Sad imam drugi problem. Motor ima zaštitu od prevelikog pritiska i vidu elektro ventila koji reguliše boost.
Radi tako da ga ECU isklju?i kad je prevelik pritisak ili detektuje detonaciju. U tom slu?aju kad se zatvori vestgejt je direkto povezan na kompresorsko ku?ište turbine i pošto je opruga kilava stalno je otvoren pa nagura samo do 0.3-0.4 bara i to na 5000 obrtaja. Dakle imam atmo motor
Nok senzor sam otka?io od motora ali je zaka?en na instalaciju. Prilikom paljenja prvi put i dodavanja gasa ventil se otvori i auto je raketla ali onda predje u safe mod i ne otvara više ventil i auto je puž...Greška se resetuje gašenjem motora. Autodijagnostika upali ventil prilikom davanja kontakta i proveri da li radi. Zna?i kablovi su ok.
Pitanje glasi zna li neko kako ovaj tupan od ECU-a zna da treba uklju?iti ventil i zašto ga isklju?i. Napon na ventilu je stalan a masa se komanduje direktno iz ECU-a...
Radi tako da ga ECU isklju?i kad je prevelik pritisak ili detektuje detonaciju. U tom slu?aju kad se zatvori vestgejt je direkto povezan na kompresorsko ku?ište turbine i pošto je opruga kilava stalno je otvoren pa nagura samo do 0.3-0.4 bara i to na 5000 obrtaja. Dakle imam atmo motor

Nok senzor sam otka?io od motora ali je zaka?en na instalaciju. Prilikom paljenja prvi put i dodavanja gasa ventil se otvori i auto je raketla ali onda predje u safe mod i ne otvara više ventil i auto je puž...Greška se resetuje gašenjem motora. Autodijagnostika upali ventil prilikom davanja kontakta i proveri da li radi. Zna?i kablovi su ok.
Pitanje glasi zna li neko kako ovaj tupan od ECU-a zna da treba uklju?iti ventil i zašto ga isklju?i. Napon na ventilu je stalan a masa se komanduje direktno iz ECU-a...
Comment