ima
Djagnosticirajmo problem Megan coupe
Collapse
X
-
M ajde ovako- recimo da je sve provereno kako kazes. da li si ti proveravao ili verujes na rec nekome ?
ono sto mi pada na pamet je varijanta da kada se stavi boca za gas, zadnji deo auta previse "klekne", auto vise nije u horizontali i dolazi do toga da pumpa za benzin ne moze vise da povuce odmah benzin vec uvlaci pomalo i vazduh- pogotovu ako nije potopljena na samom dnu nego ima usis preko gumenog creva (a guma brzo i lako propada u benzinu) koje ima neku rupicu.
ako ima rupicu to gumeno crevo unutar rezervoara onda nema vakuuma ispred pumpe i pumap se muci da u**** i nabije pritisak benzina. za probu tog potencijalnog problema rezervoar za benzin napuniti sa vise od 3/4.
kolika je ta boca za gas, francuski auti su poznati po slabijem vesanju pozadi i da vole da "potonu" kada se opterete a za rad benzinskog sistema ocekuje se horizontalni polozaj. ako je ona velika cilindricna boca da li je prilikom ugradnje gasa izvrsena zamena opruga zadnjeg vesanja ?m (video sam da se to preporucuje na vozilima koja nemaju automatusku regulaciju nivoa/tvrdoce zadnjeg vesanja kao deo paketa opreme za gasnu ugradnju).
da li je moguce improvizovati to prvo jutarnje paljenje sa gasom i bocom ali tako da se pumpa izvadi iz rezervoara benzina i privremeno koristi neki spoljni rezervoar/kantica van vozila. da bi se definiticno razgranicilo je li dovod benzina 100% ok ili je nesto trece ?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by M-powerauto je vozen na benzin danima i vergla a kad boce nema il je prazna auto pali a propustanje gasa je ne moguce zbog svega sto sam naveo i skidanja creva gasa posle gasenja itd. itd. itd. ne mogu vise sve u krug.
bukvalno ne verujem da ima ikakve veze sa tom mizernom praznom il odstranjenom bocom i mislim da mi ona mrsi sve racune i odvlaci misli skroz u pogresnu stranu. Moram proveriti hladan start kako funkcionise, preko 5-te dizne ili davaca temp. i malo se poigrati i sa timDoduše indirektno.
Rekao si da ima pritisak i da je sve u redu sa benzinom, nisi rekao da li si proverio svećice da li imaju struju odmah po startovanju kako ti je predloženo.
Možda boca stvarno ima veze sa tim zbog težine, ako ima neki senzor nagiba ili onaj senzor za sudar, vidjao sam to namestima gde je rezervni točak i u prtljažniku.
Ako je sve tačno kako si naveo prevelika je koicidencija da nema veze sa tim, to jest bocom ili gasom.
Comment
-
-
A jesil probao da skines crevo koje dovodi gas u usisnu granu, da sačekas jedno pola sata pa da ga namažeš sapunicom da vidš da li ipak prolazi nešto gasa koji se tokom noći nagomila? Možda je ventil prljav ili tako nešto...Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
Originally posted by brickM ajde ovako- recimo da je sve provereno kako kazes. da li si ti proveravao ili verujes na rec nekome ?
ono sto mi pada na pamet je varijanta da kada se stavi boca za gas, zadnji deo auta previse "klekne", auto vise nije u horizontali i dolazi do toga da pumpa za benzin ne moze vise da povuce odmah benzin vec uvlaci pomalo i vazduh- pogotovu ako nije potopljena na samom dnu nego ima usis preko gumenog creva (a guma brzo i lako propada u benzinu) koje ima neku rupicu.
kolika je ta boca za gas, francuski auti su poznati po slabijem vesanju pozadi i da vole da "potonu" kada se opterete a za rad benzinskog sistema ocekuje se horizontalni polozaj. ako je ona velika cilindricna boca da li je prilikom ugradnje gasa izvrsena zamena opruga zadnjeg vesanja ?m (video sam da se to preporucuje na vozilima koja nemaju automatusku regulaciju nivoa/tvrdoce zadnjeg vesanja kao deo paketa opreme za gasnu ugradnju).
da li je moguce improvizovati to prvo jutarnje paljenje sa gasom i bocom ali tako da se pumpa izvadi iz rezervoara benzina i privremeno koristi neki spoljni rezervoar/kantica van vozila. da bi se definiticno razgranicilo je li dovod benzina 100% ok ili je nesto trece ?
Sto se drugog dela pitanja tice boca je toro a opruge nisu menjane mada se u ovom slucaju koliko vidim da te buni dotok goriva, ono je opet kazem dobro provereno ima ga cisto bez vazduha dobar pritisak i ima benzina u rezervoaru, brizgaljke odrade na kontaktu adekvatno rasprsuju i pune menzure(probano direktno sa raila) i sve je po PS-u budi siguran tako da gorivo slobodno odstrani iz glave cak i zato sto smo rekli da i kad palim na plin samo sto nije preporucljivo siptomi su isti.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by Dora.
Rekao si da ima pritisak i da je sve u redu sa benzinom, nisi rekao da li si proverio svećice da li imaju struju odmah po startovanju kako ti je predloženo.
Možda boca stvarno ima veze sa tim zbog težine, ako ima neki senzor nagiba ili onaj senzor za sudar, vidjao sam to namestima gde je rezervni točak i u prtljažniku.
Ako je sve tačno kako si naveo prevelika je koicidencija da nema veze sa tim, to jest bocom ili gasom.
Za te senzore ne znam dal ih ima ako ima recite al mislim da i to nema veze jer kad upali upalio je, i posle se nor malno pali.
Ono sto me jos interesuje je da li moze imati veze crankshaft senzor da je nekako pomeren ako je uopste moguce ili hall pa da mu je paljenje pomereno za koji stepen ranije kasnije, pa da ga to buni pri samom prvom paljenju na hladan motora onda da je vec pri drugom paljenju moze da spoji zbog prisustva ostatka smese ili ti ajde nek bude cisto onako da mu je lakse.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by zoranbgJesi ti sto posto siguran ,da se to sa 10sec verglanja desava i kad je auto vozen i ugasen na benzin?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Procito sam sve i razmisljao(daleko od toga da sam majstor)
ja nemam ideju stvarno....
nemoguce da bas MORA da je ispraznis(bocu)
MORALO bi da je isto kad zatvoris na njoj izlazni ventil,i za svaki slucaj skines buksnu sa el ventila.
Nemoze bre auto da legne od boce koja ima 25-60kg prazna puna.
Pa kako ce da radi kad mu sednu putnici nazad?
Praticu Post da vidim rezultat....(optimista sam)
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Bas to putnici hehe....
Sta da kazem da nije delikatan problem ne bih bio ovde izlozen.
Najgore je sto niko ne vidi vezu izmedju prazne boce ili toga sto kazes da je ventil zatvoren ili nesto od tih fazona ukidanja plina skroz.
Zato ja i dalje trazim i pitam jer ima drugih mogucnosti i stvari koje mogu dovesti do toga i ne vezujem se mnogo za tu misterioznu bocu dok jos jednom ne budem 100% siguranTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
ok M, kako ti konstatujes da je sve vezano za benzin do same brizgaljke a ukljucujuci i njih 100% OK, da imas varnicu (a sto znaci da radi hall ili bilo koji drugi senzor koji upravlja paljenjem) na svecicipresotaju jos 2 elementa potrebna za rad motora- kompresija i dovod vazduha.
za sada prelazim na mod pracenja ove tvoje zagonetkevolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Vazi, pa posto je gorivo opet kompletno provereno i njega ne uzimam u obzir vise. Sada cu da se bacim ponovo na struju da je ovoga puta proverim strobom posto sam ga pozajmio a ne ono jurim varnicu sa sveca po motoru.
Sto se tice kompresije hm... nije merena pri tom jutarnjem paljenju vec samo pri zagrejanom motoru kad motor lako pali i tada je dobra. Moguce je da se i tu nesto desava pri hladnom startu kad nema ulja po zidovima a posle sve nekako legne pa pali. Motor ne trosi ulje van granica ali ko ce ga znati.
Uf...kad moram ovako glupo da rezonujem ali sta cu kad je i glup problem pa moram i takve neke zackoljice da uzimam u obzir.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment