Gledam sliku preseka tog dif. i od prilike shvatam njegov princip.
Ovi trkaci ne smeju da hvataju oba zupcanika jer bi onda dif. bio blokiran.
A na slici se vidi da je levi zupcanik uparen sa 6 trkaca i desni takodje sa 6 trkaca a da su trkaci medjusobno upareni.
Ovo funkcionise ali jedina blokada ovog diferencijala koliko vidim je veliki otpor medjusobno uparenih 12 trkaca.
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
el ima neki popust za "grup bay" i kolka je cena na kraju?
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Group Buy,ima popust, ali na par stotina komada. Quaife Engineering nije neka firmica iz supe u Maloj Krsni da mi daje popust na 2 komada, ili 10... Ionako imaju listu cekanja za ATB-ove.
Cena je oko 1.000 EUR, plus shipping, carina, porez i ostali troskovi, sve ukupne negde oko 1.500 EUR.
The difference between men and boys is the price of their toys
Ovo funkcionise ali jedina blokada ovog diferencijala koliko vidim je veliki otpor medjusobno uparenih 12 trkaca.
Da li sam u pravu ili gresim? Ispravite me.
Manje vise. Ovo je slican princip TorSen sistemu.
Znate sta je puzni prenosnik? Dva zupcanika kojima se osovine seku i mimoilaze. Snaga moze da se prenosi sa jednog na drugi, ali ne i obrnuto. Ovde se primenjuje nesto slicno, ali su uglovi ozibljenja tako napravljeni da se bira koliki ce se otpor stvarati prilikom okretanja na odredjenu stranu.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Felne stigle, 8Jx18 225/40/18 Pilot Sport, i 8.5Jx18, 255/35/18 takodje Michelin Pilot Sport, skoro nove.
Ova gomila niceg uskoro ce da bude Sparco kavez, s tim sto ce se morati dodati par nastavaka prema prednjim kosevima i jos jedno ukrucenje u gepeku, ali otom potom:
Kardan je takodje stigao, ljubaznoscu E90 330d
Ali kao i uvek ima jedna kvaka: kardan se sa jedne strane kaci na menjac adapterom sa 3 kraka, a na drugu na diff istim takvim adapterom, samo sto diff koji imam ima adapter sa 4 kraka, tako da ce morati da se pravi opet nekakva adapter ploca, ali rekao bih da sa time imamo vec nekog iskustva, ne bi trebalo biti preterano problem
Dakle, gomili fali jos nosac menjaca, taj pomenuti adapter za kardan, amortizeri koji stizu u cetvrtak, par prednjih lagera (takodje na putu, kostaju ko da su od titanijuma... ) i sve leti unutra A do tada kavez bi vec trebao da bude na mestu, sutra pocetak radova
Keep you posted.
The difference between men and boys is the price of their toys
Ti kao da nisi bio u garazi da vidis sta sam nakamarao delova, ko krtica, pobogu Saabo Cuj odustao...
Evo, da ne bude da ne radim nista, ubacili smo rol bar:
I interkuler je nasao svoje mesto, samo jos da nakalemim neke ljudske nosace...
Naravno, rollbar ce imati jos par doataka, konkretno ukrucenja za prednje koseve, kao i krutu vezu izmedju zadnjih koseva i nosaca diferencijala. Mozda i jos jedan kosi crossbrace iza vozaca, nisra komplikovano, kupljeno jos jedno 10m cevi pa ce CO2 da radi, i za dan-dva gotovo.
Dakle samo ageri, amortizeri (crkli dabgda koliko ih cekam...) i adapter ploca za kardan, izrada nosaca motora, pa farbanjeee
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment