Ne, zasto?
M3 projekat
Collapse
X
-
Pa vidi kako ja na to gledam, da se radi o autu od 200-300KS, pa da se zezam sa olaksavanjem radi dobitka od par KS, pa hajde. Ali da olaksavam kardan za recimo 5kg, na konto toga dobijem 25KS i non-stop razmisljam da li ce mozda puci zato sto sam ga olaksavao tamo gde mozda nisam smeo - jok
Nije mi problem nabiti ekstra snagu u motor, jer cu za pocetak voziti auto sa nekih 200KS manje nego sto mu hardver omogucava, vec iskontrolisati tu snagu i definisati ostale komponente auta da tu snagu i isprate, tako da cu ovaj put da se vodim onom starom dobrom ruskom filozofijom: bolje par kilograma previse nego gram premalo
Comment
-
-
...i josh ja da dodam jednu (upravo izmishljenu):
Bolje hiljadu i po' grama tezha osovina nego hiljadu i po' evra manje u dzepu
Mozhda previshe uopshten iskaz, ali pretpostavljam da za osovinu od karbon-kevlara () ne bi ni proshao mnogo jeftinije... Ako ne i skuplje od soma i po'...
Comment
-
-
Originally posted by 206Ali da olaksavam kardan za recimo 5kg, na konto toga dobijem 25KS i non-stop razmisljam da li ce mozda puci zato sto sam ga olaksavao tamo gde mozda nisam smeo - jok
Comment
-
-
Fabricki mozda i ne moze, ali kardan od, recimo, E36 328i se koristi na par E30 M3 sa preko 800KS, i na jednom od preko 1100KS, tako da pretpostavljam da ce moci da izdrzi. Nisam video ili primetio da je iko na BMW turbo konverzijama koristio ista drugo nego serijske BMW-ove kardane.
Comment
-
-
Boost or bust...
Comment
-
-
Kashljuc ...
Jeli bre, kad cemo mi da vidimo kako ide taj SAABMW? Zabio si se u bosnu i danima ne izlazis iz sume...
Dolazi i pocni vec jednom da sklapas auto, dosta si vremena u zivotu izgubio na pogresne projekte...Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
Comment