M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Miki, ponavljas ono sto smo upravo razmotrili kao opciju
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      ok samo sam sam za sebe razjasnio
      kako je reseno kod drugih auta sa "suvim karterom"?eto napisa boost nesto pa neka nam kaze u tancine kako to radi u saab-u...zanimljivo...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Suvi karter ima evakuacione kanale sa svih strana kartera i JAKO robusne pumpe kojima ne smeta ni kamenje da vuku, a kamoli malo vazduha
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          kad ti napisa pumpe....ja vec razmisljam o dve pumpe-manji kapacitet i veci(taj koji sada imas)...
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            A zasto ispocetka nisi isao na suvi karter?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              MNOGO skupa varijanta da se odradi onako kako bih ja to voleo da uradim
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Evo je privatno u pola cene

                http://www.racingjunk.com/post/890413/A ... -Pump.html

                Bas ta koju smo studirali kad si poceo da prebacujes prvi plan
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  kako bi ti radio?
                  ja sam najcesce vidjao tri-stage mehanicku pumpu koja ima dva usisna i jedan potisni deo. Vuce sa prednje i zadnje strane kartera, puni rezervoar i onda tera iz rezervoara u motor (eventualno kroz remote filter).
                  Jesi li razmisljao da stavis accusump?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    uuu jeee, čemu šest modula?


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Stefan Verdi klasika

                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Varijanta o kojoj sam ja razmisljao je kostala jedno 2x vise nego ova Verdijeva. Plus jos milion stvari koje to moraju da prate...sta znam, u to vreme mi se cinilo skupo, sad da preradjujem sve ne dolazi u obzir.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Urose, Accusump vec imam, ali ga necu stavljati na Aera, on ima preluber i konstrukciju kartera i transfer pumpu koji obavljaju bolji posao nego Accusump.

                          BTW, kakve veze ima Accusump i suvi karter?
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            Accusump nema veze sa tipom sistema. On je samo rezervoar za ulje pod pritiskom koji odrzava pritisak u sistemu za slucaj da iz bilo kog razloga dodje do pada... znas i sam, nisi ga dzabe kupovao


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Znam, naravno

                              Aero ima solidno reseno napajanje glavne pumpe uljem u situacijama jakog ubrzavanja u pravoj liniji, kao i karter koji minimizira mogucnost da ulje usled "bezanja" unazad kod ubrzavanja ostavi pumpu suvom.

                              Accusump ce mi zatrebati kod jednog autica koji ce usled lateralnog ubrzanja malo napatiti pumpu koja je tako nesretno postavljena da je u mogucnosti da donekle popegla oil surge unazad, ali malo ozbiljnije peglanje po krivinama i vec ostaje pomalo suvkasta. Accusump resava i to i prelubing za hladan start, i jos par drugih problema
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • TOKYO
                                CBC Senator XXL
                                • 17.07.2006
                                • 1696
                                • Beograd- NBGD

                                Originally posted by 206
                                Znam, naravno

                                Aero ima solidno reseno napajanje glavne pumpe uljem u situacijama jakog ubrzavanja u pravoj liniji, kao i karter koji minimizira mogucnost da ulje usled "bezanja" unazad kod ubrzavanja ostavi pumpu suvom.
                                Koliko ima veze sto je motor sada postavljen uzduzno pri jacim ubrzanjima,predpostavljam da bezanja i slivanja ulja nisu ista u rednom i poprecnom polozaju!

                                Izvinjavam se sto uskacem . . .
                                MY ex RWD Alfa
                                Drift & Donuts & Track

                                Comment

                                Working...
                                X