inace posto je gore napisano kako je sl 65amg tezak i gde njega nadje, ovo je dovoljno koliko je m3 aero zajebanu makinu dobio:
0-100 km/h 4.1 seconds
0-160 km/h 8.8 seconds
0-200 km/h 12.9 seconds
Quarter mile 11.9 seconds
inace posto je gore napisano kako je sl 65amg tezak i gde njega nadje, ovo je dovoljno koliko je m3 aero zajebanu makinu dobio:
0-100 km/h 4.1 seconds
0-160 km/h 8.8 seconds
0-200 km/h 12.9 seconds
Quarter mile 11.9 seconds
Jedino taj "praistorijski" mjenjac trpi ~600Nm na leru i 1000Nm na 2000-5000rpm A auto nije ni namjenjen trkanju - ipak je to jedan GT. E, sad, sto vlasnk misli drugacije...
Neka niko ne misli da omalovazavam M3 Aero - daleko bilo! U principu, ne znam koji serijski auto ima priblizne performanse, a pri tome kosta ispod 200.000euro
U startu iskoci podosta, ali od trece pa navise, slaba mu vajda i godine razvoja i 4WD - probao sa 1.6bar, pre Rototesta
Siguran sam da manja tezina, RWD i 100+ KS dolaze do izrazaja kasnije, posle 150 km/h.
Ipak, da li je to dovoljno za po gradu, tj. od semafora do semafora (ili 402m) ? Hmmmmmm
Nego, nisam pratio na casu, koliko si max vozio sabmvea ? Turbo staje "vec" na 320
310
hebote ja sam vozio nesto preko 290 na par sekundi,i nije da mi nije bilo dobro,vec sam se uneredio..mogu da zamislim 310kmh jos pogotovo negde u Srbiji na nasim putevima
inache se nekada davno desio isto tako okrsaj sa sl55 amg na autoputu pa je isto tako vlasnik (neki chikica) ostao otvorenih usta sta ga je to oduvalo...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment