A koliko vlasnik "projekta" konta da ce imati u konjazi?! Ako nista za pocetak sa svim tim "sitnim" izmjenama, s kojim ciframa se raspolaze?!
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
E ovaj M samo prca gde i kad god stigne Bas me bre briga za FIA homologacije i standarde, nego setih se ovog pravila da ne sme da shiba pravo u glavu, a opet vidim da je upravo tako uradjeno...
Koliko KS? Pa sa Trionicom, custom mapom i obicnim gorivom, 450KS.
Sa NIRA-om verovatno oko 550KS na etanolu. Doduse moze i bez etanola, ali cisto malo da ne razmisljam o detonacijama. Iskreno, i onih 450KS ce da bude puna kapa kad ce auto biti tezak ko prazna kesica chipsa Sama turbina moze da naduva oko 550KS, motor bi trebalo da trpi vise od toga. Dakle, niko ne brani da se zabode i kakav N2O sistemcic Ali nesto sumnjam da cu moci da iskoristim sve to, tako da ne bih preterivao, mislim da ce i ovoliko biti sasvim dovoljno
The difference between men and boys is the price of their toys
sto se tice olaksavanja - koliko daleko ides? tacnije, planiras da ides.
razumijem da ce da bude totalno oguljen od svega sto se da, a jesi li planirao
lake elemente (hauba, blatobrani, vrata, ...) od proizvoljnog materijala (carbon, fiberglas)?
a posto je sve to, manje-vise, vezano sa karoserijom - jesi li planirao kakav,
nazovimo to, body kit (tipa prosirenje blatobrana i sl.)?
nisam se dobro izrazio - mislio sam vise o nekim promjenama izgleda (nazovimo to styling) ali vise u upotrebne srvhe. cisto onako - pitanje bez ikakvog odredjenog cilja
Prosirenje ne treba, rece Laki vec je dovoljno sirok.
Sto se tice guljenja, unutra ostaje kadica, roll bar, verovatno protivpozarni sistem, neki lagani tepihcic cisto da ne sedim na limcini, i to je to.
Sto se tice laganih materijala, tabla i tapaciri ce posluziti kao modeli za kalupe, za izradu elemenata od (najverovatnije) rovinga, pa preko ide karbon. Rezervoar najverovatnije leti napolje i menja se sigurnosnim fuel cell-om, videcemo kojim i kakvim, koji ce 99% ici na mesto rezervnog tocka, u gepek. Sto se tice ostalih panela, mislim da cu za sada ostati na standardnim krilima haubi itd. jer i ovako ne bi trebalo da predjem preko 1050-1100kg max. E sad, ako bas bude neke preke potrebe pravicemo i panele od laksih materijala, ali i ovo sto se izbacuje smanjice tezinu za jedno 150-200kg sigurno, sto uopste nije malo.
Ukratko, cilj za Stage I je 400KS po toni, Stage II je 500KS po toni. Rok za zavrsetak (ovaj put rekao bih da je realan posto napokon imam i mesto i alat i majstore da radim na miru) je pocetak sezone 2007, uz eventualno par proba i mooooozda jednu trku pred kraj 2006.
The difference between men and boys is the price of their toys
E kad vec pricate o olaksavanju, jesi razmisljao o CF haubi i gepeku, ubijas jednim udarcem dve muve, smanjujes kilazu a u isto vreme radis i malo stylinga, a strava leze na beloj boji.
Ih kakav baksuz, pri petljanju oko prevoda vlasnistva ispostavi se da je jedna cifra iz broja sasije ispustena pri kucanju u saobracajnu...drndanje po tehnickom, 29-tom itd itd...svasta. Ali hajde, makar je sad sve u redu.
Dakle, za koji dan, cim malo otopli (da mogu kakvu supu da sazidam da u nju trpam delove ) krecemo sa cerupanjem auta. Dakle, ogoljavanje do lima. Pa onda da premerim sasiju, da vidim da li je (u stvari ne Da li je nego GDE je) kriv, i eventualno razvlacenje po sablonu. Da nema neko mere za sablon/panter za E30 M3?
Posle toga skidanje trapova, pa da malo "doteramo" sasiju, pa roll bar, pa...
A njegov trenutni komsija, 206, ima sve izglede da jako skoro bude upaljen Benzinom ili na kljuc zavisi od toga koliko me majstor jos bude zavlacio
The difference between men and boys is the price of their toys
Sale i ja trazhim mere za i niko nema.Kara mi je dao neki link ali tamo nema nishta od mera shasije.
E sad jedno pitanje ako mozhe.
Poshto ogoljavash ceo auto pa ti jeli ne ni ne trebaju neki delovi unutrashnjosti dali bi mi ih mozhda prodao???AKo bi baci mi na pm odgovor da se dogovaramo.Taman cesh imati vishe mesta u shupi.U stvari shta god ti ne treba sa M-a tj. sve shto cesh skidash javi trebace meni
Ih kakav baksuz, pri petljanju oko prevoda vlasnistva ispostavi se da je jedna cifra iz broja sasije ispustena pri kucanju u saobracajnu...drndanje po tehnickom, 29-tom itd itd...svasta. Ali hajde, makar je sad sve u redu.
Nisi jedini, ja sam tako vozio godinu dana ne znajuci, cak sam i kontrole prolazio
Guska u muriji kad mi je kucala saobracajnu pogresila slovo, na prosloj registraciji hteli da me salju na vestacenje ali sam imao carinsku deklaraciju i racun koji je bio ok i zavrsim samo sa vadjenjem nove saobracajne :x
Comment