Krenuo Gumeni nesto i da radi poslednjih desetak dana, pu pu da ga ne ureknem
Nema nista bombasticno novo na autu, uglavnom malo zezanja oko elektronike (da, i dalje...). Potrebno je odraditi, recimo, elektroniku koja "prevodi" brzinski signal sa BMW diffa na "jezik" i format koji Trionic razume, pa elektroniku da bi rucice sa E46 mogle da rade bez BMW kontrolne elektronike (CAN BUS), pa kontrola prelube i transfer pumpi, pa dugmici na volanu...Osim toga, ima i korisgovanja sitnih gresaka - menjanje ugla creva kojim se dovodi ulje do turba da ne bi udaralo o kuciste turbine...ma gomila gluposti
Uglavnom, ako nesto DRASTICNO ne krene po zlu, za jedno 2-3 nedelje rekao bih da sledi probno paljenje. A onda sta nam Bog da...
The difference between men and boys is the price of their toys
Ho ho ho, sretna mi Nova Godina, Aero veceras po prvi put upaljen
Uf, ne znam sad sta da pisem i lupetam, nemam snage, uglavnom radi (a zasto i ne bi...) tako da smo sa mehanikom konacno zavrsili. Ostaju sitna peglanja, jer uvek se nadje NESTO sto ne radi bas kako treba, moglo bi i bolje, nesto da se presteluje, dosteluje, itd...
Detaljnije sledece godine
The difference between men and boys is the price of their toys
Ja sam upravo usao u svoju sobu, naine, na izlazu iz bg-a kod plinare mbg, stegne hladnjak na alfi, i ode temperatura preko 100... brze bole daj grejanje, staj na pumpu drke njake, nista ne pomaze, skidaj crevo, prosipaj vodu, dolivaj antifriz... haos, 2 sata drndanja... bar da sam spakovao alat u garazi... ventilator ko za inat nece da se vrti u kontra smeru.... na kraju je otpustio i stigli smo lagano u ns.
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Da sam najavio paljenje, ne bi tu bilo nista od posla
Rale, ja ti LEPO rekoh da ne ides dzaba kuci Eto, sta ti je Alfa...i onda meni pricas da ce onaj cep da drzi I naravno da je vredelo
Sve pumpe lepo rade...koliko god da ih ima, stalo nekoh 7 litara ulja i 11 litara vode...kamion, sta ces. A iz garaze smo otisli oko pola 3.
E sad, pored saniranja kojekakvih sitnih curenja iz estegnutih selni, fitinga i racvi, Rale treba da pozavrsava finese kontrolne elektronike, Marko da zameni sitnice koje izgleda ne rade kako treba (tipa TPS i ler ventil), da napravimo neki sistem za odzracivanje sistema hladjenja, i tako to...nista krupno. Dakle, jos malo pa napadamo kabinu
Video? Bice i to, ali sledece godine. Dyo mozda kad zavrsim CEO auto, a paljenje motora i zavrsavanje auta su 2 otalno razlicite stvari.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment