M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Pa skini sistem sa citroena BX
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      E slavicemo taj dan kad ti budes rekao nesto pametno i korisno umesto da kakis ko po obicaju
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        Sto...ja ti ozbiljno kazem...sto bi se mucio i izmisljao toplu vodu.

        Ajde zezam se pakuj to pa da se probamo
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Evo, evo...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            Evo ja sam procitao dva puta... Ne znam kako radi taj linelock... Moze li pojasnjenje?
            Da li njime isklucis vod na kome se on nalazi (kao ventil koga zatvoris) i onda kada pritiskas pedalu vod na kome je linelock ne radi...
            Ili
            Radi samo vod na kome je linelock? Ali kako onda sprecavas da rade i zadnje kocnice, kada se linelock nalazi na prednjem vodu i nista ne sprecava prenos pritiska do zadnjih kocnica.

            Ako je ovo prvo, onda sam linelock mora da proizvodi neku silu koja pravi pritisak u vodu za prednje kocnice, a ne i za zadnje.



            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              Evo nasao sam

              Ventil je elektromagnetni. Pritisne se kocnica pa se pritisne dugme na linelock-u i onda se otpusti kocnica. Linelock zadrzava pritisak u prednjem kocionom vodu i tako prednje kocnice ostanu blokirane dok se ne pritisne dugme i iskljuci linelock


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Eto vidis, Ujka Google sve zna

                Dakle, da li sam prevideo nesto oko povezivanja onako kako sam napisao?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  Koliko ja vidim, nisi. Nikad nisam cuo za takvu rucnu, ali ako radi tako kako kazes, onda je ok.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Pa da, fakticki se glavni kocioni i cilindar za rucnu povezuju "serijski", gde ulogu rezervoara tecnosti za rucnu igra linija za zadnje tockove sa glavnog cilindra.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      Da, prkticno se zadnji vod isece i na njega nabaci rucna... ok.

                      Ali nesto drugo me zanima. Koliko je pametno koristiti takvu rucnu umesto obicne rucne, a ne samo u toku voznje (za zanosenje zadnjeg dela)? Da li ce taj deo kocionog sistema ostati pod pritiskom tokom cele noci ili recimo 10 sati?


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Paznja!

                        1. Line lock je zabranjen ako ces voziti auto na trkackoj pisti..kruzna staza !!!

                        2. Line lock funkcionise po principu da stisnes kocnicu aktiviras line lock (koji je na prednjoj liniji) te on zadrzava pritisak kad pustis kocnicu. Radish burn i deaktivirash zatim. Pametan izbor, trebace ti i zadnje kocnice na dragu

                        [quote]DRT 3.1.1 Line-loc
                        Line-loc är till
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Za rucnu...
                          Ostaje pod pritiskom koji je regulisan prednaponom opruge u sistemu, dakle pritisak je predefinisan Sve OK
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Line lock koji imam nije nista komplikovaniji nego ovo:



                            Dakle u sustini obican loptasti ventil, deklarisan da drzi pritisak do 450 bar. Ne aktivira ga dugme, obicni mehanicki ventil koji okrenete posto pritisnete kocnice, i drzi pritisak u prednjim kocnicama posto se pusti pedala.

                            Moze?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • TOKYO
                              CBC Senator XXL
                              • 17.07.2006
                              • 1696
                              • Beograd- NBGD

                              Koliko ti je daleko pedala kocnice od pedale gasa?,zar ti je to neophodno za BRN?
                              MY ex RWD Alfa
                              Drift & Donuts & Track

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Vidi, definicija gde sam ja upotrebio rec TASTER je bila usmerena na FEDERISUCI PREKIDACHKI mehanizam, dakle, na svedskom je rech nevezana za elektricnu ili mehanicku funkciju.

                                Dakle, moze pod uslovom da kad sklonis ruku sa rucice sam biva deaktiviran.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X