M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Snejk
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2008
    • 704
    • BG

    Re: M3 projekat

    Ja sam se svojevremeno igrao sa eliminacijom padanja pritiska pri promeni brzine na R5 GT Turbo i upropastio turbinu za mesec i nešto dana vožnje. Ali je makar bljuvao vatru na auspuh za sve pare i ubrzavao osetno bolje.

    Doduše to je više bio vodoinstalaterski nego mehaničarski posao.

    Ti ćeš pretpostavljam da povežeš komp sa kvačilom, tako da kad je kvačilo pritisnuto komp smanji rev limiter na željeni broj obrtaja. S obzirom da je na 'leru' turbini teže da održi pritisak verujem da će biti oko 5-6k obrtaja? Ili je neka treća tehnologija u pitanju?

    p.s. Sada mi pade na pamet da se za finalni izbor tog 'kvačilo-limitera' treba ubaciti i još jedan faktor - kako su poslagane brzine.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: M3 projekat

      Nesto trece, nema veze sa revlimitom. Procitaj temu na koju sam skrenuo paznju.

      Ako kazes da je auto bacao plamen kroz auspuh, upropastio si turbo jer nisi sekao gorivo za vreme saltanja. Da bi to radilo kako treba, gorivo i paljenje treba da se ukinu i onda nemas problem.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Snejk
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2008
        • 704
        • BG

        Re: M3 projekat

        Seći gorivo ka karburatoru je makar meni bilo komplikovano.

        p.s.
        Pogledaću temu.

        Comment

        • itza
          CBC Senator XXL
          • 28.12.2004
          • 658
          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
          • -

          Re: M3 projekat

          sensonic ?


          http://www.saabcentral.com/forums/archi ... t-589.html
          "Brano sine , vozi POLAKO..."

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Re: M3 projekat

            Ma jok, to je ista stvar kao i obican manuelac...
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • itza
              CBC Senator XXL
              • 28.12.2004
              • 658
              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
              • -

              Re: M3 projekat

              pa nije bash .. ne mora da pustish gas do kraja .. samo popustish malo .. i teraj dalje ..
              time bi trebao da izbegnesh i turbo lag obzirom da ti obrtaji motora padnu taman toliko koliko ce pasti zbog saltanja u sledetju brzinu tipa sa 6k na 4.5k obrtaja
              mada chudi me kako ti u opshte imash lag kad ti i onako obrtaji ne padnu ispod 3-4k ?
              jedino ako nisi mislio da kretjesh drugom pa onda neshto da frikombinujesh .. mada to je onda neka varijanta launch control-a

              ili planirash varijantu PUN gas konstantno .. a onda neki rev limiter u trenutcima shaltanja to bi bilo josh idealnije u kombinaciji sa sensonicom zbog brzine shaltanja jer nema shanse nogom da postignesh tu brzinu .. chak i da mozhesh shto bi razmishljao da li tjesh da salomish menjach kad ne morash )

              probao sam par puta sensonic .. nema shanse manuelno toliko brzo da preshaltash a da ne naoshtrish menjach
              znachi shalta onoliko brzo koliko ti fizichki mozhesh ruchicom da promenish polozhaj ali bukvalno tako
              jedino shto morash da popustish gas za nijansu da bi mogao da ga izvuchesh iz brzine i to je to

              ps
              kako u opshte krecesh .. kad kod mene prva ne traje vishe od secund od trenutka kad krene turbo da puni obrtaljka samo preshkochi na 6-7k, mogu samo da zamislim koliko je to kratko kod tebe
              "Brano sine , vozi POLAKO..."

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Re: M3 projekat

                You're missing the point

                Naravno da planiram pun gas konstantno, to i jeste poenta, da se klapna gasa NIKAKO ne zatvara, inace ode boost u podrum. A ako se gas ne popusta na saltanju, sta cemo sa paljenjem i gorivom, koji ako se nekako ne "iskljuce" za vreme saltanja, sve sto cu dobiti je spaljena lamela i skok obrtaja u limitator.

                Lag je uvek prisutan na saltanju, nema nikakve veze sto obrtaju ne padaju ispod 4k. Cim pustis gas, BOV otpusta boost iz u****, i kako god okrenes potrebno je neko vreme da se opet nakupi kad ponovo stisnes gas. Poenta je da nateras motor da za vreme saltanja radi kao vakuum pumpa koja ce da vrti turbo, a za to je potrebno iseci struju i gorivo...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  Re: M3 projekat

                  Mikroprekidac kome je pobuda kvacilo i koji odseca preko releja sve shto treba [ukoliko mu je zadato da radi u tom rezimu]... Pfff dunno
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Re: M3 projekat

                    Upravo tako, ali ima jedna maaalecka kvaka da bi to radilo kako treba
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • milannik
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2004
                      • 1455
                      • Niš

                      Re: M3 projekat

                      Hm, ako nema goriva i paljenja nema ni izduvnih gasova, a ako nema izduvnih gasova turbo gubi "brzinu"?

                      Comment

                      • srdjan_p
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2004
                        • 1915
                        • ZR

                        Re: M3 projekat

                        Kao sto je vec receno motor radi kao vakuum pumpa i vrti turbo...

                        A koja je kvaka?

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Re: M3 projekat

                          Potrebno je da pokretni delovi poseduju prilicno veliku masu da bi imalo smisla, inace bi se previse izgubilo na kocenju samog motora, tim pre sto je ovde i turbo prilicno veliki. Sto bi znacilo da je efekat primetan samo na benzincima sa tezinom delova kao SAAB, sto odmah eliminise 99% drugih motora.

                          Kvaka ne bi bila kvaka kad bi je svi znali
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            Re: M3 projekat

                            Moras da zatvoris i izduv?
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Re: M3 projekat

                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • kilson
                                Moderator
                                • 09.10.2004
                                • 3216
                                • NoviBGD
                                • AR 75 GT

                                Re: M3 projekat

                                Hm.. Heh, vec predpostavljam ko je idejni tvorac.

                                Mozda je potrebno ranije aktivirati motor, recimo u trenutku ubacivanja u brzinu? Mada mi klapna (nesto poput retardera) i dalje zvuchi dobro zbog naglog prelaska iz nadpritiska na vakum i obrnuto. Huh koji li je tu stres u pitanju...
                                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                                Comment

                                Working...
                                X