nekapiram, pa vidis valjda na slikama, ili si ocekivao da se ubacuje motor od Scanije za samo 400KS. (Stage 1 kod mene je stage 6 kod Maptuna )
To ti je to, sve manje vishe originalno, motor je dobio malo izmena u formi radilice i klipova sa klipnjachama (SAAB original) u cilju koverzije sa 2,0 na 2,3 tako da je sad upravo to sto si pitao sta je. Ogranicenje dolazi od strane velicine turbine i software.
Sledeci update software za Maptun musterije je svega reda 120? .
Dakle, ako se naume da napuste ovih 400ks na 100+ trebace samo veca turbina i soft update. Trionic limit je 800KS.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Evo jos nekih slika... jos malo je ostalo do paljenja... samo jos creva od interkulera da se nabave i povezu i ostala instalacija... nadam se do kraja nedelje...
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
SHIT
a ja svoga jos nisam zavrsio , a vec se poceo raspadati
krepo mi originalni kompjuter i salter izleteo iz lezista , sta li ce biti kad sve bude gotovo
Comment