BMW E39 523i problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #76
    Re: BMW E39 523i problem

    Originally posted by redbull
    Danas sam bio kod 15-og majstora i rekao mi ja da su 100% crkle obe lambda sonde.
    Kako je utvrdio da su obe neispravne?
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • redbull
      CBC Član
      • 07.06.2008
      • 31
      • nis

      #77
      Re: BMW E39 523i problem

      Izbacio je 2 greske:
      202 lambda regulation limit exceeded oxygen sensor 2 bank 2 cylinder 4-6
      203 lambda regulation limit exceeded oxygen sensor 1 bank 1 cylinder 1-3
      Onda je proveravao unimerom i rekao mi je da su obe sonde za zamenu.
      Te iste greske mi je i pre 10-ak dana pokazao i kod jednog drugog majstora na Carsoft-u.
      Inace, i potrosnja benzina mi je povecana. Ranije mi je trosio 12 litra, a sad mi trosi 16 litra.
      Promenjeni svi filteri, ulje, svecice, senzor radilice, dihtung usisne grane, CCV (crankcase ventilation valve), motor ler gasa.
      Kad ga upalim, radi ok 2-3 minuta, vuce extra i motor ne trese. Posle 2-3 minuta, motor pocinje da trese i mnogo slabije ubrzava, narocito na nizim obrtajima.

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #78
        Re: BMW E39 523i problem

        lambda regulation limit exceeded oxygen sensor 1 bank 1 cylinder 1-3
        lambda regulacijska granica je prekoracena

        Ovo samo potvrdjuje ispravnost l.sonde i upucuje na prebogatu smesu,odnosno da lambda korigovanje kolicine goriva nije uspesno.
        Koliki je vremenski period otvaranja brizgaljki na leru i pod opterecenjem?
        Temperatura katalizatora?
        Voltaza ECT senzora(senzora temperature rashladne tecnosti)?

        Da li je radjen test izduvnih gasova? Ako nije uradi ga i postavi vrednosti ovde.
        Potrebni gasovi su CO, CO2,HC,NOx i O2
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • redbull
          CBC Član
          • 07.06.2008
          • 31
          • nis

          #79
          Re: BMW E39 523i problem

          Katalizator je skinut (tako sam i kupio auto).
          Da napomenem jos nesto: kad je majstor u Carsoft-u hteo da pogleda "zive parametre", za lambda sondu je pokazivao neki parametar Oxygen sensor heating voltage (mislim da je tako pisalo). Za lambda sondu br.2 se taj napon uopste nije menjao i iznosio je 4.78 volta, a za lambda sondu br.1 je stalno varirao i to od 0.4 volta do 4.8 volta.

          Comment

          • zlaja0011
            CBC Početnik
            • 23.02.2009
            • 3
            • idjos

            #80
            Re: BMW E39 523i problem

            Originally posted by redbull
            Katalizator je skinut (tako sam i kupio auto).
            Da napomenem jos nesto: kad je majstor u Carsoft-u hteo da pogleda "zive parametre", za lambda sondu je pokazivao neki parametar Oxygen sensor heating voltage (mislim da je tako pisalo). Za lambda sondu br.2 se taj napon uopste nije menjao i iznosio je 4.78 volta, a za lambda sondu br.1 je stalno varirao i to od 0.4 volta do 4.8 volta.

            Samo za utehu da vam napišem da i ja imam isti problem sa mojim BMW-om e34 520i 24v.Isto se ponaša na leru samo meni se ne gasi ni na benzin ni na plin, al ima zvuk ko traktor (sad nije BMW nego IMT )i prdi na sve strane.Ovo mi se dešava odkako je zamenjen dihtung glave,super ubrzava i daje dobru kilometražu al na ler je katastrofa živa.Neki dan ga nosim u serviz pa ako slučajno ustanove šta je javljam možda bude od koristi.Pozz

            Comment

            • zlaja0011
              CBC Početnik
              • 23.02.2009
              • 3
              • idjos

              #81
              Re: BMW E39 523i problem

              Pozz svima!E ja rešio broblemu ništa komplikovano samo smo mu podesili paljenje i eto radi samo tako ne variraju obrti na ler normalni su a i bolje ide samo mu još moram kupit kućište za filter vazduha jer mi je puknut i vuče malo fals vazduha ali se to uopšte ne primećuje ,al radi reda ću promenit.Nadam se da će nekom biti od koristi ovaj moj klinički zahvat Pozz

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #82
                Re: BMW E39 523i problem

                zar na tom autu moze da se podesava paljenje ? daj malo vise detalja sta je tacno i kako uradjeno ?
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • zlaja0011
                  CBC Početnik
                  • 23.02.2009
                  • 3
                  • idjos

                  #83
                  Re: BMW E39 523i problem

                  Neznam šta je majstor radio i kako al je skinuo poklopac ventila i tamo je nesto pomerio (ja sam laik za te stvari )al sve to je trajalo oko pola sata.Inače sam na youtube postavio video kako je prduckao http://www.youtube.com/watch?v=WsbbbSaOb0w i neki dan ću stavit kako sada radi jedini problem je što negde vuče malo fals vazduha al jedva da se primeti.To smo primetili da kad idem pri brzini od npr. 80km/h i pritisnem kvačilo kazaljka za potrošnju ostane da varira na 5-7 litara što ne bi smelo nego mora da se vrati na nulu.Ovaj problemčić će majstor neki dan da vidi uz pomoć cockpit spreja pa da mu zapušimo rupu I pitaću ga šta je uradio sa paljenjem pa ću javit

                  Comment

                  • nnad
                    CBC Veteran
                    • 16.01.2008
                    • 171
                    • pancevo

                    #84
                    Re: BMW E39 523i problem

                    verovatno sam najveći laik na ovoj temi ali pitao bih: red bul stalno pominješ nekih pet minuta da ti auto radi normalno da to nije povezano sa brojem obrtaja koji postigneš ili određenom brzinom kad probaš auto?

                    Comment

                    • 200300
                      CBC Član
                      • 10.02.2010
                      • 15
                      • BGD

                      #85
                      Re: BMW E39 523i problem

                      Originally posted by redbull
                      Katalizator je skinut (tako sam i kupio auto).
                      Da napomenem jos nesto: kad je majstor u Carsoft-u hteo da pogleda "zive parametre", za lambda sondu je pokazivao neki parametar Oxygen sensor heating voltage (mislim da je tako pisalo). Za lambda sondu br.2 se taj napon uopste nije menjao i iznosio je 4.78 volta, a za lambda sondu br.1 je stalno varirao i to od 0.4 volta do 4.8 volta.
                      Druze, jesi li resio problem?
                      Da li je moguce da losa instalacija u motornom delu pravi prlblem?
                      Da li je moguce da je ECU reprogramiran za vreme dok je neki od senzora bio neispravan, pa je programirao pogresno adaptacije?
                      Pozdrav.

                      Comment

                      • majstorbob80
                        CBC Veteran
                        • 13.05.2008
                        • 184
                        • beograd
                        • 735E32, 525E39 Mlook

                        #86
                        Re: BMW E39 523i problem

                        A da pokusas da zamenis mesta sondama, meni nije bas normalno to sto je jedna zakucala na 4,78.
                        Čovek se uči dok god je živ!!

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #87
                          Re: BMW E39 523i problem

                          Za godinu i nešto dana je morao ili popraviti ili spaliti auto....
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          Working...
                          X