Re: M3 projekat
Ja sam se svojevremeno igrao sa eliminacijom padanja pritiska pri promeni brzine na R5 GT Turbo i upropastio turbinu za mesec i nešto dana vožnje. Ali je makar bljuvao vatru na auspuh za sve pare i ubrzavao osetno bolje.
Doduše to je više bio vodoinstalaterski nego mehaničarski posao.
Ti ćeš pretpostavljam da povežeš komp sa kvačilom, tako da kad je kvačilo pritisnuto komp smanji rev limiter na željeni broj obrtaja. S obzirom da je na 'leru' turbini teže da održi pritisak verujem da će biti oko 5-6k obrtaja? Ili je neka treća tehnologija u pitanju?
p.s. Sada mi pade na pamet da se za finalni izbor tog 'kvačilo-limitera' treba ubaciti i još jedan faktor - kako su poslagane brzine.
Ja sam se svojevremeno igrao sa eliminacijom padanja pritiska pri promeni brzine na R5 GT Turbo i upropastio turbinu za mesec i nešto dana vožnje. Ali je makar bljuvao vatru na auspuh za sve pare i ubrzavao osetno bolje.

Doduše to je više bio vodoinstalaterski nego mehaničarski posao.
Ti ćeš pretpostavljam da povežeš komp sa kvačilom, tako da kad je kvačilo pritisnuto komp smanji rev limiter na željeni broj obrtaja. S obzirom da je na 'leru' turbini teže da održi pritisak verujem da će biti oko 5-6k obrtaja? Ili je neka treća tehnologija u pitanju?
p.s. Sada mi pade na pamet da se za finalni izbor tog 'kvačilo-limitera' treba ubaciti i još jedan faktor - kako su poslagane brzine.
Comment