DIJAGNOSTICKI KVIZ !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    Regulator ispravan, ubrizgavaci ispravni, pritisak goriva prema specifikaciji, stara lambda sonda zamijenjena novom, filter zraka cist.
    i kazes da se motor gasi u voznji povremeno ?
    koliko cesto je to povremeno, jednom u 6 meseci, jednom u 2 sata voznje, jednom u 10 minuta ?

    sta je sa elektrikom, je li to proveravano ?
    kakav je oscilogram paljenja na svecici ?

    kada se motor gasi, sta je sa naponom koji generise sonda, stalno 1V i tada ?

    kakav je izgled svecica, one jako puno mogu da ispricaju.

    sta je sa potpritiskom na usisu, negde nesto upalo i zapusilo dotok vazduha pa motor ne moze da dise.

    opisani simptomi ukazuju da je to sasvim realni scenario, nema snagu, nestabilno radi, prebogata smesa a sistem benzina ispitan, gasi se nasumice...

    koliko cilindara ima motor i koliko kubika, mali motori su osetljiviji na dovod vazduha.

    jos uvek ima premalo podataka koji se inace mogu saznati opazanjem predmetnog auta na licu mesta, osluskivanjem zvukova stetoskopom i optickim pregledom creva u****, svecica i opsteg stanja glave i gornjeg dela motora.

    ovako mora puno da se nagadja, ili da pomognes sa jos vise potbnih detalja pa da probam dalje.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Kod 45 GM Multec i Simtec isto tako i Bosch Motoronic , nesiguran za koriscenje MAPa kod tih modela sa Boschom.
      Auto prosudi sam
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #18
        kviz

        Osoba "ž" - da li Vi radite na železnici?

        ps.već je dokazano da ta elektronika radi na dim - kad dim izadje , više NE radi

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #19
          Re: dg kviz

          Originally posted by Dr Boca
          Aha, sonda na 1V?Ne "fluktuira", a nova je... Pretpostavljam da si ispitao zaptivenost... A ovo ostalo što vidim sve ispravno...Prijatelju,tu je onda "roknuo" ECM...
          Kaži koji je tačno auto u pitanju,koja oznaka motora ili i to da pogadjamo,znam da je slično...no svaki auto ima svojih specifičnosti.
          BP
          **********
          Stara L. sonda se ponasala na isti nacin. Dali pod zaptivenost podrazumjevas integritet ispusnog sistema? Sto se tice PCM/ECM-a, upravo si kupio jedan iz svog dzepa i ne mozes ga prodati jer je problem i dalje prisutan.
          Zaboravi model, to ti nece pomoci. Obrati paznju na ono sto je pred tobom. Za sad imamo podatke s PCM scaner-a. L. sonda ne oscilira i ponasa se isto kao prva originalna. Mozda je ta nova pala negdje u transportu i pokvarena je. Novi dio nije uvijek garancija ispravnosti, a pogotovo kod elektricnih/elektronskih dijelova.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #20
            Originally posted by brick
            PCM tester ocitava kod 45, bogata smjesa goriva i parametar lambda sonde u vrijednosti od 1 volt pri svim radnim rezimima motora. Sto dalje?
            ok, i dalje ne znam o kom sistemu ubrizgavanja pricamo. ako ne zeli sda kazes, prevedi code 45, recimo.

            inace, fakt da lambda sonda konstantno generise 1V signal znaci da je neispravna i da mora da se zameni.
            dakle, prvo popraviti sondu pa da idemo dalje.
            ako ostane problem, velika verovatnoca uz prisustvo bogate smese je da cure brizgaljke, ili su prljave- tek sledi ciscenje.

            opet ne znam(o) koliko taj konkretan motor ima km iza sebe, i koliki je radni pritisak u common rail-u. ( da li je proveren FPR, regler pritiska goriva ?)
            Brick, L. sonda je promjenjena i daje istu vrijednost kao stara. Opis koda 45 je vrlo jednostavan, naznacuje da je smjesa goriva prebogata i signal L. sonde se uklapa u taj scenario. Pritisak goriva po specifikaciji, brizgaljke ne cure, FPR ne curi, mehanicki gledano motor je ispravan.
            Svi ocevidni krivci su zaokruzeni. Nitko nije spomenuo evaporativni sistem za benzinske pare.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #21
              Originally posted by brick
              Regulator ispravan, ubrizgavaci ispravni, pritisak goriva prema specifikaciji, stara lambda sonda zamijenjena novom, filter zraka cist.
              i kazes da se motor gasi u voznji povremeno ?
              koliko cesto je to povremeno, jednom u 6 meseci, jednom u 2 sata voznje, jednom u 10 minuta ?

              sta je sa elektrikom, je li to proveravano ?
              kakav je oscilogram paljenja na svecici ?

              kada se motor gasi, sta je sa naponom koji generise sonda, stalno 1V i tada ?

              kakav je izgled svecica, one jako puno mogu da ispricaju.

              sta je sa potpritiskom na usisu, negde nesto upalo i zapusilo dotok vazduha pa motor ne moze da dise.

              opisani simptomi ukazuju da je to sasvim realni scenario, nema snagu, nestabilno radi, prebogata smesa a sistem benzina ispitan, gasi se nasumice...

              koliko cilindara ima motor i koliko kubika, mali motori su osetljiviji na dovod vazduha.

              jos uvek ima premalo podataka koji se inace mogu saznati opazanjem predmetnog auta na licu mesta, osluskivanjem zvukova stetoskopom i optickim pregledom creva u****, svecica i opsteg stanja glave i gornjeg dela motora.

              ovako mora puno da se nagadja, ili da pomognes sa jos vise potbnih detalja pa da probam dalje.
              Motor ce se gasiti nekoliko puta dnevno i zavisno od stila voznje. Njezna voznja mu pase. Pri gasenju L. sonda ostaje fiksno na 1 volt.
              Nisam obracao paznju na svjecice i osciloskop jer nisam imao dojam da je problem u tom dijelu. Inace radi se o V6, multiport ubrizgavanje, DIS ignition, motoru koji nema problem s usisom zraka ili ispuhom sagorjelih plinova. Ti si jedini koji je napomenuo
              manometar. Podtlak motora je na leru 10% manji od normale.

              Svjecice normalne. Oscilogram iskre mogao bi vjestom oku dati indikaciju i dijagnosticki pravac no ne i konacno rjesenje. Stetoskop, slusanje, gledanje i pipanje nisu od nikakve koristi.

              Sto se elektrike tice, mozes li pojasniti tvoje pitanje?
              Sto bi ti pregledao i zasto?
              Mozda je vrijeme da se na cijelu situaciju pogleda drugim ocima, Dr. Boca hoce upotrebiti nekakav ACR4. Jeli to nekakav telepatski citac?

              Moj otac je volio reci da se na muci poznaju junaci; za sad svi ste junaci.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Struja u redu, svecice u redu, brizgaljke u redu, Podpritisak 10% umanjen, prebogata smesa.
                Sta kaze auspuh, kakav dim, u kojoj kolicini i sa razlikama u turiranju?
                Potrosnja ulja?
                Losa kompresija, zaptivanje u cilindru, ventili, karike?
                Paljenje?
                Citaci
                Krankshaft senzor?
                Camsenzor?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Originally posted by M-power
                  Struja u redu, svecice u redu, brizgaljke u redu, Podpritisak 10% umanjen, prebogata smesa.
                  Sta kaze auspuh, kakav dim, u kojoj kolicini i sa razlikama u turiranju?
                  Potrosnja ulja?
                  Losa kompresija, zaptivanje u cilindru, ventili, karike?
                  Paljenje?
                  Citaci
                  Krankshaft senzor?
                  Camsenzor?
                  Nema potrosnje ulja, mehanicko stanje motora ok. Paljenje ok, sensori ok. Auspuh ne pokazuje nista posebno, nema crnog dima.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Motor ce se gasiti nekoliko puta dnevno i zavisno od stila voznje. Njezna voznja mu pase. Pri gasenju L. sonda ostaje fiksno na 1 volt.
                    cak i da je mehanicki motor nesto istrosen ond se nece gasiti sam od sebe. a kako navodis da si proverio podosta toga i tvrdis da je sve to ok, osim da usis ne radi kako treba i da ima 10% manji potpritisak od predvidjenog.

                    manji potpritisak znaci ili da klipovi imaju manju sposobnost u****vanja, odnosno sklop klip- cilindar i ventil-glava negde pusta a sve i da jeste tako zbog toga se motor nece gasiti nekoliko puta dnevno.
                    moguce je i da MAP senzor pusta, da nije zaptiven.


                    veoma je sumnjivo da L. sonda ostaje zakucana na 1V sto nikako nije normalno ponasanje a ona i inace MORA da stalno menja genrisani napon.

                    kako je l. sonda generator koji proizvodi iz hemijske reakcije napon, to jest izvor je, to vrlo ubedljivo znaci ili da je sagorevanje totalno u autu ili je sama l. sonda neispravna. (iako je nova sasvim je moguce).

                    ostaje i sansa da je l. sonda pogresno prikljucena, da nisu iste boje zica stare i nove sonde iste namene, odnosno zahteva se prevezivanje sonde.


                    iznenadno gasenje motora po pravilu nastaje kao posledica struje, znaci to je prioritetni domen dalje potrage.

                    ne bih iskljucio ni da je ECM crkao, nije cesto ali se desava. nikako da kazes koji je auto u pitanju, a uz malo pregleda po netu sazanlo bi se da li je takav kvar vec primecen u sirim razmerama i kod drugih vlasnika istog modela.

                    takodje iznenadno gasenje motora pri ostrijoj voznji ukazuje i na prekid u nekom kablu, konektoru, spoju sa masom. koji tacno mora na licu mesta da se pregledom svih spojeva prema elektricnoj shemi vozila svaki spoj pregleda i premeri instrumentom.

                    a takodje je vrlo visoko na listi prioriteta i zaptivenost sistema u****, jer je uoceno da motor na leru u****va manje vazduha nego sto bi trebalo.

                    za rad motora je potreban vazduh, benzin i vazduh u tacnoj kombinaciji kolicine i vremenske sinhronizacije.


                    znaci, plan
                    - pregled detaljni komplet u**** i svih creva sa upotrebom gasaza upaljace ili slicno dok motor radi na leru (dosta velike sanse da se nadje problem,ili vise njih oko zaptivanja)
                    - pregled svih spojeva, konektora i masa uz sistematsko merenje i poredjenje sa fabricki predvidjenim vrednostima (realno retko da se nadje tek tako,najbolje je traziti neposredno kada se motor ugasio u voznji)
                    - zamena ECM za drugi koomad za koji se zna pouzdano da je ispravan.

                    vezano za ovo, ne bi me iznenadilo da je ECM ili kontrolni relej iza njega koji upravlja brizgaljkama problematican usled hladnog lema.

                    konrketno, Bosov LH ECM godina 88-91 je notorno poznat po hladnim lemovima u pojedinim serijama i kao pravilo se javlja gubitak rada Radio Supression Relay-a odnosno komandne jedinice koja upravlja radom brizgaljki.

                    i moze da se desi kvar koji opisujes ali nema u toku voznje gubitaka snage niti bilo cega osim povremene nemogucnosti da se motor startuje i to obicno na vrucem motoru ili neposredno nakon voznje.


                    da je u pitanju LH sistem, problem bih odavno resio, u to sam vrlo ubedjen jer znam gde, sta i koliko treba da bude izmerena elektricna vrednost u celom sistemu upravljanja motorom.
                    ovako, bez daljih provera u smeru koji sam naveo tesko da vidim neko resenje ovako daljinski.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Znaci bas kao sto Brick kaze auto se nece gasiti ako su male ne ispravnosti u radu. Znaci interesuje me jos dal auto stalno trokira u voznji, koliko se cesto gasi i dal ima trenutaka kad motor radi kako treba.
                      Znaci ako je podpritisak manji nego sto treba ili cilindri slabo zaptivaju ili negde vuce falsnjak.
                      Ne znam sta vise reci sem da je mozda crkao komp, ili neka bobina pa se samo ponekad javljaju smetnje, al opet ne rece o kakvom je autu(modelu) rec.
                      Jos nesto da li auto ima TC.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #26
                        Originally posted by M-power
                        Znaci bas kao sto Brick kaze auto se nece gasiti ako su male ne ispravnosti u radu. Znaci interesuje me jos dal auto stalno trokira u voznji, koliko se cesto gasi i dal ima trenutaka kad motor radi kako treba.
                        Znaci ako je podpritisak manji nego sto treba ili cilindri slabo zaptivaju ili negde vuce falsnjak.
                        Ne znam sta vise reci sem da je mozda crkao komp, ili neka bobina pa se samo ponekad javljaju smetnje, al opet ne rece o kakvom je autu(modelu) rec.
                        Jos nesto da li auto ima TC.
                        Ne trokira stalno, buni se pod opterecenjem. Podtlak motora moze biti poremecen i bogatom kako i siromasnom smjesom, ne samo problemima disanja motora. Ti si prije postavio jedno vazno pitanje na koje sam ti dao odgovor, no nisi uspostavio vezu. Vidim da vam svima trzanje asocira na sistem palenja goriva. Problem definitivno nije u tom podrucju
                        Da ponovim, model ne igra ulogu, nije evropski. Problem nije simptomatican marki i modelu, vec vise sistemu, OBD1. Ist problem mozes imati na Renaultu, Hondi ili Pontiaku.
                        Model ima TC (torque converter ???), no to nije dio problema.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Podtlak motora moze biti poremecen i bogatom kako i siromasnom smjesom, ne samo problemima disanja motora
                          zasto, kako ?
                          ajde malo vise objasnjenja razloga. meni je cudno da bogata ili posna smesa utice na promenu pritiska jer pritisak (teoretski) zavisi samo od kubikaze motora i pada pritiska kroz kuciste filtera, filter, krivine na usisu i ostalo sto je vezano za otpor kretanju vazduha koji se u****va.

                          kako recimo bogata smesa utice na potpritisak, povecava, smanjuje, koliko , u kojim okolnostima, ko je gde, kada i cime merio na kom autu ?
                          kao prvilo ili kao mogucnost/slucajnost ?
                          Problem nije simptomatican marki i modelu, vec vise sistemu, OBD1. Ist problem mozes imati na Renaultu, Hondi ili Pontiaku
                          ovo uopste ne razumem, OBD 1 nimalo ne utice na rad motora niti ima ikakve veze sa upravljanjem bilo sistema paljenja bilo sistem aubrizgavanja.

                          cam moze OBD 1 i da se potpuno skine i motor ce i dalje savrseno raditi.

                          zasto bi OBD (on board diagnosti, dakle read only podatak) bilo kako uticao na rad motora kada nije ni u mapi goriva/paljenja motora niti u povratnoj petlji.

                          tema je interesantna, da si je postavio na 1.april bilo bi lakse razmatrati
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #28
                            Originally posted by brick
                            Motor ce se gasiti nekoliko puta dnevno i zavisno od stila voznje. Njezna voznja mu pase. Pri gasenju L. sonda ostaje fiksno na 1 volt.
                            cak i da je mehanicki motor nesto istrosen ond se nece gasiti sam od sebe. a kako navodis da si proverio podosta toga i tvrdis da je sve to ok, osim da usis ne radi kako treba i da ima 10% manji potpritisak od predvidjenog.

                            odnosno sklop klip- cilindar i ventil-glava negde pusta a sve i da jeste tako zbog toga se motor nece gasiti nekoliko puta dnevno.
                            moguce je i da MAP senzor pusta, da nije zaptiven.


                            veoma je sumnjivo da L. sonda ostaje zakucana na 1V sto nikako nije normalno ponasanje a ona i inace MORA da stalno menja genrisani napon.

                            kako je l. sonda generator koji proizvodi iz hemijske reakcije napon, to jest izvor je, to vrlo ubedljivo znaci ili da je sagorevanje totalno u autu ili je sama l. sonda neispravna. (iako je nova sasvim je moguce).

                            ostaje i sansa da je l. sonda pogresno prikljucena, da nisu iste boje zica stare i nove sonde iste namene, odnosno zahteva se prevezivanje sonde.


                            iznenadno gasenje motora po pravilu nastaje kao posledica struje, znaci to je prioritetni domen dalje potrage.

                            ne bih iskljucio ni da je ECM crkao, nije cesto ali se desava. nikako da kazes koji je auto u pitanju, a uz malo pregleda po netu sazanlo bi se da li je takav kvar vec primecen u sirim razmerama i kod drugih vlasnika istog modela.

                            takodje iznenadno gasenje motora pri ostrijoj voznji ukazuje i na prekid u nekom kablu, konektoru, spoju sa masom. koji tacno mora na licu mesta da se pregledom svih spojeva prema elektricnoj shemi vozila svaki spoj pregleda i premeri instrumentom.

                            a takodje je vrlo visoko na listi prioriteta i zaptivenost sistema u****, jer je uoceno da motor na leru u****va manje vazduha nego sto bi trebalo.

                            za rad motora je potreban vazduh, benzin i vazduh u tacnoj kombinaciji kolicine i vremenske sinhronizacije.


                            znaci, plan
                            - pregled detaljni komplet u**** i svih creva sa upotrebom gasaza upaljace ili slicno dok motor radi na leru (dosta velike sanse da se nadje problem,ili vise njih oko zaptivanja)
                            - pregled svih spojeva, konektora i masa uz sistematsko merenje i poredjenje sa fabricki predvidjenim vrednostima (realno retko da se nadje tek tako,najbolje je traziti neposredno kada se motor ugasio u voznji)
                            - zamena ECM za drugi koomad za koji se zna pouzdano da je ispravan.

                            vezano za ovo, ne bi me iznenadilo da je ECM ili kontrolni relej iza njega koji upravlja brizgaljkama problematican usled hladnog lema.

                            konrketno, Bosov LH ECM godina 88-91 je notorno poznat po hladnim lemovima u pojedinim serijama i kao pravilo se javlja gubitak rada Radio Supression Relay-a odnosno komandne jedinice koja upravlja radom brizgaljki.

                            i moze da se desi kvar koji opisujes ali nema u toku voznje gubitaka snage niti bilo cega osim povremene nemogucnosti da se motor startuje i to obicno na vrucem motoru ili neposredno nakon voznje.


                            da je u pitanju LH sistem, problem bih odavno resio, u to sam vrlo ubedjen jer znam gde, sta i koliko treba da bude izmerena elektricna vrednost u celom sistemu upravljanja motorom.
                            ovako, bez daljih provera u smeru koji sam naveo tesko da vidim neko resenje ovako daljinski.
                            Podtlak u motoru ce pasti i zbog prebogate ili presiromasne smjese. Nepravilna smjesa smanjit ce rotacionu brzini i podtlak. Map sensor realno odrazava smanjeni podtlak, no vrijednost nije dovoljna da bi natjerala smjesu u bogato stanje. Osim toga, u nasem slucaju PCM vidi bogatu smjesu i pokusava smanjiti puls ubrizgavaca sto je normalna reakcija na podatak L. sonde od 1 volt.

                            U pravu si sto se tice signala L. sonde. Interesantno je da je fiksiran u bogatom stanju, cak i s novom sondom. Nova sonda je ispravna. Ja sam napomenuo da postoji mogucnost da nije zato jer se to u praksi cesto desi, mehanicari operiraju pod predpostavkom ispravnosti i cijeli proces ode niz brdo. Vidim da ti je operacija L. sonde familijarna. Logicki gledano, ili je sonda "zaglavila" na vrijednosti od 1 volt, ili je smjesa bogata. No sto ako je situacija manje logicna. Ako se stara sonda pokvarila i ostala na jednom voltu, kako bi PCM reagirao na tu situaciju?
                            Osim toga nova sonda je fiksirana na istom nivou.

                            Insistirao si na provjeri elektricnih instalacija, sto bi ti provjerio u ovom slucaju. U prvom odgovoru si naveo razne alate osim scaner-a, jedan od tih bi ti bio dobar saveznik, a postoje i drugi koje nisi naveo, a dobro bi dosli.

                            Takodjer, tvoja radna teorija OBD1 sistema je od vece koristi nego poznavanje doticnog modela vozila i tipicnih kvarova na istom.
                            Slazem se, dobar plan akcije puno znaci. Necu odgovarati na sva tvoja pitanja, jer sva nisu relevantna, a odgovori na pojedina mogu se naci tokom cijele diskusije i odgovora drugim ucesnicima.

                            Vjerujem da cemo poceti ulaziti u zavrsnu fazu. Eliminirali smo primarni i sekundarni sistem za palenje goriva, sve sensore, PCM, disanje motora, vakum crijeva, automatski mijenjac i moguce nekontrolirane izvore goriva.
                            Vrijeme je da se slomi ovaj orah. Decki, necete valjda ostaviti Bricka samog na bojnom polju.

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              Necemo. Znaci problem nije mehanicke prirode i sve kada kazes da je ispravno ili da nema veze sa tim na pr. ASC nije problem ili dizne su u redu, dal to znaci da skroz iskljucimo to kao pitanje problema i da se prebacujemo na druge stvari ili?
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                [quote=Valent Vudriga]
                                Originally posted by "M-power":fsdbu8r0
                                Struja u redu, svecice u redu, brizgaljke u redu, Podpritisak 10% umanjen, prebogata smesa.
                                Sta kaze auspuh, kakav dim, u kojoj kolicini i sa razlikama u turiranju?
                                Potrosnja ulja?
                                Losa kompresija, zaptivanje u cilindru, ventili, karike?
                                Paljenje?
                                Citaci
                                Krankshaft senzor?
                                Camsenzor?
                                Nema potrosnje ulja, mehanicko stanje motora ok. Paljenje ok, sensori ok. Auspuh ne pokazuje nista posebno, nema crnog dima.[/quote:fsdbu8r0]
                                Znaci posto si za ostale stvari rekao da su ispravne jedinu kako kazes vezu sa gornjim postom vidim sa navodnom prebogatom smesom koja se registruje a to izgleda nije jer nema pojava nikakvog dima. Znaci blizimo se kraju i sumnjam na pogresnu imformaciju koju komp dobija ili je zapamtio u sebi pa reset nije uradjen nakon stavljanja nove sonde. Tako se dogadja da komp. osiromasuje smesu pa dolazi do trokiranja ili gasenja iz razloga sto se upravlja prema vec fiksiranim starim pogresnim podacima kao prebogata smesa.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X