Alfa 75 1.8 Turbo America - VEMS

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #61
    Sad imam drugi problem. Motor ima zaštitu od prevelikog pritiska i vidu elektro ventila koji reguliše boost.
    Radi tako da ga ECU isklju?i kad je prevelik pritisak ili detektuje detonaciju. U tom slu?aju kad se zatvori vestgejt je direkto povezan na kompresorsko ku?ište turbine i pošto je opruga kilava stalno je otvoren pa nagura samo do 0.3-0.4 bara i to na 5000 obrtaja. Dakle imam atmo motor
    Nok senzor sam otka?io od motora ali je zaka?en na instalaciju. Prilikom paljenja prvi put i dodavanja gasa ventil se otvori i auto je raketla ali onda predje u safe mod i ne otvara više ventil i auto je puž...Greška se resetuje gašenjem motora. Autodijagnostika upali ventil prilikom davanja kontakta i proveri da li radi. Zna?i kablovi su ok.

    Pitanje glasi zna li neko kako ovaj tupan od ECU-a zna da treba uklju?iti ventil i zašto ga isklju?i. Napon na ventilu je stalan a masa se komanduje direktno iz ECU-a...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Saby
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 408
      • Horgos

      #62
      busnes malu rupicu na crevo koji ide na wastegate, pa ce da flisuje, pa nece moci da zatvori, znam da je seljacka fora, al jbg kad je le jetronic u pitanju
      Fun starts @ 3000 RPM
      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Našpanova?u ja i ovako wastegate ali mi je ovo bitno radi zaštite motora...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Saby
          CBC Senator XXL
          • 25.11.2004
          • 408
          • Horgos

          #64
          more da se cipne, ima mapu turba, pa dignes jos vise, kolko bara guras?
          a radi sigurnosti blow off
          al kolko god ti naspanujes wastegate opet cega komp odseci ako predje neku granicu, josmozes da izbacis i vezes direkt wastegate sa kompressorom, i nastelujes i cao
          Fun starts @ 3000 RPM
          Alfa Romeo 146 1.8 Ts

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #65
            Guram bara da ne kažem šta...


            al kolko god ti naspanujes wastegate opet cega komp odseci ako predje neku granicu
            Krucijalno pitanje kako ?e ga komp otse?i, pošto mi to i sad radi bez prevelikog pritiska...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #66
              saby nisi u toku,

              daklem ecu paljenja i turbo pritiska uopste nema MAP ? sto je interesantno, ali je u sprezi sa ecu-om ubrizgavanja pa moze da sracuna naspram MAF-a

              elem, kljucno pitanje je iz kojeg razloga ECU turba nece da potera WG regulatorski ventil, tj potera ga samo 1 put i to kad se auto upali i opapri po gasu, a svaki sledeci put jok ?

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Kakva je sprega izmedju bemzin ECu i Paljenje/overload

                Duzina pulsa injektora?


                Ovo sa knockom nece da funkcionise ako je u vazduhu.
                Elektronika trazi pozadinski sum motora na ulazu knocka.
                Ako samo visi u vazduhu nema informaciju.
                Vazno da knock bude momentom zategnut na 20Nm.

                Jeste sigurni da ventil samo uzemljuje? Mislis na variabilni ground?

                Ako sam razume da je ventil konstantno otvoren i da ima bleed tako da turbina dize pritisak.

                Za zatvorenim ventilo se nemoze preci preko 0,3 bara otprilike.
                Ventil i kad je zatvoren ustvari ima mali bleed ili?

                Ako bez ikakvog creva na WG pritisak ide na ocekivani, maximalni, znaci da WG opruga nema sta da se dira.
                Deluje da bazni pritisak nije nastelovan kako treba tojest da prednapon WGa nije u skladu sa programom.

                Trebaju mi odgovori na svaku tachku.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #68
                  Evo sheme, ostali odgovori ce usledeti...

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #69
                    elem, kljucno pitanje je iz kojeg razloga ECU turba nece da potera WG regulatorski ventil, tj potera ga samo 1 put i to kad se auto upali i opapri po gasu, a svaki sledeci put jok ?
                    pa zato sto vam je knock u vazduhu
                    ista stvar i kod mene kad se to uradi

                    elem, ja sam samo izmedju ic-a i cycling valve-a (tako zovu el.ventil za reg. pritiska) ubacio manual boost kontroler (ono sranjjje sa oprugom end kuglicom) i namestio kolko ocu... jer mi nije hteo preko 0.5 bar...
                    sad mi c.valve nema nikakvu funkciju, al sam ga ostavio jer me mrzelo da skidam... ide ok... gumetina video...
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Iz 103 rpm puslevi idu na ECU za gorivo i na rele za pumpu , izlaz 17 a ulaz 1 na ECU 100-ki.

                      Veza 100 - 103

                      6-8
                      i
                      3-18

                      Jedna je pulsewide injektora, gde info iz 100 ide do 103 da bi paljenje dobilo informaciju mase goriva i bilo korigovano.

                      Druga je kad knock iz paljenja 103 aktivan da 100 zalije sa gorivom.

                      Nadji koja je koja ako te interesuje.

                      24 WG solenoid, treba da je aktivan i da drzi limit pritiska u zavisnosti od ulaznog signala pulswide injektora u 103

                      Sumnjam da je analogija u pitanju, obichno se vrte sa operativnom freq oko 12Hz za te godine.

                      Chekam.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #71
                        Daklem, problem je rešen a problem nije ni postojao ali je postojao magarac majstor to jest ja...

                        Ukratko zamenjeni su kablovi od ler motora sa kablovima od
                        knock senzora, tako da je knock stalno bio u kratkom spoju... Uglavnom motor radi na trenutak na 0.7 a onda održava stalno stabilno 0.65 i sasvim druga?ije ide nego do sada Sad ostaju oni drugi štelunzi ali to je sad ve? luk i voda
                        Ventil radi na 17 herca, osciloskop je ?udo

                        Uglavnom ispalo je i dobro jer sam upoznao komplet instalaciju od A do Š i proverio mnoge spojeve .... Sutra ?emo ubaciti lambda sondu pa idemo dalje
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #72
                          17 Hz je originalno za SAAB do 1988 god.

                          Ako nadjes taj ventil dace ti brzi spoolup i nesto veci bazni pritisak jer ima konstantan bleed na R izlazu sa C, dakle nije kao neaktivan u stopu prema W.

                          Tako da vidim izvesnu kompatibilnost komponenata sto je bolje jer nema previshe delova za tvoju Alfu u okolini

                          Noviji ventili su njesra, rade na 70Hz i crkavaju ko maniti, ovi stari ne dok ih pritisak nerazvali kuciste

                          Svaka chast na radu od 3 zichne instalacije zamenili ste 4 zice

                          Ajd, neljuti se odma Ko priznaje pola mu se ...
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #73
                            Ipak si ti u tu skoljku trebao da ubacis pravi motor (SAAB-a)
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #74
                              @Boost
                              Ne ljutim se lepo sam izjavio da sam mazgarac samo ovaj tvoj spil?eker stavlja sirenu umesto toga
                              Ima tu mnogo više žica ali opet, mislim katastrofa

                              @Egon
                              Ne sekiraj se, i to bi mi slejbali
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #75
                                mazgarac was ist das
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X