A ja, kao i obicno, imam jedno glupo pitanje... Zasto elektricni servo ima vlastiti ECU i zasto bi morao da ga preprogramiras? Radi se o jacini asistencije ili o necemu drugome?
Pa to je vec pitanje za Opelovce, otkud znam? Recimo da kupi informacije o tome da li motor auta uopste radi, ili o brzini vozila, pa prema tome odredjuje snagu asistencije? A posto nemam nikakav nacin da ECU-u objasnim da uopste nije u Corsi niti da mu dam signal brzine vozila koji bi razumeo, trebalo bi ga "zavarati" na neki nacin da bi mogao da radi.
The difference between men and boys is the price of their toys
Bas je u stisci..., ne znam koliko je taj karter daleko od letve, kad bi mogla da se pomeri prema napred na dole, da moze ta glava letve da stane a da ne udari u te holendere od cevki i tog kucista.... ( ako je tu najveci problem??? )
Mora da postoji resenje..., ako bi ta glava pobegla od gore navedenog a pritom udarila u karter, da li postoji mogucnos da se redizajnira sam karter???
Ima jedno milimetar-dva mesta izmedju letve i kartera... Ma nema teoretske sanse...Moze letva da se pomeri na dole i napred, ali glava opet nema sanse da se provuce izmedju traverzne, holendera i adaptera u koji su usrafljeni holenderi. Sve i da stane, hidraulicne cevke je jednostavno nemoguce provuci tuda a da ne zakace u nesto.
Sve i da se karter ponovo napravi (za sta su sanse ravne nuli) nece resiti problem jer traverznu i adapter za holendere definitivno ne mogu da pomerim, a oni najvise smetaju. Shit.
The difference between men and boys is the price of their toys
S tom razlikom sto ja verovatno imam malo manje Kg na prednjoj osovini nego ti - ali 225/40/18...? Nije bas lagano.
Traverznu da spustam takodje ne dolazi u obzir, a i resilo bi samo deo problema, najveci problem su holenderi i adapter za oil takeoff koji NE MOZE da se izmesti niti zaobidje. Slaba vajda...
The difference between men and boys is the price of their toys
a cek, da promenis letvu sa nekom koja ima veci odnost... tj. vishe krugova end to end, da se lakse vrti... ili da zamenis centralni zupcanik u toj? nareze, ponovo napravi li slicno da bi se lakse okretao...? jel ima ta mogucnost?
Ne ide to bas tako, "zamenim centralni zupcanik"...jednostavno reci a pitanje je da li je uopste moguce uraditi.
Osim toga, sve i da je moguce, neprakticno je i slabo da ce resiti problem a da mi ostane letva koja ima neki razuman broj okreta - i ova postojeca ima 4 lock-to-lock.
The difference between men and boys is the price of their toys
Postoje letve bez serva sa razlicitim prenosnim odnosom na sredini i na krajevima.Mozda bi to moglo da pomogne.
Sto se tice serva sa corse c meni je crkao pa sam se malo upoznao sa problematikom.Dok radi dobar je ali kad se pokvari krene sam od sebe da mota volan.Kod mene je to bilo najvise izrazeno pri kocenju sto je bilo poprilicno neprijatno.Sto se tice ECU-a serva potrebne su mu informacije o brzini vozila sigurno, a verovatno i obroju obrtaja motora u ko zna kojem obliku.To bi to mogao biti solidan problem ako se ne nadje karakteristika signala koji glavni ECU salje ovom od serva.
Nasao sam modifikaciju za Corsa EPS ECU - kutijica koja se zakaci na standardni ECU, i koji ga "snabdeva" svim signalima koji su mu potrebni. Sve sto ja treba da uradim je da dovedem 12V i to je to, radice.
The difference between men and boys is the price of their toys
Nasao sam ovo.Ovaj ne odgovara jer mu je motor dole ali cisto da se vidi kako to radi.
Nasao sam i ZF elektroservo sa motorom u letvi ali ne znam dimenzije niti na koji auto ide.Sa skice deluje da nije mnogo sire od letve.
Comment