HHO ili HAHA generator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • painter
    Banovan
    • 04.03.2010
    • 738
    • beograd,m.mostanica

    #61
    Originally posted by Chubbs View Post
    ne treba meni da se zahvaljujes, nemam ja nista sa tim, nisam imao ni prvi put kad si odlucio da se samobanujes.

    Scenario je isti kao i hhaaha generatorom. Dokazujes nesto, dokaza nemas, ljudi su sumnjicavi a ti kao nehsvaceni genije odlucujes da ne zelis sa geacima da delis svoja znanja i iskustva i samobanujes se. Do nekog novog izuma.
    Napustio sam sve forume zbog licnih problema i zbog idiotske komunikacije koja preovladava. Tu mislim i na one koji (ovde konkretno) tvrde da HHO nema nikakvog efekta jer eto tako kaze neki zakon fizike (sto nema veze s vezom) i na one sto "dokazuju" HHO idiotskim objasnjenima, verovanjem sumnjivim sajtovima, napadaju Doru kao "zaverenika protiv HHO tehnologije" (a Dora je zapravo maksimalno podrzavao temu) itd.
    Sada eto imam malo vise volje i entuzijazma...
    A sto se dokaza tice, opet se vrtimo u krug. Dokaze je nemoguce dati nevernicima, ocigledno (pogledaj sta opet pise zoranbg). Pozvao sam vas moderatore da se licno uverite ali znam da ce neki i nakon toga reci "ma to je prevara"

    Comment

    • painter
      Banovan
      • 04.03.2010
      • 738
      • beograd,m.mostanica

      #62
      Originally posted by zoranbg View Post
      cinjenice sam iznosio kada je trebalo , najvaznija cinjenica je da iz ugla fizike i hemije TO ne moze da radi.(perpetum mobile)
      i to je za 99,8 % ljudi dovoljno da nesto u samom startu batale.
      1. potrosnja energije da se on-board proizvede HHO gas je veca nego energija prozivedenog gasa. DOKAZANO. tako da je usteda energije(goriva) NEMOGUCA.
      2. rezervna tvrdnja da se ne dobija gorivo,nego se vrsi usteda postojeceg preko boljeg sagorevanja. DOKAZANO neistinita. ( jer ispravan savremen motor sagori oko 98% goriva , pa bi usteda teorijski mogla da bude samo ona 2% ne sagorelog , cak i to da se desi,opet se vracamo na prvu stvar da je potrebno gorivo da se stvori HHO pa ni od tih 2% nema NISTA.)
      3.gomila zavisnih i nezavisnih ozbiljnih proizvodjaca automobila i perifernih uredjaja oko motora i automobila,pa niko to OZBILJNO ne pravi i ne proizvodi iz gore navedenih razloga, jer je TO neozbiljna stvar.i nalazi se na neozbiljnim sajtovima,radionicama,za lakoverne i neupucene musterije.
      4.d avrsi neku dekarbonizaciju motora i ventila ,mogu da poverujem,ali sam vise ubedjen da je i tu efekat zanemarljiv ili skoropa zanemarljiv. opet iz razloga da se tako nesto ozbljno ne primenjuje,ali da kazem,da tako nesto ne odbacujem 100% apriori .
      5. ustede od 15-20% su ozbilnje ustede , zbog kojih i je ugradjen dizel motor u automobile,jer toliko otprilike (15-30 % ) trosi manje goriva od benzinca.
      (znaci ceo drugaciji koncept,koji je skuplji,bucniji i komplikovaniji da bi se ZAISTA ustedelo 20 % goriva )
      6.ako sam mojim pisanjima i predocavanjem zakona fizike,hemije ,termodinamike,licnim iskustvima i na ostale nacine uspeo da ugasim ovakve teme i forume,VRLO MI JE DRAGO. i ponosan sto sam neku svoju dokolicu upotrebio za human cilj. ( da se ljudi ne zamlacuju i potkradaju )
      Zaista ne zelim da se prepucavam sa Tobom niti sa bilo kime. Skoro sve sto si napisao je Tvoje licno misljenje i nema apsolutno nikakve veze sa naukom!(to jest sa fizickim cinjenicama). Iz poslednje recenice se jasno vidi da se upravljas svojim emocijama a ne razumom. Ja Ti iz iskustva kazem da stvar radi, a takodje je i teoretski objasnjiva, i dokazana je u krugu naucne zajednice (imam crno na belo, i sam si to video), i Ti i dalje vrtis svoju pricu. Sta da Ti kazem, ne verujem Ti (ne verujem da si glup) a kakav interes imas da radis to sto radis, to me i ne zanima, radi sta god hoces, Tvoje pravo.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Realan dokaz je dino ili tako nešto pre i posle i test potrošnje ali neki ozbiljan. Naravno da to zahteva neke pare koje niko neće da uloži ili nema da uloži svejedno.

        Sad kad treba da se objasni kako to radi najlakše je reći vi u to ne verujete i nemogu vam objasniti..
        Mana današnjih motora je prljava usisna grana pošto uduvavaju puno ulja preko iberlaufa pa je masna sa naslagama prašine koja ipak prodje kroz filter. Mene ali baš jako zanima kako to HHO spali te naslage u plastičnoj (USISNOJ) grani koja je kao flispapir a i usput kako bi uopšte plamen došao do tih mesta.
        Ono što može je da spali na čelu klipa ili na glavi ali i za to treba temperatura koja se lako postigne italijanskim tuningom a i ne košta ništa..

        Znači nije u pitanju vera nego objašnjenje. Treba mi objašnjenje kako to radi, zašto je bolje posle tretmana, kako to utiče na motor itd...
        Ima ovde mjstora koji znaju kako radi motor, šta je to stihiometrija i te ružne reči. Nije dovoljno reći pa to radi...

        Dok mi neko ne objasni kako to radi i ne pojavi se bar desetak zadovoljnih mušterija a za postojanja ovog foruma nije se pojavio nijedan I slovima NIJEDAN zadovoljan kupac a HHO se ugradjuje već godinama, ja ću tvrditi da je prevara. Sa gasom dobro ili loše uradjenim ima već zadovoljnih ili nezadovoljnih mušterija ali se pojavljuju, može se izmeriti, porediti.

        A mislim brate reći da je posle plina imalo efekta je blago rečeno... TO može reći neko ko nije video crvenu boju pečurki i glave gde 100 posto nema naslaga čak i kad izduvni gasovi nisu kako treba.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #64
          Originally posted by painter View Post
          Sad mi je zao sto nisam probao auto pre i posle dekarbonizacije. A zao mi je i sto nisam snimao sve, izgleda si mnogo zaboravan Kao prvo, nisi ga isprobavao kako treba. Neprestano si ga punio a ja sam se neprestano trudio da Ti objasnim da treba da testiras obrtni moment a ne snagu, to je ono sto se uvek oseti (i na automobilima koji su bili u odlicnom stanju) i to je ono sto je bitno, obrtni moment daje lagodnost voznje i spusta potrosnju goriva. I pored takve voznje potrosnja je bila neverovatno niska, nismo mogli da se iscudimo (pogotovu Ti). Dakle to je bilo u voznji do Obrenovca i nazad. Kasnije kada si otisao, javio si se i rekao da si testirao ubrzanje i da je po stoperici za nijansu bolje nego sto je bilo a na osecaj je dosta bolje nego sto stoperica pokaze (slozili smo se da je to i realno, telo oseca i male razlike u snazi i ubrzanju a pogotovu sto obrtni moment osecas jako a on se nekad ne odrazi na ubrzanje od 0 do 100kmh). Takodje si primetio da uopste ne dimi (ako je motor bio savrseno cist i ako dekarbonizacija nije ostavila efekta, zasto si imao dim? zasto ga sada nema?) I tako dalje, vise se ni ja ne secam. Inace, trenutna potrosnja po bordu nije realna, prosecna je realnija ali nije ni ona pouzdana. Ali Ti si na obe primetio neku pozitivnu razliku sto znaci da se nesto ipak desilo. Dekarbonizacija je imala efekta i na automobilima koja su od prvog dana na TNG-u a znamo koliko TNG cisto sagoreva! Zato sam bio siguran da ce imati efekta i na Tvom autu, i bilo ga je, mozda manje nego na vecini koje sam radio ali primetno. Izgleda da ili si zaboravan ili je Tvoja vera u to da nece biti efekta jaca od Tvojih zapazanja
          Bas zato sto si takav (ujace) i bas zato sto Ti je auto tako cist, izazivam Te na merodavan test! Preciziracemo sta i kako, recimo da se uradi precizno merenje potrosnje, dino jet, snimanje cilindara kamerom pre i posle, itd. I jos Ti je skoro radjena dekarbonizacija, dakle, sve je protiv mene! Moze?
          Pazi mogu i da te razočaram. Sam si istakao zapažanja koja bi tebi odgovarala ali ako bih rekao da možda sada činimi se bučnije radi, da možda malo više troši, da mi se čini da ima više dima i da malo sporije ide opet ne bih pogrešio. Ako to možeš da razumeš onda je to dobro za tebe ako ne...Nadam se da me razumeš. Da ti ne bih sada citirao sve pojedinačno a mogao bih sa obrazloženjima za svako zapažanje ne bih jer si napisao da i to sam ne želiš da širiš rasprave iprepirke čiji je veći.
          Napravi praktičan test pozovi ljude, bacimo koje mesište i pivo i mirna bačka, svi srećni i svi zadovoljni i one koje si uverio i one druge koji su se samo najeli pa su zadovoljni h
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • veselinovic
            CBC Član
            • 13.11.2010
            • 83
            • RS

            #65
            To cudo tehnike ( koje su razvijali jos 30-tih godina njemacki inzenjeri ) jednostavno ne moze da radi.
            To kazu osnovni zakoni fizike koji su neumoljivi. A fizika je egzaktna nauka ( osim mozda kvantne fizike koju jos uvijek nismo do detalja skontali).

            Za test ti ne treba dino, dovoljno je naci uzbrdicu i pun gas recimo 3. brzinom.
            Kad se brzina smiri ( nema ubrzavanja) ukljucis hho i izmjeris brzinu GPS-om recimo.
            Samo ce ti se kasti sve.
            Ipak, moguce je prividno pojacanje snage i to samo zbog toga sto si na pocetku testa imao pun puncijat akumulator ( napunjen voznjom na ugljovodonike) i mozes par minuta crpiti energiju iz akumulatora. Ali, kad automobil krene puniti akumulator ja ti garantujem da ce brzina da se smanji sa ukljucenim HHO generatorom.
            Ako bi se brzina povecala makar za 0.5 km/h ja bih kupio taj tvoj generator ma koliko da kosta par inox limova i malo zive sode.

            Comment

            • painter
              Banovan
              • 04.03.2010
              • 738
              • beograd,m.mostanica

              #66
              Originally posted by Dora View Post
              Realan dokaz je dino ili tako nešto pre i posle i test potrošnje ali neki ozbiljan. Naravno da to zahteva neke pare koje niko neće da uloži ili nema da uloži svejedno.

              Sad kad treba da se objasni kako to radi najlakše je reći vi u to ne verujete i nemogu vam objasniti..
              Mana današnjih motora je prljava usisna grana pošto uduvavaju puno ulja preko iberlaufa pa je masna sa naslagama prašine koja ipak prodje kroz filter. Mene ali baš jako zanima kako to HHO spali te naslage u plastičnoj (USISNOJ) grani koja je kao flispapir a i usput kako bi uopšte plamen došao do tih mesta.
              Ono što može je da spali na čelu klipa ili na glavi ali i za to treba temperatura koja se lako postigne italijanskim tuningom a i ne košta ništa..

              Znači nije u pitanju vera nego objašnjenje. Treba mi objašnjenje kako to radi, zašto je bolje posle tretmana, kako to utiče na motor itd...
              Ima ovde mjstora koji znaju kako radi motor, šta je to stihiometrija i te ružne reči. Nije dovoljno reći pa to radi...

              Dok mi neko ne objasni kako to radi i ne pojavi se bar desetak zadovoljnih mušterija a za postojanja ovog foruma nije se pojavio nijedan I slovima NIJEDAN zadovoljan kupac a HHO se ugradjuje već godinama, ja ću tvrditi da je prevara. Sa gasom dobro ili loše uradjenim ima već zadovoljnih ili nezadovoljnih mušterija ali se pojavljuju, može se izmeriti, porediti.

              A mislim brate reći da je posle plina imalo efekta je blago rečeno... TO može reći neko ko nije video crvenu boju pečurki i glave gde 100 posto nema naslaga čak i kad izduvni gasovi nisu kako treba.
              Slazem se za testiranje, hajde da se dogovorima za datum i da to obavimo. Potrebni su mi svedoci jer ako vam samo pokazem papire i snimke, necete mi verovati (mnogi su do sada radili takve testove a pokazao sam vam i naucna dokumenta o tome pa niste verovali).
              Ja zaista ne mogu da vam objasnim kako to radi a da vas ne lazem. Niko ne zna kako to radi jer je zvanicna naucna zajednica jednostavno izbacila taj deo nauke kao da ne postoji. Ima vise teorija koje ja znam, neke su u skladu sa termodinamikom a neke nisu nego zalaze u kvantnu mehaniku i etarsku nauku koja je izbacena, sklonjena. Inace etarska nauka je bila veoma jaka pre pojave Ajnstajna i njeni najpoznatiji zagovornici i praktikanti bili su Nikola Tesla, Dzejms Klark Maksvel i Misel Faradej, tvorac zakona elektrolize. Prvi elemenat u Mendeljevoj tablici bio je etar pa je kasnije izbacen. Itd.. Dakle, niti je jednostavno objasniti niti je bitno, bitno je da radi. Ili je mozda obrnuto?
              HHO ne spali masnocu u usisnoj grani nego je skida na bazi hemijske reakcije, a koliko je skine, e to je diskutabilno! To tek treba da istrazim, mislim da se malo (vise) preteruje u reklamama. Moj uredjaj ima i vodene pare pa je ciscenje u**** sigurno nesto bolje nego sa cistim hho gasom ali nisam siguran dok ne proverim prakticno.
              U kompresionom prostoru se sve ocisti, to sam video a i efekat se oseti u voznji i u potrosnji, cak i kod vozila koja su uvek u visim obrtajima.
              NA ostalo ne umem da odgovorim, ako nekad budem umeo, cuces.

              Comment

              • painter
                Banovan
                • 04.03.2010
                • 738
                • beograd,m.mostanica

                #67
                Originally posted by M-power View Post
                Pazi mogu i da te razočaram. Sam si istakao zapažanja koja bi tebi odgovarala ali ako bih rekao da možda sada činimi se bučnije radi, da možda malo više troši, da mi se čini da ima više dima i da malo sporije ide opet ne bih pogrešio. Ako to možeš da razumeš onda je to dobro za tebe ako ne...Nadam se da me razumeš. Da ti ne bih sada citirao sve pojedinačno a mogao bih sa obrazloženjima za svako zapažanje ne bih jer si napisao da i to sam ne želiš da širiš rasprave iprepirke čiji je veći.
                Napravi praktičan test pozovi ljude, bacimo koje mesište i pivo i mirna bačka, svi srećni i svi zadovoljni i one koje si uverio i one druge koji su se samo najeli pa su zadovoljni h
                Razumem i slazem se. Napravicu i rostilj a imam i one velike ljuljaske

                Comment

                • painter
                  Banovan
                  • 04.03.2010
                  • 738
                  • beograd,m.mostanica

                  #68
                  Originally posted by veselinovic View Post
                  To cudo tehnike ( koje su razvijali jos 30-tih godina njemacki inzenjeri ) jednostavno ne moze da radi.
                  To kazu osnovni zakoni fizike koji su neumoljivi. A fizika je egzaktna nauka ( osim mozda kvantne fizike koju jos uvijek nismo do detalja skontali).

                  Za test ti ne treba dino, dovoljno je naci uzbrdicu i pun gas recimo 3. brzinom.
                  Kad se brzina smiri ( nema ubrzavanja) ukljucis hho i izmjeris brzinu GPS-om recimo.
                  Samo ce ti se kasti sve.
                  Ipak, moguce je prividno pojacanje snage i to samo zbog toga sto si na pocetku testa imao pun puncijat akumulator ( napunjen voznjom na ugljovodonike) i mozes par minuta crpiti energiju iz akumulatora. Ali, kad automobil krene puniti akumulator ja ti garantujem da ce brzina da se smanji sa ukljucenim HHO generatorom.
                  Ako bi se brzina povecala makar za 0.5 km/h ja bih kupio taj tvoj generator ma koliko da kosta par inox limova i malo zive sode.
                  Ne secam se veselinovica, ako si novi clan onda verovatno nisi ispratio stare teme o HHO gasu pa cu Ti objasniti ukratko (odgovoriti) mada inace ne bih ponavljao stare price (uvek isto).
                  To cudo u praksi radi, jel mislis da postoje neki zakoni fizike koji ce da ga uhvate i da mu ne daju da mrdne ili sta? Termodinamika nema nikakve veze sa HHO generatorima, to je kao da primenjujes termodinamiku da dokazes kako aditivi za gorivo ne mogu da smanje potrosnju istog. To sto se neka energija trosi za elektrolizu uopste nije bitno u ovoj prici jer ovde se ne proizvodi gorivo nego aditiv, suplement. Nisam strucan da objasnim detalje osim da gorivo ne sagoreva potpuno i da ima mnogo vise energije u njemu nego sto umemo da iskoristimo u sus motoru, ali jednostavno, ti zakoni termodinamike se ne primenjuju u ovom slucaju, barem ne za dokazivanje nemogucnosti ustede goriva. Ali i to je sve potpuno nebitno, kazem Ti iz prve ruke da u praksi radi i to je to. Uskoro cemo uraditi i testove pod kontrolom nasih moderatora, ako pristanu. Sto se tice naucnih dokaza, ja licno nisam radio dino test ali znam ljude koji jesu, video sam papire. Takodje sam postavljao ovde na forumu pre nekoliko godina dokumenta od NASA-e i slicnih institucija kojima se dokazuje efektivnost HHO generatora na ustedu goriva, povecanje performansi i smanjenje zagadjenja.
                  Testove krajnje brzine sam radio a radili su i neki kojima sam ugradjivao generatore ili radio dekarbonizaciju. I sa HHO generatorom i sa dekarbonizacijom krajnja brzina se povecava prilicno, recimo sa 180kmh na preko 200kmh (test na autoputu pri maksimalnoj brzini u petom stepenu prenosa).
                  Dakle nemas Ti sta da mi garantujes jer ta teorija nije tacna, vec sam isprobao, oko 8 godina cini mi se. I ja sam u pocetku bio skeptik ali posto volim da eksperimentisem poceo sam da se igram i zarazio se, elektroliza mi je usla u krv Bilo je mnogo vise neuspeha nego uspeha, nije dovoljno gurnuti neke limove u vodu i dobiti ustedu goriva. Unistavao sam motore, povredjivao se, potrosio desetine hiljada evra na "nista", i - opet nista ne znam Ali znam da tehnologija vredi samo je treba malo doterati jer trziste ne trpi greske. Potrebno je dobiti generator koji pravi ustedu na svakom vozilu, koji dugo traje, nije prevelik, lako se odrzava, itd. To sve nije lako ali je izvodljivo, potrebno je malo vise novca nego sto ja imam i potreban je neko pametniji od mene.

                  Comment

                  • mupe
                    CBC Senator XXL
                    • 05.10.2006
                    • 822
                    • bg
                    • Laguna 3 GT 2.0T 205

                    #69
                    Click image for larger version

Name:	popcorn.gif~c200.gif
Views:	1
Size:	49.9 KB
ID:	882011

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #70
                      Nije mama tukla sina što se kockao nego što se "vadio"
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • veselinovic
                        CBC Član
                        • 13.11.2010
                        • 83
                        • RS

                        #71
                        Originally posted by painter View Post
                        Ne secam se veselinovica, ako si novi clan onda verovatno nisi ispratio stare teme o HHO gasu pa cu Ti objasniti ukratko (odgovoriti) mada inace ne bih ponavljao stare price (uvek isto).
                        Ne bih zelio da e ovo pretvori u cetovanje, ali moram odgovoriti.
                        Ovdje sam vec 6 godina i pratim teme koje me interesuju.
                        Cak sam jednom i pisao na ovoj temi : https://cbc.rs/threads/46567-HHO-ili-HAHA-generator
                        gdje sam, doduse sa rezervom ( koristio sam izraz mozda i slicno) cak i prihvatio da ta izuzetno nestabilna i eksplozivna smjesa gasova ( jer je uvijek u idealnoj smjesi) moze malo doprinijeti eksploziji ucilindru. Moguca je i nesto veca temperatura u cilindru, koja svakako dize KKD, ali ventili i celo klipa bi mogli biti optereceni vise od mogusnosti.

                        Moderni brodovi imaju motor od, reda velicine, 100 000 KS ili kao 1000 prosjecnih automobila.
                        Kostaju kao manje drzave, potrose goriva kao veca drzava a ipak nemaju HHO.
                        Zamisli masinu od 100 000 KS koja se vozi na 80% snage i koja trosi oko 20 tona goriva na sat.
                        I zamisli ustedu od 0.1%. To je oko pola tone dnevno.
                        A nemaju HHO.
                        Tenkovi takodje nemaju HHO.

                        Ovo je ipak tehnicki forum, gdje ima dosta ljudi koji imaju tehnicko obrazovanje i znanje i nije u redu ovdje prosipati perpetum mobile 2. vrste.

                        Comment

                        • painter
                          Banovan
                          • 04.03.2010
                          • 738
                          • beograd,m.mostanica

                          #72
                          Sa dodatkom HHO gasa spusta se temperatura motora, ne dize se. Takva smesa goriva nije nestabilna i teze se samozapaljuje nego cist benzin, dizel ili TNG.
                          Ta prica o brodovima je opet, samo prica. Neki brodovi imaju uredjaje za ustedu goriva, vecina ih nema, a to je zato sto ili neznaju ili im tako odgovara (sad opet ja ulazim u teoretizovanje, pogresan pristup).
                          A ovo poslednje ne razumem, malopre sam objasnio da se ne radi ni o kakvim perpetum mobilima... Takodje, kada si se vec uhvatio za perpetum mobil druge vrste, kakve to ima veze sa "ljudima koji su tehnicki obrazovani"? Verovatno hoces da kazes da to nije ostvarivo? Ako je to, onda gresis. Zakoni termodinamike se nakaradno tumace, ja sam to malo prostudirao i shvatio sam da vecina naucnog sveta ne zna smisao tih zakona a kamoli prosecan covek, koji obozava da se pravi pametan kao poznavaoc tih zakona. Ali to sada zaista nije bitno, o tome cu u posebnoj temi kada dodje na red prikazivanje motora koji radi "na vodu" to jest bez klasicnog goriva (i sa time sam se igrao). Negde ja vas sve razumem, toliko su nam svima isprani mozgovi da je to neverovatno. Desavalo mi se da na nekim izlozbama prikazem motor na vodu i da ljudi gledaju i kazu "to ne moze da radi". Slicno sam i ja reagovao u nekim situacijama, u oblastima u koje se ne razumem a verujem da "to ne moze da radi". Polako, ima nade za sve nas

                          Comment

                          • BJL
                            CBC Senator
                            • 20.05.2013
                            • 275
                            • backa palanka
                            • golf 3 1.8

                            #73
                            I verovatno nemas slika togo motora na vodu ili sa izlozbe jer si "zaboravio da slikas ili snimis" kao i na par primera gore gde si naveo jer uvek izostane snimanje kad se nesto treba dokazati.

                            Comment

                            • Chubbs
                              Everybody lies
                              • 29.01.2006
                              • 5807
                              • Novi Sad
                              • Audi A6 1.8T

                              #74
                              jeste i onda ti vidis na forumu, prekopiras, pokusas da se obogatis, spenga te cija i onda te on nosi na dusi.
                              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                              Comment

                              • mupe
                                CBC Senator XXL
                                • 05.10.2006
                                • 822
                                • bg
                                • Laguna 3 GT 2.0T 205

                                #75
                                Originally posted by painter View Post
                                Zakoni termodinamike se nakaradno tumace, ja sam to malo prostudirao i shvatio sam da vecina naucnog sveta ne zna smisao tih zakona a kamoli prosecan covek, koji obozava da se pravi pametan kao poznavaoc tih zakona.
                                U kojoj si ti kategoriji od nabrojanih? Nakaradni tumač, kratkotrajni student, neznalica u naučnom svetu, prosečan čovek, ili se praviš pametan kao poznavalac (ne poznavaoc) tih zakona?

                                Comment

                                Working...
                                X