ok samo sam sam za sebe razjasnio
kako je reseno kod drugih auta sa "suvim karterom"?eto napisa boost nesto pa neka nam kaze u tancine kako to radi u saab-u...zanimljivo...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
kako bi ti radio?
ja sam najcesce vidjao tri-stage mehanicku pumpu koja ima dva usisna i jedan potisni deo. Vuce sa prednje i zadnje strane kartera, puni rezervoar i onda tera iz rezervoara u motor (eventualno kroz remote filter).
Jesi li razmisljao da stavis accusump?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Varijanta o kojoj sam ja razmisljao je kostala jedno 2x vise nego ova Verdijeva. Plus jos milion stvari koje to moraju da prate...sta znam, u to vreme mi se cinilo skupo, sad da preradjujem sve ne dolazi u obzir.
The difference between men and boys is the price of their toys
Urose, Accusump vec imam, ali ga necu stavljati na Aera, on ima preluber i konstrukciju kartera i transfer pumpu koji obavljaju bolji posao nego Accusump.
BTW, kakve veze ima Accusump i suvi karter?
The difference between men and boys is the price of their toys
Accusump nema veze sa tipom sistema. On je samo rezervoar za ulje pod pritiskom koji odrzava pritisak u sistemu za slucaj da iz bilo kog razloga dodje do pada... znas i sam, nisi ga dzabe kupovao
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Aero ima solidno reseno napajanje glavne pumpe uljem u situacijama jakog ubrzavanja u pravoj liniji, kao i karter koji minimizira mogucnost da ulje usled "bezanja" unazad kod ubrzavanja ostavi pumpu suvom.
Accusump ce mi zatrebati kod jednog autica koji ce usled lateralnog ubrzanja malo napatiti pumpu koja je tako nesretno postavljena da je u mogucnosti da donekle popegla oil surge unazad, ali malo ozbiljnije peglanje po krivinama i vec ostaje pomalo suvkasta. Accusump resava i to i prelubing za hladan start, i jos par drugih problema
The difference between men and boys is the price of their toys
Aero ima solidno reseno napajanje glavne pumpe uljem u situacijama jakog ubrzavanja u pravoj liniji, kao i karter koji minimizira mogucnost da ulje usled "bezanja" unazad kod ubrzavanja ostavi pumpu suvom.
Koliko ima veze sto je motor sada postavljen uzduzno pri jacim ubrzanjima,predpostavljam da bezanja i slivanja ulja nisu ista u rednom i poprecnom polozaju!
Comment