Ne, zasto?
M3 projekat
Collapse
X
-
Pa vidi kako ja na to gledam, da se radi o autu od 200-300KS, pa da se zezam sa olaksavanjem radi dobitka od par KS, pa hajde. Ali da olaksavam kardan za recimo 5kg, na konto toga dobijem 25KS i non-stop razmisljam da li ce mozda puci zato sto sam ga olaksavao tamo gde mozda nisam smeo - jok
Nije mi problem nabiti ekstra snagu u motor, jer cu za pocetak voziti auto sa nekih 200KS manje nego sto mu hardver omogucava, vec iskontrolisati tu snagu i definisati ostale komponente auta da tu snagu i isprate, tako da cu ovaj put da se vodim onom starom dobrom ruskom filozofijom: bolje par kilograma previse nego gram premalo
Comment
-
-
...i josh ja da dodam jednu (upravo izmishljenu):
Bolje hiljadu i po' grama tezha osovina nego hiljadu i po' evra manje u dzepu
Mozhda previshe uopshten iskaz, ali pretpostavljam da za osovinu od karbon-kevlara (
) ne bi ni proshao mnogo jeftinije... Ako ne i skuplje od soma i po'...
Comment
-
-
ali milism da covjek nije mislio da bi trebao olaksati postojeci kardan, nego staviti novi od lakseg materijala koji ce izdrazti bez problema iste napore kao postojeci koji je tezi...Originally posted by 206Ali da olaksavam kardan za recimo 5kg, na konto toga dobijem 25KS i non-stop razmisljam da li ce mozda puci zato sto sam ga olaksavao tamo gde mozda nisam smeo - jok
Comment
-
-
Fabricki mozda i ne moze, ali kardan od, recimo, E36 328i se koristi na par E30 M3 sa preko 800KS, i na jednom od preko 1100KS, tako da pretpostavljam da ce moci da izdrzi. Nisam video ili primetio da je iko na BMW turbo konverzijama koristio ista drugo nego serijske BMW-ove kardane.
Comment
-
-
Boost or bust...
Comment
-
-
Kashljuc ...
Jeli bre, kad cemo mi da vidimo kako ide taj SAABMW
? Zabio si se u bosnu i danima ne izlazis iz sume...
Dolazi i pocni vec jednom da sklapas auto, dosta si vremena u zivotu izgubio na pogresne projekte...
Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-


Comment