M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    pa znam za boljke transmisije na X5 , nego sam ko sto rece jedan moro da ubacim malo antibiotika na liniju , kaze ...

    ps,ovo je bilo jace od mene...
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Rekoh ja lepo, Alex nema motiva da radi bilo sta na autu sve dok ne naleti na nekog brzeg koji ce da ga motivise da onaj svoj matori sporet jos malo nategne A usput, onom sporetu sa standardnim izduvom, spoolupom iz 60 i neke i nasim gorivom - nov 997 Turbo gleda spojler i zadnje stopaljke koje se lagaaano smanjuju Savrseno razumem zasto mu treba motivacija da radi bilo sta na njemu PS: Trebali smo da mu mahnemo...

      Zivi bili, imace razloga uskoro

      U X5 ne diraj, boli...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Nekog boli X5 a nekog noge
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          Originally posted by 206
          A usput, onom sporetu sa standardnim izduvom, spoolupom iz 60 i neke i nasim gorivom - nov 997 Turbo gleda spojler i zadnje stopaljke koje se lagaaano smanjuju
          Cekaj...ako mu Vuk ne gleda stopaljke zasto bi mu onda novi 997 Turbo gledao?

          PS: Morao sam da kazem najnajbrzi...to je propaganda covece
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            Koja?



            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Ne znam zasto i kako, ali sam bio u autu

              @BOOST:

              Oba pa cu da biram, moze?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                , sto me podsecash na Johana al, eb. ga on jos u garazi shala

                btw: Znas da su plava zabranjena, il su bas zato interesantnija

                Moze
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  PS:



                  Danashnji dyno, rototest 9-5 Aero sa Trionicom 7 (spec kao tvoj) samo sto si ti na puno boljem Trionic 5

                  Granica 500 KS pukla 521KS/ 642 Nm sa bednim GT30R

                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJJJJAAAAAAAAJJJJJJJJ



                    SAAB BRUTAL POWER!!

                    Comment

                    • Igor
                      CBC Senator XXL
                      • 30.12.2004
                      • 394
                      • DORCOL REPUBLIKA

                      Meni nesto upalo u oci...
                      tamo gde pise ko je musterija i ime njegovo u zagradi stoji Mr X
                      da to nije doticni gospodin is GIS-a sto vozi sva kola ?
                      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Moras ti sve da kazes

                        Pa nije lose, neije lose

                        Sta se desava kad se na ovom stageu bude koristio onaj as mali hibridni usisivac?

                        BTW, snaga je na tocku, zar ne?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • civi
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1492
                          • Pozarevac

                          Koliko sam ja ukapirao rototest daje podatke samo za snagu na tocku?
                          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                          - Kako to misliš, kočim?

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            521KS/ 642 Nm = Motor

                            Diag je na tochku.

                            Na cifru na tocku se dodaje ca:13%
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Tu je turbina limitirajuci faktor da se ide dalje, ili je to to sto se tice programa?

                              Mislim, nije da je 521KS malo, nego cisto da znam
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                TuRbina ovog puta, peak je bio 560-570KS.

                                Ovo je mereno sa mernim tackama od 3 sekunde, dakle po pravilima rototesta.

                                Istovremeno je Trionic 7 davao glavobolje zbog AMM (LMM) jedinice, odatle T7 nije nikad pre prelazio 480KS do sada.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X