Hvala. Dizne su fabricke tj. ostale su one kao na alfi 1.8, sa koje su karbovi. Citao sam podatke, ali sam zapamtio samo 57 ler dizne i ~140 gorivo. Krenuo sam danas da pravim airbox, ali avaj... nekako je iskocilo jos 5 stvari pre toga da se uradi. Zanimljivo je da potrosnja goriva nije prevlika u normalnim uslovima voznje, ispod 10l na 100km po otvorenom putu...
@Vockica
Servo, jashta, po principu poluge i lakat sile.
Aparat obican koristim, A430 Cannon , vezicama ga stegnem na roll cage, imam malo postolje na kosoj cevi.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Vidoh juce jugica uzivo negde kod Vuka.Sta reci svaka cast drugar.
Reci mi jel imas mozda na kompu uradjene ove bele podloge za ladine satice .Nabavio sam dosta takvih cukica pa ocu da ih zbudjim u kvatrilac ,a mnogo mi se svidjaju kako izgledaju tako sredjeni.Pozdrav
...koliko dugo sam trazio parking, dobro da nisi pomislio da mi je dosadno pa se vozim u krug.
Imas pp za satice.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Original cep na mesto benziske pumpe i airbox sa Alfe 75, hvala Danetu iz Sarajeva.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Zadovoljan sam kako radi celina, zaokruzicu sve kada se uradi i donji deo motora, na prolece ili leto. Opruge ventila sam ostavio OEM vodeci se Cat Cams-ovom cinjenicom da sve bregaste do 295 stepeni ne traze jace opruge. Tako pise i na samom papiru koji dolazi uz bregastu:
Nas benzin je tesko smece, posto smo auto stelovali na 100oktana i tako ga vozio dok je bilo istog u rezervoaru. Posle, na nasu 95icu se ventili javljaju tu i tamo pri "topljenju" gasa na nekim srednjim obrtajima, u 4toj i 5toj brzini. Na plin jos nisam probao doduse, mozda bude razlike na bolje barem u tom segmentu.
@V-tec
'di znam... da imam G-tech, mozda bih izmerio barem okvirno.
Max rpm u 5oj ~7500, zavisi kakvo se gorivo pogodi.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Ako mislis na kompresioni odnos, to je davno "mereno", ~10,5:1. Bitno je da se dovede u nulu sve u bloku, uz malo olaksavanje da bi auto bio jos zivahniji, posto je sve na standardu a motor je ubio preko 200k km.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Da, gledao sam te Catcams bregaste jos kada si je uzeo...i Stipe vozi tu istu...pretpostalvjam da si koristio njegova iskustva...Da li cuo za necija iskustva sa bregastom 1900200? Na papiru mi se cini kao odlicno resenje za sportsku, a opet i civilizovanu voznju.
Jel vozis na "Alfinim" diznama, ili testiras druge kombinacije?
Tesko ces, skoro nikako, izbeci da ti se cuju ventili kada hoces da povuces "iz podruma" u brzini visoj nego sto bi trebalo...jednostavno izbegavaj to da radis.
Ako mislis na kompresioni odnos, to je davno "mereno", ~10,5:1. Bitno je da se dovede u nulu sve u bloku, uz malo olaksavanje da bi auto bio jos zivahniji, posto je sve na standardu a motor je ubio preko 200k km.
Da, Stipe ima istu, ali chuchi u ormanu, ceka drugi motor. Jos dve iste se voze, za koje ja znam... svi su zadovoljni. Sto se tice 1900200, na papiru deluje upravo kako si je opisao. Za 1900210 znam da je za nijansu slabija od moje, ali takodje odlicno radi i konkretno taj motor vrti i do 9k. Peak daje na 7,5k doduse. Generalno, mislim da su nijanse u pitanju sto se tice ovih ispod 300c bregstih. Svakako auto moze da radi na 800rpm-a na leru i moze da se vozi svakodnevno. CatCams je u zadnje vreme ubacio u ponudu dosta ovih "neobicnih" profila, cak rado prave po narudzbini sve, preko lifta i ugla, itd.
Trenutno vozim na alfinim diznama, posto ni ne stizem da probam bilo koje druge. Imam preporuku za kombinaciju dizni koju bih mogao da probam, ali o tom potom... Trenutno znam da su ove ler dizne prevelike i da guse auto posle 30ak sec rada u mestu.
To se tice povlacenja sa niskih - znam, ne valja ni radi lezajeva na radilici, moracu da iskorenim to.
@V-tec
Ih, da je samo tako jednostavno...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment