BMW E39 523i problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #31
    redbull, ne napisa jesi li resetovao memoriju posle zamene, niti koja je revizija softvera u pitanju. Ne zahebavaj se sa sondama jer problem najverovatnije nije u njima. Vidish da nema razlike koju iskljuchish i da radi isto sa ili bez njih. Ne napisa ni jesi li proverio bobine ni koliko si detaljno proverio creva i vodove vazduha, problem mozhe da bude banalne prirode odnosno da vuche negde "falsh" vazduh. Rebrasto crevo u usisu, dihtunzi oko MAF senzora, creva koja povezuju ICV sa usisnom granom su posebno kritichna i znaju da "prsnu". Proveri sve redom a mozhesh i sve odjednom - startuj motor, podigni haubu, poklopi shakom otvor za usis na kutiji kucishta filtera i neka neko iz kabine blago digne obrtaje ali ne previshe, odnosno ne toliko da od motora vishe nishta ne chujesh Sa malo vecim obrtajima i "poklopljenim" usisom trebalo bi da shaka bude prikucana za otvor kucishta narochito sa svakim turiranjem, a ako to izostaje onda negde "curi" vazduh shto cesh lako i chuti ako si "pod haubom" jer je zvuk u****vanja vazduha "sa strane" karakteristichan i trebalo bi brzo da provalish gde je problem, ako ga ima...

    Osim toga trebalo bi i da proverish senzor temperature motora (rashladne technosti), jer je moguce da njegov losh ulaz kad motor dostigne radnu temperaturu onemogucava ecu da pravilno dozira smeshu.

    Josh jedna stvar, koliko ulja potroshi taj motor na 10000 km? Iz kritichne je serije M52 motora i ovo shto pita djukic ima itekako veze... Kad je uvezen taj auto, tj. koliko je vozhen kod nas?

    BTW. To sa ABS-om i ASC-om koji ne rade... Jesi li ti siguran, ili ti je samo bivshi vlasnik rekao da ne rade senzori, jesi li to proverio? Ako nisi proveri, to mozhe da ima veze sa trenutnim problemima koje imash na autu... Jeste "long shot" ali je bilo i takvih sluchajeva...

    Chekamo updates, i resetuj taj komp, nece da mu shkodi Vidim ni ICV kad si menjao nisi resetovao, a zamenio si u medjuvremenu i CVV i CPS i svashta neshta radio. Greshke moraju biti obrisane iz memorije i sistem resetovan. Sredice se to vec nekako, samo treba malo vishe obostranog angazhmana

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • redbull
      CBC Član
      • 07.06.2008
      • 31
      • nis

      #32
      Resetovao sam ja ECU i skoro. Uvek je izbacivao gresku za lambda sondu i oba prednja senzora ABS-a. Za levi tocak je ocigledno jer su kablovi senzora pokidani. Jednom je pokazao i neku gresku u pumpi za ABS, ali mi je majstor rekao da je to moguce zbog senzora i da prvo njih zamenimo pa cemo videti sta dalje.
      Sinoc sam bio kod n-tog majstora i uradili smo sledece:
      On ima neku italijansku dijagnostiku (nisam zapamtio ime), ono tipa kofer sa svim kablovima , LCD ekran i 20-ak tastera. Prikljucili smo ga i on je ocitao greske za lambda sondu, senzor radilice i prijavio je nesto oko paljenja svih cilindara ali to je zbog toga sto sam skidao sve bobine. Izbrisali smo sve greske, ja sam seo u auto okrenuo jedan krug, i posle 5 minuta je auto opet poceo da brljavi.
      Prikljucili smo ga opet na dijagnostiku i on sada nije pokazao ni jednu konkretnu gtresku neke komponenete ili sklopa, ali je pokazao 2 greske vezane za parametre. Malo mi je nezgodno bilo, posto je dijagnostika na hrvatskom jeziku. Kad smo usli u Help za tu gresku, on je napisao nesto u smislu da auto ima problema sa “konfiguracionim” parametrima ali da se ni jedna komponenta ne moze “okriviti” za to. Dalje je pisao da problem moze biti u paljenju, fals vazduhu, lambda sondama itd., ali nista konkretno.
      Kad smo hteli da proverimo ABS, prikazao je samo gresku u prednjem levom senzoru, ciji su kablovi i pokidani.
      E sad mi nije jasno koja dijagnostika je “u pravu”, jer je Car soft pokazivao da nisu dobra oba prednja senzora i ponekad izbaciva i gresku u pumpi a ova dijagnostika to nije pokazala.
      Zato mi je sumnjivo i ovo sa ovom greskom u parametrima.
      I ovom majstoru je bilo sumnjivo nesto oko fals vazduha i prskao je onim carb cleanerom oko ususne grane ali nije uspeo nista da sazna.
      Pokusacu da promenim svecice, mada sam kupio NGK BKR6EK u radnji koja ih sigurno kupuje od Mass-a, mada nikad se ne zna…
      Onda smo stavili neke polovne svecice, cisto da probamo, ali opet je bilo isto na leru. Kad smo skidali jedan po jedan konektor sa bobina, radili su svi cilindri. Jedan je bio sumnjiv jer na njegovo iskljucivanje, motor nije menjao rad. Onda je poceo i na njemu da menja rad a majstor mi je rekao da je to zbog toga sto kad je bobina iskljucena nekoliko sekundi onda se cilindar napuni gorivom i ne moze odmah da pali.
      A sto se tice vibracija motora i celog auta, rekao mi je da je to mozda zbog nosaca motora ili nosaca menjaca. Na moje pitanje zasto se to ne desava prvih pinuta kad upalim auto, on mi je rako da on mozda ima uljane drzaca motora i da kad se zagreju oni prave problem
      Hteo sam da probam auto, ali je padala kisa i nisam mogao malo zesce da ga probam
      Pokusacu ovo sto si mi ti Overspeed rekao sa vazduhom, pa cemo videti…

      Pozzzz....

      Comment

      • Bojan335
        CBC Senator XXL
        • 01.05.2007
        • 332

        #33
        brate zameni uljni separator
        on ti se nalazi ispod usisne grane
        na njega ide crevo iber laufa sa poklopca ventila
        tu vuce fals vazduh jer je otisla membrana u njemu

        Comment

        • Bojan335
          CBC Senator XXL
          • 01.05.2007
          • 332

          #34




          pozdrav BMWBATA TEAM

          Comment

          • redbull
            CBC Član
            • 07.06.2008
            • 31
            • nis

            #35
            @ Boki
            Druze, stavio sam nov Oil separator ili CCV pre 20-ak dana i nista. Membrane u njemu jesu bile otisle i imao sam problem da kad prvi put palim auto, on se "muci" da odrzi broj obrtaja i na kraju se ugasi. Ja onda opet upalim auto, i onda se vise ne gasi, mada je umeo da se i 2-3 puta ugasi tako, narocito kad je hladnije vreme.
            Zamenom Oil separatora sam resio taj problem, i od tada mi auto radi super 5 minuta, a onda opet po starom.

            P.S. pisao sam vec o tome na prethodnoj strani.

            Pozzzz....

            Comment

            • Bojan335
              CBC Senator XXL
              • 01.05.2007
              • 332

              #36
              HM ,,,,idi do bate u mirjevo ,,resice ti to sigurno verujmi

              Comment

              • lnicks
                CBC Član
                • 14.05.2006
                • 38
                • Zrenjanin

                #37
                Kao sto neko upita-kakva je kompresija na tom motoru?
                JEl to aluminijumski blok?
                M52 2.0 jest 100% i cela ta serija ima problem sa NICASIL-om
                Da ne bacas pare bezveze,nagledao sam se kod prijatelja,mrtvih M52 motora

                poz.

                Comment

                • mickogti
                  CBC Član
                  • 02.10.2008
                  • 83
                  • Beograd, Mirijevo

                  #38
                  Originally posted by redbull
                  Znaci vozne karakteristike i potrosnja su sasvim normalne.
                  Da je motor riknuo ne verujem da bi covek rekao ovo, on ima problem samo na leru...

                  Nego na tvom mestu i ja bih otisao do Bate bez razmisljanja...
                  MUZIKANTI - Racing Team

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #39
                    Ne znam kakav je taj Bata, ja sam ranije otprilike posavetovao nešta u tom smislu ali po priči čoveka ni od ovlaštenog servisera (u Nišu) nema puno vajde Mislim, glupo je malo da ovako virtuelno lupamo dijagnoze i tražimo kvar bez nekih neophodnih podataka, znamo ponešta ali mnogo stvari ostaju nedorečene i nejasne. Rešavamo nejednačinu sa previše nepoznatih. To sve treba lepo da se otvori, pregleda, ispitaju senzori, provere izduvni gasovi, očita dijagnostika, pa onda suzi izbor na moguće uzročnike problema.

                    Slažem se dakle, i opet kažem da je najbolje da čovek ode u neki kršteni servis gde rade BMW jer mislim da će problem da srede za sat vremena max. Ja sam imao na umu Mitića ali... Čujem da ima neki majstor na Dušanovcu koji razume BMW u sitna crevca, pa ako ko ima iskustva evo lepe prilike da ostavi adresu ili neki kontakt-telefon.

                    Inače, sve što je odradjeno do sad i zamenjeno je moglo da bude uzročnik problema, od ICV-a preko membrane u separatoru pa do senzora radilice. Otprilike su to neki karakteristični problemi koji su se ionako javljali na toj seriji, tako da je sumnja prvo išla na njih. Ostaje TPS ili senzor temeperature motora (rashladne tečnosti) ali i neka od lambda sondi kao mogućnost, kao i falš vazduh, struja, svećice... Opet, bez dijagnostike i merenja signala sa lambdi može se samo nagadjati, nema razjašnjenja da li su detaljno ispitana sva creva i dihtunzi u smislu "curenja", nema ni odgovora o tipu/brendu bobina a pisao sam zašto je to bitno, a ove informacije bi mnogo toga objasnile... I dok sad mi dalje nagadjamo troškovi i frustracija rastu... Ostalo je nejasno ni da li je resetovana memorija posle zamene poslednjeg senzora, pitao sam i za verziju softvera jer je u odredjenoj seriji istog postojao "bug" pa su naknadno tokom servisnog perioda te verzije "upgrade-ovane" revizijom istog, tako da i to nije isključeno kao jedna mogućnost... Lambde je trebalo ispitati i proveriti da li je signal u granicama margina, a one su proveravane samo na način koji ne može da pruži puno podataka a i oni se kao tako dobijeni moraju uzeti sa rezervom... I šifre/kodovi grešaka sa dijagnostike su izostali, verbalni opis očitane greške je daleko od dovoljnog da se uzme kao pouzdan i relevantan u smislu rešavanja problema.

                    Tako da, iako problem može biti banalne prirode ima tu puno stvari koje ostaju nepoznate i puno podataka koji fale... Zbog svega ovoga najbolje je auto poveriti u neki servis gde će da odrade sve ovo, kompletiraju dijagnostiku i verujem da svaki "normalniji" servis koji radi BMW ovo može da odradi za vrlo kratko vreme tim pre što su mnoge stvari koje su potencijalno mogući uzročnici već zamenjene poput ICV-a, separatora ili senzora radilice. Dakle, redbull, ne mogu da verujem da u Nišu i bližoj okolini ne postoji servis koji ne zna da radi BMW, mislim gde ti ljudi održavaju automobile? Zahebi "univerzalne" majstore koji rade sve brendove i sve mašine jer takav se još nije rodio. Vidi ko ti u blizini radi BMW kako treba i pravac kod njega sa kompletnom pričom. Jbt. pa u jednom Novom Pazaru postoji majstor koji radi sve od BMW-a što mu doguraju u servis, od Minija do M6, video sam kod njega sve i svašta i još niko od njega nije otišao sa nerešenim problemom, osim ako mu se nije svidela najavljena cena popravke Ne mogu da verujem da u Nišu i okolini nema nekog sličnog? U suprotnom možeš da zapucaš do Bgd kod ovog Bate ili tog lika na Dušanovcu, da ne ideš baš u Deltu... Tako ćeš najbrže i najjeftinije rešiti problem, jer ako ovako nastavimo da nagadjamo a ti da lutaš od jednog do drugog pokušaja i usput kupuješ redom, na kraju će te sve mnogo više koštati, što novca što nerava...

                    Pozz
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #40
                      Ja sam pitao kakpresija upravo zbog NIKASILA. Jeftinije je proveriti kompresiju. M52 je sigurno u 523i.
                      Los rad na leru je jedna od indikacija loseg bloka...
                      Trosi li to ulje?
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • redbull
                        CBC Član
                        • 07.06.2008
                        • 31
                        • nis

                        #41
                        Sto se tice cuvenog problema sa Nikasilom i meni je to padalo na pamet. Auto je `97 godine nov uvezen iz Nemacke, znaci imao je sve predispozicije za problem sa Nikasilom. Na satu ima 260.000 km. Koliko sam ja upucen u tu problematiku, motori koji su imali problem sa Nikasilom su crkavali izmedju 50.000 i 100.000 km a znajuci kakav je kvalitet goriva kod nas, verovatno su mnogo ranije imali problema. Verujem da je vlasnik pre mene na neki nacin resio to. Da ga zovem i pitam to je slaba vajda jer je to covek koji pojma nema da li mu je i sta radjeno na autu.
                        Auto ne trosi preterano ulje. Imao sam potrosnju od oko 1l na 5000 ali treba uzeti u obzir da mi je CCV otisao u aut pa je ta potrosnja ulja sigurno posledica stradalih membrana u CCV-u.
                        Sto se tice bobina, 3 su Bosch-ove a 3 su Bremi-jeve.
                        Sto se tice dihtunga, pre 10-ak dana sam promenio i dihtung usisne grane.
                        Ovaj moj problem moze resiti jedino neko ko se vec susreo sa istim, ili neko ko ce detaljno pregledati auto.
                        Napravicu malu pauzu. Ovo mi je postalo kao najgora nocna mora i toliko sam preopterecen ovim problemom da mi se zivot u posledenje vreme sveo samo na auto. Samo zadnjih mesec dana sam dao preko 300 eura, sto za delove sto za majstore a nista nisam resio.
                        Gledacu da nadjem nekog normalnog majstora jer ovo ovako ne ide. Kao sto ti, Overspeed, kazes skoro sve sto je moglo uticati na problem je zamenjeno, i opet nista.
                        A sto se tice, ovlascenog servisa u Nisu, kad bih sad otisao i rekao mu sta je problem i sta je zamenjeno, siguran sam da bi mi prvo zamenio protokomer koji kosta 350 eur. a usput naplatio i dijagnostiku koja kosta 40 eur. kod njih.

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #42
                          Nepostoji nacin da se resi problem sa nikasilom i propadanjem bloka. Jedini nacin je da se napakuje stari liveni blok (od E34-E30). Drugo resenje je da se ubaci novi motor sa dva vanosa.
                          E sad mozda ti pripadas grupi srecnika, ciji su automobili "sredjeni" jos u garanciji i recall-u BMW-a
                          U svakom slucaju najjeftinije ti je da proveris kompresiju. Ako je sve OK, svi cilindri u toleranciji, bar si prebrinuo tu muku i mozes da trazis dalje...
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment


                          • #43
                            Još uvek smo uskraćeni za informaciju o pritisku goriva.Bilo bi dobro ostaviti auto u servisu dovoljno dugo da se uhvati trenutak kada nastaju problemi,sa priključenim alatom za dijagnostiku.Serviseri koji su do sada imali auto u rukama očito ne koriste alat na pravi način,i bave se saopštavanjem kodova grešaka mušteriji za novac.To nije dijagnostika.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #44
                              Ovo mi je postalo kao najgora nocna mora i toliko sam preopterecen ovim problemom da mi se zivot u posledenje vreme sveo samo na auto. Samo zadnjih mesec dana sam dao preko 300 eura, sto za delove sto za majstore a nista nisam resio.
                              Koliko ces platiti da ti kazem u cemu je problem?

                              Comment

                              • lazzar
                                CBC Član
                                • 09.05.2007
                                • 82
                                • Beograd, Vidikovac

                                #45
                                Neka je i šala, neka je i od moderatora i znalca - svaka čast, potpuno je bezveze pitanje!

                                Comment

                                Working...
                                X