S tom velikom snagom i antikvitetskom aerodinamikom ne bi bilo pametno ici preko 250-270 na sat. Za ovakav auto ispitivanja u aerodinamickom tunelu bi bila blagotvorna...ili bar neke simulacije.
Pa upravo sam poceo o tome.. za prednji trap i downforce na njemu pitah, za ravan pod, nja, to ce se sredi samo, lezeci policajci prisutni u BGu a za difuzore, osetice sam da li mu trebaju
Sala, neverujem da je 206 toliki hazarder da testira max speed u nekontrolisanim uslovima.
Ili mozda iznajmi test pilota iz JATa
Ko oni sa Dieselmax-om sto su uzeli RAF pilota
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Salu na stranu, Boost dobro znas da smo davno pricali o tome da se kompletan prednji deo zatvori plocom od leksana upravo da bi se sprecilo podizanje prednjeg kraja - to je naravno i dalje u planu, samo sto to dolazi na samom kraju, tako da o tom potom.
The difference between men and boys is the price of their toys
Meni samo nije jasno kako ce covek da se odluci za novi nick, hoce biti 206(vise volim M) ili M-power...cek to je zauzeto.
LM, ako je covek vozio Yuga 270km/h ili koliko vec tacno, sto ne bi benka isla lagano na 300, nije bas toliko neaerodinamicna, tu je Yugo nenadjebiv.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Dobro, nisam ni rekao da je pametno voziti tom logikom, uostalom, ti auto ne pravis za probijanje zvucnog zida...
@Uros
Ne racunam ruske tenkove.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Ajd' i koju sliku da postavim, od onih koje nisu "classified", malo mi zamrla tema, nema ni 50.000 pregleda...
Linelock i ostatak kocionih instalacija
Ventilacija i grejanje...cisto da mozemo i zimi da se vozimo, hladniji vazduh...da, hm E, da, ne obracajte paznju na onaj skrnavi cep za ulje na poslednjoj slici - odgovorni je odavno ubijen, da se malo opameti da ne fuseri vise na slican nacin
Rezervoar i Raletova Trafo-stanica u gepeku; izduvna grana u zimskoj garderobi...i ovo na kraju, rekao bih da smo tu nesto pogresno okrenuli...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment