Napravio sam novo odmoriste za noge kod suvozaca, ispalo je prilicno fino.
Sledeci je bio hladnjak ulja. Posto sam inicijalno hteo da postavim hladnjak u branik i cak sam prepravio sinu branika kompletno, skontao sam da nisam bas razmislio o orijentaciji hladnjaka. Tako sam odlucio da ga postavim optimalno - u vertikalnu poziciju. Napravio sam nosace, ocistio sendvic adapter i proverio termostat, napravio pancirna creva i za sada deluje sve ok. Vazduh mi se ne moze zadrzati u hladnjaku, kao ni ulje pri zameni. Prebacio sam se na Motul 8100 X-power 10w60 sa Motula 6100 15w50.
Kupio sam i par MSD bobina i instalirao ih na oba auta. Takodje i NGK Racing B9EGV svecice, procitao sam vise preporuka za iste.
Konacno sam nabavio i srafove za trodelne Route Nori i mogu da se bacim na njihovo zavrsavanje. Test je izgledao ovako...
...i na kraju vracen prednji branik na prilicno prasnjav auto.
Ostaje mi da kupim Yokohame i kompletiram Nori, uradim optiku i jos par nekih sitnica i auto je manje/vise gotov za voznju.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Naravno da nije, kao ni motor. Guy Croft preporucuje iste za high comp motore tj. visoke kompresione odnose (11.2:1 u mom slucaju).
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Zavrsio sam Nori felne, konacno. Mislim da su prilicno fino ispale... bolje nego iz kamiona. Cekam Yokohame koje bi trebalo da stignu krajem nedelje, pa ako sve bude po planu u nedelju prvi test na Navak TD-ju. Ako ne, nazalost drugi put...
Takodje sam kupio i par Dellorto karburatora za crvenog Juga, pa ce fokus u narednom periodu biti napraviti motor na njemu i srediti vizuelno sta treba.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Bese zanimljiv vikend... Provozao sam auto na stazi, prvi test zvanicno zavrsen. Prvo su mi gume stigle u poslednjem trenutku (subota popodne), samo da bih tada skontao da zaptivanje trodelnih 13ica sa malo srafova nije uopste za*ebancija. Tako da sam morao da vozim na starim gumama, Dunlop SP Sport na pola zivota i u 6toj godini starosti. Slikove nisam hteo da koristim, jer sam zeleo da probam komercijalnu gumu na stazi zbog odlaska na Ring kasnije ove godine (full slik nije dozvoljen na Turist voznjama). To i nije bilo previse zanimljivo, jer je auto imao znacajno manje gripa... Osim toga, instrument tabla me je bagovala sa laznim ocitavanjima pritiska i temperature ulja, kao i obrtomer (izgleda se MSD bobina ne slaze sa Veglijom najbolje). Moracu da ubacim digitalni satic da proveravam vrednosti i probam da namestim analogne satove. Ipak najvece s*anje se desilo na kraju dana - 3ca brzina u novonapakovanom Colotti menjacu je otakazala. Nisam stigao da otvorim menjac jos uvek, ali popravka nece biti jeftina sigurno... uzdam se u Herc radionicu iz Cacka da napravi sta bude trebalo. Takodje i auspuh moram da modifikujem, ovaj setup sa pletenicom iza grane previse 'dise'.
Generalno, zadovoljan sam kako motor radi, auto leze i odnosnom brzina. Kocnice su nalegle isto u medjuvremenu pa je i to na zadovoljavajucem nivou. Malo multimedije...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Šta reći na celu priču, vrlo mi je milo!!!
Gledao sam juče klip na velikom ekranu i nešto nisam bio oduševljen, tj dojam brzine je slab.
Sada sam gledao na adekvatno manjem prozoru i ceo utisak kako to ide i fersera mi je odličan. Šteta za njačme al popraviće se. Jedva čekam i ring sa nekim racelogic-om po mogućstvu jer me zanima da sve to lepo pratim, koliko, šta, koja brzina
Sve u svemu VR! posle toliko truda i vremena.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Znas onaj plavi Focus sto se vidi? To je Stage 2 296ks, tako da mislim da nisam preterano sporiji od njega... Sa mall krugova na stazi i voznjom u debeloj zoni komfora, na ceo setup sa gumama - to je to. Ja verujem da sa svim parametrima na nivou krug ide oko 1:40/41 bez problema. Da napravim sve sta treba za sada, pa cemo videti... uvek ima mesta za razna poboljsanja, ali treba malo i voziti se.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment