Regulator ispravan, ubrizgavaci ispravni, pritisak goriva prema specifikaciji, stara lambda sonda zamijenjena novom, filter zraka cist.
koliko cesto je to povremeno, jednom u 6 meseci, jednom u 2 sata voznje, jednom u 10 minuta ?
sta je sa elektrikom, je li to proveravano ?
kakav je oscilogram paljenja na svecici ?
kada se motor gasi, sta je sa naponom koji generise sonda, stalno 1V i tada ?
kakav je izgled svecica, one jako puno mogu da ispricaju.
sta je sa potpritiskom na usisu, negde nesto upalo i zapusilo dotok vazduha pa motor ne moze da dise.
opisani simptomi ukazuju da je to sasvim realni scenario, nema snagu, nestabilno radi, prebogata smesa a sistem benzina ispitan, gasi se nasumice...
koliko cilindara ima motor i koliko kubika, mali motori su osetljiviji na dovod vazduha.
jos uvek ima premalo podataka koji se inace mogu saznati opazanjem predmetnog auta na licu mesta, osluskivanjem zvukova stetoskopom i optickim pregledom creva u****, svecica i opsteg stanja glave i gornjeg dela motora.
ovako mora puno da se nagadja, ili da pomognes sa jos vise potbnih detalja pa da probam dalje.
Comment