MAPu.
                            Problem je da nemas plenum, dakle tako kako je nece da ide.

                            Imas prilikom kocenja do 40kPa pritiska i max 95 , deluje zdravo ali rezolucija mapa kad vozis sa sve od nekih 15-20% trotela se skoro nista nemenja.
                            Odatle ti i navodjenje paljenja ide u relativno ravnim koracima kroz RPM, skoro da nema nekih izmena, dakle, kad das gas i MAP dobije jedan signal gorivo se navodi po njemu, dok paljenje kroz rpm mapu u osnovi.

                            Jednostavno da bi naveo paljenje da radi kako treba mora da se prebaci na TPS upravljanje.
                            Ukrstanjem tabela Nira to vadi donekle ali sa tolikim varijablima pulsacija nema sanse da MAP moze da obradi u potrebnoj rezoluciji.

                            Dakle, sve to funkcionise na grubo jer je referensa pogresno odabrana za periferiju.

                            Da li si probao sa onim mapama sa maila?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Ne jos, ali hocu jer ovako ne ide, motor maltene sve radi "otprilike", odabere jednu vrednost MAP-a i maltene za 70% obrtaja radi na vrednostima MAP-a bliskim maksimumu. Maksimalno neprecizno. A i dalje se vidi da je preliven gorivom - to doduse i sam znam, malo sam namerno to uradio za sada jer nisam siguran zasto ona prokleta lambda pri obogacenju ide u siromasno, pa time malo izvlacim...

                              Ne kazem da ne ide, ide, ali...nije to to. Jednostavno oseti se da motor nema dovoljno precizno navodjenje jer ima gomila rupa koje treba ispeglati, sto zbog goriva sto zbog paljenja. Desava se da u 50 obrtaja razlike, od sasvim prosecnog rada i ubrzanja, motor odjednom da prostis popiz** i momentalno preskoci jedno 2-3000 obrtaja, ili krene da slajfuje negde oko 5000...Dakle ocigledno je da ima vise snage nego sto mu mapa i navodjenje omogucavaju da izbaci u svakom rezimu rada.

                              Treba napomenuti da i dalje vozim sa prigusivacem u auspuhu, dok ne nabavim srednji lonac, jer bih u suprotnom odavno ogluveo...i to pravi OZBILJNU restrikciju jer je izlaz na izduvu sada maltene precnika 3cm Zezali se ja i Boki malo sa onim njegovim sveze ubacenim 3.5 E30 - i sa svim ovim rupama i zalivanjem i skrnavom mapom paljenja, pobegne mi metar do 180, sa 220KS, 320Nm i 1300Kg Dakle ima dooooosta prostora za poboljsanje.

                              Eh, TPS...bice malo zeznuto uraditi tu korelacionu mapu da radi bez trzavica, a i rekoh ti, pokusao sam malo da se zezam sa prebacivanjem samo na TPS, ali nece da saradjuje. Probacu ovu mapu koju si mi poslao, pa da vidim sta ce se desavati. Prvo be prebacivanja na MAP, a posle ako bude radilo...videcemo.

                              E da, kocnice...ako iko ikad bude razmisljao o Black Diamond plocicama, razbicu mu glavu. To sr*** od plocica ne da je NIKAKVO, nego RECI nemam. 3 jaca kocenja, i gotovo, vise ih nema, dime kao lude i odu u tri lepe, i onda pola sata hladjenja...Na prvo kocenje dok se ne pregreju, grizu kao blesave (doduse i svake bi druge sa ovim diskovima), ali ponovljeno 2-3 kocenje, i gotovo. Stavljam ja standardne Peugeotove plocice, koje su oduvek kocile kao sam djavo jer su koliko vidim mnoooogo tvrdje nego ove kanturine koje sam uzeo.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • FiatGroup
                                CBC Senator
                                • 11.06.2005
                                • 228
                                • Rijeka

                                Ljubi vas deda zika
                                Imate gajbu od mene
                                *************************************
                                The best is the enemy of the good
                                The proof of the pudding is in the eating
                                *************************************

                                Comment

                                Working...
                                X