..ili da otvori usis, pa da vuce direkt iz atmosfere, a ne kroz kompresorsko kuciste.. jer ce usis sigurno otci u neki vakum ako vuce kroz kompresor, sumnjam da ce pumpanje motora samo dati neki boost
...mada sta fali okasnjenju paljenja na saltanju , sa sve gorivom , u cilju iskoriscenja toplote u turbini umesto u cilindru ?
Kvaka ne bi bila neka kvaka sad kad bih trubio okolo u cemu je stvar, zar ne?
Zasto se ne vratite i ne procitate temu o kojoj sam govorio, umesto da se nagadja da li ce biti kakvog boosta ili ne?
Da, generalno je u pitanju i princip secenja...cega god. Gorivo u izduv definitivno necemo sipati jer se na taj nacin odavno ne postize nista pametnije osim razvaljenog turba i izduva. N2O moze da se koristi za zaletanje turba, i to radi, ali gledam kako to malo elegantnije da resim umesto da konstantno vodim racuna o tome da mi pritisak ne presisha, da li je boca puna, itd.
The difference between men and boys is the price of their toys
Hoces radit klasicni flat shift(rev limit,prekidanja paljenja i dovoda goriva) ili ces jos nesto dodatno kemijat?
Koliko sam skuzio stvar je kako prekinut paljenje,a da ECU ne izbaci gresku i da se dovoljno goriva izbaci prije prekidanja dovoda goriva??
Nego tvom zadovoljstvu ne bi bilo kraja da ako vec neces da mijenjas turbo da na ovaj postojeci(koliko se sjecam hibrid gt35r/37r) stavis twin scroll T4 1.06 A/R kuciste posto je 35r turbinski dio i naravno napravis novu twin scroll granu.
Mislim da bi se preporodio sto se tice off boost odaziva i opcenito ugodaja voznje itd itd...
Pa otprilike si ukacio vecinu problema, jer je bilo kakvo prekidanje bilo cega na Trionicu malo problem napraviti upravo zbog specificnosti samog sistema, nacina detekcije detonacija i drugih pojava van normalnog rada - koliko je tesko da se detonacija ili bilo sta lose desi, toliko je teze od ECU-a "sakriti" nesto neregularno a sto nam, u ovom slucaju ide u prilog.
Sto se tice turba NECU da ga menjam posto sa njim, a i to je uslovno receno, postoji samo jedan jedini problem a to je preveliko gubljenje boosta pri saltanju. A upravo to resavam ovakvim sistemom, te ne vidim zasto bih se sad zezao sa menjanjem turba, izduvne grane i TONOM drugih modifikacija koje to zahteva jer ne mogu da promenim 2 jako bitne stvari pod haubom a da ne povucem "nogu" jos milionu drugih problema. Sve da bih resio nesto sto se da resiti mnogo jednostavnije.
The difference between men and boys is the price of their toys
@ Player & opel 123 Nemogu da verujem da vas bas toliko mrzi da citate da sad terate coveka da vam prepricava svaki detalj....
Dakle generalna ideja je da turbina nastavi da se okrece i u toku promene brzine tako sto bi kroz nju proticao vazduh. Kao sto znate, zbog lamele i ostalih delova na kolima pri redovnoj promeni brzine potrebno je pustiti gas, sto zatvara dotok vazduha pasmanjuje obrtaje. medjutim ako bi i tokom promene brzine leptir gasa ostao otvoren turbina ne bi izgubila obrtaje, ali bi zato motor pri naglom gubitku opterecenja otisao u blokadu. a pri pustanju kvacila bi tek usledio haos. Ovde je dakle ideja da se pri promeni brzine leptir ne zatvara, ali da se po pritiskanju kvacila motoru presece dovod struje i goriva tako da bi on po inerciji to kratko vreme nastavio da radi kao pumpa, u****vajuci vazduh kroz leptir i isterujuci ga kroz turbinu, time odrzavajuci pritisak. po pustanj kvacila motor koji u tom trenutku "ne radi" bi lako izjednacio brzinu sa menjace, i po dovodu struje i goriva nastavio da puni pri odrzanom pritisku. Ali to sa "secenjem" struje i goriva i nije tako lako na motoru koji ima i slozen sistem senzora da provere da sve radi kako treba.....
@ 206 Nadam se da sam bar ja pogodio sustinu, ako ne, sorry i brisi post.....
The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
Nema sta da se brise, sustina je upravo kako si i napisao, lepo pise u onoj temi ko hoce da cita
Kvaka je samo u tome sto struju i/ili gorivo treba iseci na takav nacin da Trionic to ne provali kao gresku, jer onda nista ne bih dobio. I naravno, sto pomenuti princip radi samo na turbo motorima sa velikim (citaj jako teskim) pokretnim masama, kako se u trenutku saltanja ne bi izgubilo mnogo time sto se inercija motora koristi za odrzavanje obrtaja turba. Motor u kratkom periodu saltanja u ovom slucaju radi kao vakuum pumpa (retarder, motorna kocnica, kako god), i imate isti efekat kao kada biste kocili motorom za zatvorenim gasom - trik je dakle da motor ne ukocite previse. Eto, to je sve.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment